Wat wordt de clan-naam eigenlijk?
Alliance is in het grieks "Symmachia" , of zijn er creatieve mensen onder ons?
zo... heb iedereen op m'n eilandje nu ge-pillaged die niet heeft gedoneerd aan de zaagmolen en het lijkt te werken!
Twee buren hebben nu 100+ gedoneerd waardoor die nu lvl3 is geworden. De andere doen niets. Die worden waarschijnlijk inactives binnenkort. Gelukkig hebben 30-40 workers in de zaagmolen>>>hier zal ik dus vaker langsgaan xD
Doet me een beetje aan Travian dit, heb ik ook een tijdje gespeeld. Ik zit in ieder geval sinds vrijdag op hetzelfde eiland als Omabeatle 
Hier stonden coördinaten.
Onze sawmill is al lvl 5
Nog maar even geen GoT aan mijn naam toegevoegd, anders gaan niet GoT'ers op ons eiland dat misschien ook doen.
Hier stonden coördinaten.
Onze sawmill is al lvl 5
Nog maar even geen GoT aan mijn naam toegevoegd, anders gaan niet GoT'ers op ons eiland dat misschien ook doen.
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 24-02-2008 17:17 ]
GOT Cratos? Gathering of Tweakers Powerrr...Thrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:03:
Wat wordt de clan-naam eigenlijk?Alliance is in het grieks "Symmachia" , of zijn er creatieve mensen onder ons?
[ Voor 7% gewijzigd door Chip. op 24-02-2008 13:43 ]
Ik heb vanacht van alle resources er 50 bijgekregen, zonder dat ik daar ook maar iets van kan terugvinden in de logs ofzo. Ook ben ik nog niet op expeditie geweest. Is er iemand die zo genereus is geweest om mij resources te doneren?
Zo ben ook begonnen, even uitzoeken hoe alles werkt maar ziet er wel leuk uit.
Gegevens zijn via de dm doorgestuurd.
Gegevens zijn via de dm doorgestuurd.
Krijg je als je Wealth klaar hebt.DPC-Postman schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:44:
Ik heb vanacht van alle resources er 50 bijgekregen, zonder dat ik daar ook maar iets van kan terugvinden in de logs ofzo. Ook ben ik nog niet op expeditie geweest. Is er iemand die zo genereus is geweest om mij resources te doneren?
MatuTown en FUFThrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:02:
[...]
Thnx, hoe heten ze trouwens? Toen ik gisteravond begon heette bijna iedereen nog 'Polis', en nu nog maar ééntje, dus goede hoop op een actief eiland
maar volgens my is FUF niet zo actief
Allebei niet echt, allebei nog level 1, MatuTown heeft 20 workers op de saw mill en FUF 30, allebei nog niks gedoneerd
Voor een webgame vind ik dit trouwens erg mooi. Ik weet niet of er meer van zulke webgames zijn, maar ik ben niks anders gewend dan outwars van een aantal jaren geleden ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
zou je aub je precieze gegevens (per DM/PM of op GoT Ikariam Forum) willen doorgeven.. Je nick zou het al wat makkelijker makenCubic X schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:21:
Ik doe ook maar even mee met dit spelletje, ziet er leuk uit namelijk![]()
![]()
Ik speel op Thrudios[24:57]. Heb momenteel glass enzo nodig maar researchen schiet niet op. Me goud voorraad gaat er ook in rap tempo doorheen![]()

mn photoshop-handigheid is ook niet meer wat het geweest is
Je moet een trade port hebben om te kunnen handelen. Bij niveau 1 kan je 1 eiland om je heen zoeken, bij niveau 2, 2 eilanden, etc..Cubic X schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:32:
[...]
Heb momenteel nog 5620 aan gold, maak een verlies van -147![]()
![]()
Hoe kan ik nou eigenlijk met een eilandje traden. Ik heb een Cargo ship, als ik op een eiland klik met marmer (wat ik eigenlijk nu wil hebben) kan ik alleen kiezen hoeveel wood ik erna toezend. Hoe krijg ik het dan voorelkaar om marmer te ruilen
@Thrilled!
