[Bestaat dit?] Wekkerradio met usbpoort

Pagina: 1
Acties:

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben al veel wezen struinen zowel online als offline maar nog steeds niet gevonden

Je zie tegenwoordig veel Wekkerradios met CD spelers die mp3 aankunnen.(Op CD).

Maar wat ik zoek en nog niet ben tegengekomen is een wekkerradio met USB-poort waar je een
normale usb-stick met mp3tjes in kunt steken. Dus geen ipod of andersoort mp3speler.

Bestaat dit? En wie heeft zo iets? of weet het te koop?

Verwijderd

Philips heeft er zeker één, bij de mediamarkt gezien.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:24

bonzz.netninja

Niente baffi

nouja...veel minisetjes (oa philips) hebben ook een usb aansluiting en een wekkerradio functie. Maar een standalone wekkerradio zoals je waarschijnlijk bedoeld icm met usb?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Thombias
  • Niet online
bonzz.netninja schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:16:
nouja...veel minisetjes (oa philips) hebben ook een usb aansluiting en een wekkerradio functie. Maar een standalone wekkerradio zoals je waarschijnlijk bedoeld icm met usb?
Ik bedoel echt een wekkerradio met dus van die lichtgevende led cijfers en dus een radio en usb aansluiting.

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-02 22:46
Ze zijn er in ieder geval wel. Een beetje googlen met wekker/klokradio/usb doet wonderen. Alleen kan er niet zo snel eentje vinden met fatsoenlijk display. Jij hebt vast meer tijd.

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 07:32

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Aldi heeft ze wel es in de aanbieding gehad. Ze zijn er, maar ik zou zo snel even niet weten welke merken en types.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:14:
Philips heeft er zeker één, bij de mediamarkt gezien.
http://www.consumer.phili...SUMER/Klokradio+AJL308-12

zal wel flink wat kosten gok ik :+

edit:
150 euro bij dixons.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 15:07 ]

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

ik heb hier ook al naar lopen zoeken zonder resultaat helaas. Ik keek oa bij

makro, kijkshop, dixons, conrard en via google de hele wereld afgestruind :)

ik wil er best tot een 40 euro voor betalen. tips zijn zeeeeer welkom

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-02 16:05
was even een uitdaging voor me om te googlen.
Lenco CR-400
zag hem ook op marktplaats

• Ray

Ray

maxtrash schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:34:
was even een uitdaging voor me om te googlen.
Lenco CR-400
zag hem ook op marktplaats
die had ik inderdaad ook gevonden. maar das nou net weer heel primitief lijkt het :)

• easyriider
  • Niet online
Ook ff gegoogeld, ;) weer een Philips, de AJM180, inclusief CD-speler voor ongeveer 80 euro.
Afbeeldingslocatie: http://pan.fotovista.com/dev/1/6/00041461/l_00041461.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door easyriider op 24-02-2008 10:04 ]

• Ray

Ray

dat zie er al beter uit! nu is het alleen jammer dat het usb is ipv sdcard (sorry voor de topic kaping btw) als ik aan de voorkant die usb stengel erin doe en ik ram smorgens de wekker uit is de kans groot dat ik de usb stick aan barrels sla als ik het zo zie :)

• maxtrash
  • Laatst online: 07-02 16:05
@Ray
Als je de lokale opslag wil laten vallen en kennelijk wel meer dan 40 euro wil uitgeven zou je ook eens aan een Freecom Musicpal kunnen gaan denken.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ray schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:44:
dat zie er al beter uit! nu is het alleen jammer dat het usb is ipv sdcard (sorry voor de topic kaping btw) als ik aan de voorkant die usb stengel erin doe en ik ram smorgens de wekker uit is de kans groot dat ik de usb stick aan barrels sla als ik het zo zie :)
Die mini usb stickjes waar een SD of zelfs MicroSD in passen zijn zo groot niet hoor....

(En liggen er waarschijnlijk eerder uit dat dat ze afbreken)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Uit eigen ervaring kan ik melden dat een USB stick afbreekt :D

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• dj_dysaster
  • Laatst online: 13:59

dj_dysaster

Stoom \o/

Bij de lidl (in mijn filiaal ligt nog een vooraadje) mp3 wekkers. 32MB waar je via een usb kabeltje je muziek op kunt dumpen. Is meen ik iets van 2 tientjes.

[ Voor 11% gewijzigd door dj_dysaster op 24-02-2008 12:06 ]

• Ray

Ray

dj_dysaster schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:05:
Bij de lidl (in mijn filiaal ligt nog een vooraadje) mp3 wekkers. 32MB waar je via een usb kabeltje je muziek op kunt dumpen. Is meen ik iets van 2 tientjes.
heb je daar misschien wat meer info over ??? Ik heb hier een lidl naast de deur maar de wekker daar nog nooit gezien

• dj_dysaster
  • Laatst online: 13:59

dj_dysaster

Stoom \o/

De wekkers komen uit een actie van een aantal weken (8 tot 10 weken ofzo) geleden. Het zijn simpele kleine blokjes met een klokje en 32MB geheugen.

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_5267/$file/06_5267_s.gif

Ik heb me verder niet verdiept in die dingen, veel meer info kan ik je helaas niet geven.

Als jou filiaal ze nog heeft, zouden ze op het kantoor moeten liggen. Gewoon ff iemand van het personeel aanschieten, ze weten vast wat ik bedoel.

Ik ben zelf werkzaam bij lidl en struikelde gister nog over een doos met deze wekkertjes. Vandaar dat het me te binnen schoot :)

• Ray

Ray

Thx, dit is in ieder geval al een stap vooruit. Hoewel als ik eerlijk ben O-) toch liever een iets grotere / steviger wekker heb waar ik gewoon een sdcard in kan stoppen.....

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 21:35
100 in andere winkels... echt aan te raden is ie iig niet. Display kan niet uit waardoor de hele kamer snachts verlicht is 8)7

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-02 22:46
Daar dacht ik gisteren ook al aan. Meeste wekkers die ik kan vinden hebben zo'n display. Enige goede wat er voor mij is zou rode cijfers zijn. Maar probleem is dat die displays zoveel moeten laten zien dat het beter is een lcd ding te gebruiken met backlight.

* Ascathon heeft het t liefst pikkedonker op zijn kamer

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 21:35
aan/uit knopje voor display lijkt me nou niet zo moeilijk :S

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorry, ik kon het niet vinden op internet, maar ik weet via mijjn moeder dat de Lidl én de Action (supermarkt) laatst zo'n ding hadden voor ~35 euro! Werkt best goed. Geen geweldig geluid, maar volgens mij wel een koptelefoon uitgang, dus je kunt externe boxjes gebruiken.

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Thombias
  • Niet online
De Lenco CR4200 is de meest ideale wat mij betreft. Met goedkoop SD of USB.
Online ergens gezien voor 49 euro.

Alleen zoals Ray al zei de usb-poort aan de voorkant is niet zo ideaal.
Verdwijnt de SDcard wel in het apparaat/ Heeft iemand hier al heel toevallig ervaring mee???
Pagina: 1