[SETI@Home] hitparade van 21 februari Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-02 20:28
{verhaal} by Redje.
Althans, hetgeen ik jullie wel kan vertellen...

Welkom op deze statsloze vrijdag. Geen stats, dus helaas ook geen uitgebreid verhaaltje over wie er vandaag de FotD/DvdD is, wie vandaag ons is komen versterken, of wie er vanavond last van hun rug hebben van het paal-sjouwen.

Hetgeen ik jullie welk kan vertellen, is dat de GlazenBol™ wel stats voorspelt voor morgen. Helaas is het dan weekend en dus is het aantal reacties dan altijd laag. Dus dat is een tweede goede reden om vandaag lekker veel te spammen in dit topic!

Om maar af te trappen kom ik met een stelling:
"De titel Daler van de Dag mag tegelijk gegeven worden met de titel Flusher of the Day."

Oneens: ik vind dat de DvdD een mooie titel is, als je in de Top30 een hele scherpe daler ziet en geen scherpe stijger. Oftewel: het hoogste getalletje in de Top30 krijgt een titel, daler of stijger.
Om nog iets toe te voegen: ik vind dat DvdD vertaald mag worden naar het Engels. Iemand een goede suggestie?

Nothing to see here folks, please move along.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Flusher down the Drain

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Sinker of the Day ;)

Trouwens niet helemaal waar dat er geen nieuwe leden zijn, want ook al zie ik hem nog niet; Aplo (een collega) heeft onze stal ook in zijn hart gesloten.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Herby schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:56:
Sinker of the Day ;)

Trouwens niet helemaal waar dat er geen nieuwe leden zijn, want ook al zie ik hem nog niet; Aplo (een collega) heeft onze stal ook in zijn hart gesloten.
Kijk, dat is altijd goed. Leden zijn altijd welkom (Je kan nu je eigen subteam gaan opzetten)!!

@Redje

Kijk, dit soort stelling zijn altijd leuk om even op te reageren....

Voor de dalers van de dag
DotD => "Dropper of the Day"
FotD => "Flopper of the Day"
DotD => "Droppie of the Day" :9

Voor de stijger van de dag
"Grazer van de dag"
"Grazzier van de dag" :9

Of, om de naam te gebruiken van de persoon die deze discussie heeft aangedragen
"RedArrow of the day"

[ Voor 32% gewijzigd door Black Piet op 22-02-2008 13:15 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 00:34
Herby schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:56:
Sinker of the Day ;)

Yup,

Dat heb ik overigens al eens eerder gedaan, van korte duur.
poging twee is zojuist gestart.

En wat mij betret: DvdD