Hij ziet er ERG goed uit,
jammer dat hij net te groot is voor de TS, kun je hem miss iets resizen?
Hij ziet er ERG goed uit,
jammer dat hij net te groot is voor de TS, kun je hem miss iets resizen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 14:53 ]
geen probleem, maar hoe moet ik zoiets aanpassen om zeg maar automatisch te verlengen als er tekst op komt? Of wil je dat ik elke alinea op zo'n stuk 'perkament' achtig iets plak en dat je daarna elk plaatje onder elkaar in de startpost zet?
Haaaaaaaaaaaaaaaa geweldig manThrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:43:
[afbeelding]
wine wordt alleen gebruikt voor het verhogen van je happiness of niet ?
Hehe.Thrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:43:
[afbeelding]
Ik ben op dit gekomen

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
vet waar kan je die gebruiken.. of instellen?Rakkerzero schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:21:
[...]
Hehe.
Ik ben op dit gekomen
[afbeelding]
www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl
Nergens nogincinerator82 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:37:
[...]
vet waar kan je die gebruiken.. of instellen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kijk. Dit is nu een leuke reward van een pillage 

Alleen minder is dat die persoon nu mij gaat aanvallen. Jammer voor hem dat ik mijn halve leger maar gestuurd had naar hem. Dus mn andere helft is er nog om mijn stad te bewaken. Daarnaast is die andere helft al weer terug als hij gaat aanvallen bij mij
Ik vermoed dus dat ie dik gaat verliezen.
Rakkerzero from Westsun Coast has won the battle and pillages Show Empire.
Loot:
* Gold: 79
* Building material: 675
* Marble: 258
* Sulphur: 208
Alleen minder is dat die persoon nu mij gaat aanvallen. Jammer voor hem dat ik mijn halve leger maar gestuurd had naar hem. Dus mn andere helft is er nog om mijn stad te bewaken. Daarnaast is die andere helft al weer terug als hij gaat aanvallen bij mij
Ik vermoed dus dat ie dik gaat verliezen.
[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 24-02-2008 15:52 ]
![]() |
Beleef de oude wereld! "Het geluid van de zee, witte zandstranden en een brandende zon. Op een kleine eilandengroep midden in Middelandse Zee leeft een oude beschaving voort. Onder jouw leiderschap wordt een era van rijkdom en ontdekkingsreizen begonnen. Welkom in Ikariam!" In Ikariam bestuur je een dorpje uit de oude romeinse/griekse beschaving. Dit dorpje moet hoe dan ook een grote stad worden en het middelpunt van de handel in goederen en rijkdommen worden. Het is aan jou de taak om uit te zoeken je dorp, of moet ik zeggen stad, dit voor elkaar gaat krijgen. Het spel kost je overigens ook geen uren speeltijd, want met een paar klikken per dag kun je jouw stad al opbouwen. Hierdoor is het spel ook uitermate geschikt om tussendoor tijdens je werk, tijdens andere spellen of tijdens het niks doen te spelen. ![]() |
/edit
Hij wil nog niet helemaal mee werken
[ Voor 255% gewijzigd door Thrilled op 24-02-2008 16:04 ]
Verwijderd
Hoe krijgen jullie zoveel loot, heeft dat te maken met het aantal soldaten die je erop af stuurt, of het lvl van de ander?
Mijn totale loot is:
2x 24w
2x 60w
1x 2g
schiet niet echt op dus...
Mijn totale loot is:
2x 24w
2x 60w
1x 2g
schiet niet echt op dus...
Wat wil je dan? Ik kan wel helpen. Heb genoeg ervaring met de UBB code van GoT.Thrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:46:
/edit
Hij wil nog niet helemaal mee werkenIs er ergens geen Tutorial voor topics op got ofzo
Nja als men die plaatjes wil gebruiken als startpost ofzo, moet ie beetje opgemaakt worden en dergelijke.. of blijven we bij de huidige? kan ook natuurlijk
Zit met hetzelfde probleem. 8 slingers gestuurd, 3 en 6 hout geloot. Vond ik niet verbijsterend veeel, zeker als je standaard zo;n slingertje verliest, die 40 hout kost :\Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:57:
Hoe krijgen jullie zoveel loot, heeft dat te maken met het aantal soldaten die je erop af stuurt, of het lvl van de ander?
....
Verwijderd
Zo ik ga hier ook maar een deel van mijn leven aan verspillen
.
Ziet er in ieder geval best aardig uit, hopelijk kun je het inderdaad makkelijk even tussendoor spelen
.
Ziet er in ieder geval best aardig uit, hopelijk kun je het inderdaad makkelijk even tussendoor spelen
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 16:42 ]
Er zit 1 gozer op mn eiland die niet doneert, maar wel zn maximum aantal workers erop afstuurt
Die gaan we wel even bezoeken binnenkort

[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 24-02-2008 17:17 ]
Verwijderd
Sry stom van me, zag het niet toen ik het editte, heb het al weggehaald
.
Maakt het in dit spel eigelijk veel uit hoe actief je bent wat betreft hoe snel je zal groeien. Is het weer veel raiden?
Maakt het in dit spel eigelijk veel uit hoe actief je bent wat betreft hoe snel je zal groeien. Is het weer veel raiden?
Ik heb een zooi getrashed en aangepast. Lees de topicwarning anders eens, dat ding staat daar niet voor niets zo groot in het rood/blauw
Hmm. Een professional army is duur.
Ben door mijn geld heen en nu is de helft vertrokken
Ben door mijn geld heen en nu is de helft vertrokken

Wie wil er met mij wine ruilen voor marble? Ik heb marble nodig om mijn tradepost te upgarden. stuur me maar een ingame message. (zie startpost voor gegevens)
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik kan je nick niet vinden in de startpost. Verder is het wel handig om je coordinaten erbij te zetten.
Als je in de buut van [71:80] zit wil ik wel ruilen.
(Er is ook een forum gemaakt voor Ikariam waar je gemakkelijk requests en offers kunt neerzetten. http://openstaand.nl/got/index.php)
(Er is ook een forum gemaakt voor Ikariam waar je gemakkelijk requests en offers kunt neerzetten. http://openstaand.nl/got/index.php)
☻/
/▌
/ \
Ik zit op 53:85. Niet echt onwijs in de buurt. Maar ik ga vanavond toch weg en kom laat thuis, dus eer dat ik weer kan inloggen is pas morgenochtend op het werk.Kixtart schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:53:
Ik kan je nick niet vinden in de startpost. Verder is het wel handig om je coordinaten erbij te zetten.
* Kixtart is niet helemaal wakker, want hij dacht dat je wine nodig had 
(ik zit zelf dus op een wine island)

(ik zit zelf dus op een wine island)
[ Voor 25% gewijzigd door Kixtart op 24-02-2008 18:23 ]
☻/
/▌
/ \
CSB stond er als CBS is nu gefixtKixtart schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:53:

Verwijderd
moet je altijd ruilen met mensen? Of kan je ook op een andere manier aan grondstoffen komen? (die niet op je eiland zijn)
Die kan je ook krijgen door te lootenVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:02:
moet je altijd ruilen met mensen? Of kan je ook op een andere manier aan grondstoffen komen? (die niet op je eiland zijn)
Pillage (gevecht), maar het dan maar gokken of je de juiste grondstoffen wel krijgt.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:02:
Jeuh eindelijk response op mn mailtjes
ik ben best lief voor mijn eilandgenoten:
Hello again to you all!
This message is here to warn you all about the World Wonder in the center of our island. When you click on the 'Temple of Gaia' you have the possibility to donate gold to the gods. In return he is supposedly giving us wonders or other benefits. I noticed the timer on the lefthand, which seemed kinda broken to me. I started searching the forums about the world wonder-donations and it is known as a bug.
So people, dont waste your money at this time on donating it to the gods, but keep it in your pockets for a while. I'll send a Island-Message when i found out that they have fixed the temple and then we can start donating!
Hope this is helpfull for you guys =)
Greetings,
Eyeball
GoT Vlissingen
Am 24.02.2008 18:52:55 schrieb Ishtacka:
Thank you for keeping us updated on island events.
Ish
Am 24.02.2008 19:00:22 schrieb Eyeball:
No problem at all sir ;-) I see you also donated some material to the saw mill, keep up the good work =)
At the moment it is not possible for me to get marble from the quarry but i will start donating for that as well when possible =)
It's a shame to see that few people take no effort in donating materials to the island, but they do send workers to the saw mill. It's a two-way street in my opinion, and if this continue's i dont see any other options then to attack those specific players in order to change their mind. Until then, i'm trying to keep it a friendly island and get us all to work together =)
Eyeball
I guess some people don't understand simple common sense. Maybe they will understand the sword!
Ish
bij jou reageren ze gelukkig nog, bij mij stuurt niemand iets terug

Verwijderd
hehe, ik ga mee met Kixtart.
Heb klein beetje marmer en glass nodig. Gegevens, zie startpost. Ik kan je hout, (bijna zwavel), en goud terugsturen. Heb van beide niet zoveel nodig, maar m'n hoofdgebouw en acedemy vragen bij level 4 al een klein btje. 50 zou erg mooi zijn, maar boven de 20 is goed.
zie ook het ikariam forum
Heb klein beetje marmer en glass nodig. Gegevens, zie startpost. Ik kan je hout, (bijna zwavel), en goud terugsturen. Heb van beide niet zoveel nodig, maar m'n hoofdgebouw en acedemy vragen bij level 4 al een klein btje. 50 zou erg mooi zijn, maar boven de 20 is goed.
zie ook het ikariam forum
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 19:49 ]
Wow, kheb zelfs iemand overgehaald om te doneren die wel al zn workers erop af stuurde, maar niks terug gaf
Wat ben ik toch een goede bemiddelaar
Gewoon heel beleefd zijn met een beetje dringend verzoek

De reacties zijn wat minder maar goed, hij doet het tenminsteHello,
I would kindly like to ask you to start donating materials to the saw mill. If the whole island donates a certain amount of wood, the sawmill will upgrade amazingly fast and this will benefit the whole island.
At the moment you have donated 0, and sending your maximum amount of workers instead. Please donate some to make it all a bit more fair.
Thank you
there you go i will keep adding when i have the extra material
Op het forum:
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
Is al weg. Was gisteren ook gedurende 30 seconden.
☻/
/▌
/ \
je vindt het vast niet erg als ik dat mailtje ook gebruik, kan wel vanpas komen bij sommige op mn landThrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:02:
Wow, kheb zelfs iemand overgehaald om te doneren die wel al zn workers erop af stuurde, maar niks terug gafWat ben ik toch een goede bemiddelaar
![]()
[...]
De reacties zijn wat minder maar goed, hij doet het tenminste
[...]
offcourse notGame Error schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:18:
[...]
je vindt het vast niet erg als ik dat mailtje ook gebruik, kan wel vanpas komen bij sommige op mn land
Verwijderd
Ik kom er nu ook achter waarom mijn schepen altijd leeg terug kwamen ook al was niemand me voor.
Ik ging er van uit dat wanneer ik via een bargain een voorraad ging kopen dat de boot dan het geld mee nam (en dus net als je buy/sell het geld achterhield) en dat is dus niet zo. Je moet genoeg geld in je kas hebben op het moment dat de boot daar aankomt.
Waarschijnlijk weet iedereen dus blijkbaar al, maar voor mij was het nieuw.
Ik ging er van uit dat wanneer ik via een bargain een voorraad ging kopen dat de boot dan het geld mee nam (en dus net als je buy/sell het geld achterhield) en dat is dus niet zo. Je moet genoeg geld in je kas hebben op het moment dat de boot daar aankomt.

ik ben nog helemaal noob op het gebied van traden etc dus ik lees het ook voor het eerst 
Ik weet even niet meer wie de vriend was van FUF en MatuTown op mijn eilandje, maar als ze inactief blijven en ik krijg een legertje dan ga ik toch wel even een bezoekje plegen hoor
Ze hebben gewoon 30 workers op de saw mill maar verder gebeurd er niks in hun stadje..
Ik weet even niet meer wie de vriend was van FUF en MatuTown op mijn eilandje, maar als ze inactief blijven en ik krijg een legertje dan ga ik toch wel even een bezoekje plegen hoor
Dat wist ik ook niet. Thnx voor de headsupVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:44:
Ik kom er nu ook achter waarom mijn schepen altijd leeg terug kwamen ook al was niemand me voor.
☻/
/▌
/ \
ik zal ze vragen of ze nog spelenThrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:48:
ik ben nog helemaal noob op het gebied van traden etc dus ik lees het ook voor het eerst
Ik weet even niet meer wie de vriend was van FUF en MatuTown op mijn eilandje, maar als ze inactief blijven en ik krijg een legertje dan ga ik toch wel even een bezoekje plegen hoorZe hebben gewoon 30 workers op de saw mill maar verder gebeurd er niks in hun stadje..
die berichten van jou zyn bes handig, ik gebruik die laatste ff als het mag
btw, nog een beetje building material en ik kan een palace bouwen ^^
[ Voor 5% gewijzigd door ykz op 24-02-2008 21:35 ]
nu 4 maar die van ons komt welVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:25:
wanneer komt de alliance eigenlijk? Er zijn nog maar 3 andere alliancies zag ik
Verwijderd
iets van 16000 gold en 1250 hout, zo uit mn hoofd
pff
Moet je zelf ook voldoen aan bepaalde eisen om een alliance te joinen?
Kreeg al complimentjes van andere eiland-bewoners dat ze het wel handig vonden. De rest is maar stilletjes..
Verder hoeven je vrienden nog niet bang te worden hoor
Ik zal eerst de andere pillagen, die zijn ook erg stilletjes namelijk, voeren niks uit
Thnxykz schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:33:
[...]
ik zal ze vragen of ze nog spelen
die berichten van jou zyn bes handig, ik gebruik die laatste ff als het mag
btw, nog een beetje building material en ik kan een palace bouwen ^^
Verder hoeven je vrienden nog niet bang te worden hoor
Vraagje: als ik uitlog/afsluit, gaat het spel dan zeg maar gewoon verder en blijven mijn inwoners verder met bouwen en houthakken enz. ?
JaBathing Aap schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:12:
Vraagje: als ik uitlog/afsluit, gaat het spel dan zeg maar gewoon verder en blijven mijn inwoners verder met bouwen en houthakken enz. ?
Mooi, dan hoef ik me laptopje ook geen pijn te doen
Jammer zeg. Ik heb een heel inactief eiland. En de enige die actief is leeched alleen maar wood en wine. heb meerdere keren gevraagd om te doneren, maar hij reageert gewoon niet. Ik groei voor geen meter zo. Is er iemand in mijn omgeving (53:85) die mij wil helpen? Ik ben volop bezig om expansion te researchen zodat ik op een eiland met andere GoTters terecht kan komen zodat het teamwork wat beter wordt, maar dat schiet niet echt op met dit tempo. Mijn sawmill is met pijn en moeite lv 2, en ik heb zometeen een groot probleem als ik een palace en een extra stad moet bouwen...
Dus, iedereen die in de buurt van mij zit en met me mee wil werken, graag!
Ik vind het sowieso jammer dat je of:
1) niet zelf kan kiezen op welk eiland je gaat beginnen
of
2) dat alle eilanden iedere resource gewoon heeft, maar dat je zelf maar 1 andere resource gathering naast wood kan kiezen.
Dat had het spel immers een stuk vriendelijker gemaakt
of
2) dat alle eilanden iedere resource gewoon heeft, maar dat je zelf maar 1 andere resource gathering naast wood kan kiezen.
Dat klopt niet helemaal? Elk eilandje heeft naast Wood een willekeurige resource (1 van de 4), de overige 3 moet hij zien te krijgen dmv traden / pillagen..Rakkerzero schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:23:
Ik vind het sowieso jammer dat je of:
of
/edit MatuTown heeft 33 wood gedonate
Ik heb nu 'wealth' klaar, en kan marble gaan halen. 3x raden wie daar nog meer zit, als enige.. de gozer die ook al zn workers in de sawmill zet maar niets doneert.. eveneens doneert hij niets in de quarry
[ Voor 24% gewijzigd door Thrilled op 24-02-2008 23:46 ]
wrijf het maar in hoorVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:37:
Gelukkig zit ik op een eiland met een level 5 Lumber Mill
ik heb haar een beetje uitgelegd hoe het werktThrilled schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:39:
[...]
Dat klopt niet helemaal? Elk eilandje heeft naast Wood een willekeurige resource (1 van de 4), de overige 3 moet hij zien te krijgen dmv traden / pillagen..
/edit MatuTown heeft 33 wood gedonatebeter iets dan niets
ik zei dat ze maar steeds een beetje moest donaten, zodat ze ook haar stad een beetje snel kan upgraden.
maar de ander (FUF) die is zn password vergeten, dus ik denk dat ie niet meer zal spelen XD
Alleen maar leechers hier ik heb nu 90% van alle grondstoffen voor de mill en de mijn gegeven >:(
Hier gaat het best goed 
Mijn academy is lvl 6, research gaat dus behoorlijk vlot.
De mill is lvl 4, de mine lvl 3, maar dat is prima, aangezien mijn 32 reseachers al duur genoeg zijn
Morgen maar weer eens langskomen op IRC om wat wine en marble te regelen.
De mill is lvl 4, de mine lvl 3, maar dat is prima, aangezien mijn 32 reseachers al duur genoeg zijn
Ik heb een bootje met wat hout en marble opgestuurd, het is niet veel, maar hopelijk helpt hetCSB schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:17:
[ Voor 12% gewijzigd door Twhomp op 25-02-2008 02:58 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik zit vrij dichtbij, schop me maar voor marble vs glassSH4D3H schreef op maandag 25 februari 2008 @ 02:17:
Hier gaat het best goed
Haha ok is goedykz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:27:
[...]
ik heb haar een beetje uitgelegd hoe het werkt
ik zei dat ze maar steeds een beetje moest donaten, zodat ze ook haar stad een beetje snel kan upgraden.
maar de ander (FUF) die is zn password vergeten, dus ik denk dat ie niet meer zal spelen XD
Ik ben samen met Mr Cheap 'n Greedy hier op het eiland de grootste.. vond vanochtend een berichtje terug met alleen het woordje 'ok'. Khad hem dringend verzocht te gaan doneren, en ik vond in de quarry 50 hout en in de sawmill 50 hout.. terwijl de rest allemaal op 10 keer zoveel heeft gedoneerd. Zn town is nu level 4, net zoals die van mij, maar volgens mij zijn de donaties meer onder het mom van 'niet zeuren, ik heb toch gedoneerd?!'
Verwijderd
level 3 mill, level 1 mine, is best te overleven
heb alleen weer meer glass nodig, dus bouw m'n handelspost uit. Paar andere spelers die vrolijk mee doneren, maar ook een paar die dat niet doen. (als ik een leger heb....)
Oja,voor de mensen die gisteravond ook op IRC waren en die ik verteld had over onze dronken turkse huisgenoot.. hij stond vanochtend over te geven in het toilet
Verwijderd
Your fleet has returned to Dennis FOK GoT from plundering Trondos and brought:Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:20:
level 3 mill, level 1 mine, is best te overlevenheb alleen weer meer glass nodig, dus bouw m'n handelspost uit. Paar andere spelers die vrolijk mee doneren, maar ook een paar die dat niet doen. (als ik een leger heb....)
Gold: 4Building material: 820Sulphur: 79
Hehehe das een mooie plundering
woot wat een fette game.
begin nu allen problemen te krijgen met trade enzo, heb 2 schepen en 1 daarvan is nu onderweg naar glass, maar ik kan niet zoeken naar resources buiten radius 1??
verder wat is een goede prijs(zijn er rekensommen voor prijzen) kopen/verkopen?
begin nu allen problemen te krijgen met trade enzo, heb 2 schepen en 1 daarvan is nu onderweg naar glass, maar ik kan niet zoeken naar resources buiten radius 1??
Nee daarvoor moet je je tradepost upgraden. Voor goede prijzen moet je hier even registreren.Lordsauron schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:51:
woot wat een fette game.
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Mensen??? Ik heb level 5 barracks maar ik heb nog steeds alleen maar slingers
terwijl volgens mij in de FAQ staat dat je vanaf level 5 soldaten krijgt met zwaarden?
Lijkt me wel grappig dit spel, lijkt wel wat op settlers
Je moet eerst "Professional Army" researchen voordat je phalanx en swordsman krijgt.
Het is een internationaal spel neem ik aan? Dus ik moet engels praten als ik wat wil zeggen tegen de andere spelers?
Want bij mij willen ze nog niet echt doneren, anders ga ik ze mooi even aanvallen
Want bij mij willen ze nog niet echt doneren, anders ga ik ze mooi even aanvallen
Inderdaad, internationaal spel, en als ze na een tijdje niks terugzeggen moet je gewoon even bij ze langsgaan
Toch raar.Moortn schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:53:
[...]
Nee daarvoor moet je je tradepost upgraden. Voor goede prijzen moet je hier even registreren.
hier
staat niets over extra range als je upgrade..?
Kijk hier maar eens: http://ikariam.wikia.com/wiki/Trade_PostLordsauron schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:41:
[...]
Toch raar.
hier
staat niets over extra range als je upgrade..?
Ahaaaa.Bierbroeder schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:42:
[...]
Kijk hier maar eens: http://ikariam.wikia.com/wiki/Trade_Post
Iemand marble
Ik denk dat je hem beter op lvl 3 kan houden.
En op het forum gaan handelen.
Geweldig mensen! Sargan en FooBeH, echt top. Ik kan nu met een rotgang doorstomen naar een actiever eiland! Ik heb nu bijna genoeg voor een palace, dus nog maar heel ff wachten.
Zo ik ben er nu ook aan begonnen.
Me stad is Kalolo. En me eiland heeft cristal.
Zie wel dat het een actief eiland is. De saw mill is al lvl 4 alleen zie ik nog niet of het effect heeft op mij. Want ik zie zelf nog dat 1 worker is 1 wood. Of zijn de workers goedkoper?
Als je net begint krijg je dan tijdelijk een bescherming dat ze niet mij kunnen aanvallen?
Hebben jullie ook vaak last van dat je niet ziet wat het kost als je meer of minder workers bij de sam mill zet?
Zie wel dat het een actief eiland is. De saw mill is al lvl 4 alleen zie ik nog niet of het effect heeft op mij. Want ik zie zelf nog dat 1 worker is 1 wood. Of zijn de workers goedkoper?
Als je net begint krijg je dan tijdelijk een bescherming dat ze niet mij kunnen aanvallen?
Hebben jullie ook vaak last van dat je niet ziet wat het kost als je meer of minder workers bij de sam mill zet?
[ Voor 27% gewijzigd door Calamor op 25-02-2008 10:46 ]
Het klopt dat 1 worker 1 wood is. In het begin(lvl 1) kon je er maar 30 in kwijt. En als de saw mill steeds wordt geupgrade, dan kunnen er meer mensen in. Maar je moet natuurlijk ook zoveel man ernaartoe kunnen sturen, anders heeft het geen zin. Ik denk dat het laatste op jou van toepassing is. Je hebt nu als het goed is namelijk nog niet zoveel inwoners en daarom kan je nog niet met winst alle plekjes op de saw mill bezetten.Calamor schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:18:
Zo ik ben er nu ook aan begonnen.
edit: typo's en spelfouten
Verwijderd
Je weet dat het koloniseren van een eiland zo´n 1250 wood kost en 12.000 goldCSB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:06:
Geweldig mensen! Sargan en FooBeH, echt top. Ik kan nu met een rotgang doorstomen naar een actiever eiland! Ik heb nu bijna genoeg voor een palace, dus nog maar heel ff wachten.

Weet iemand wat een beetje gangbare prijzen zijn voor de resources zoals wine / marble. Of is er ergens een soort van AEX?
Ik heb een best hard marble nodig en ik heb wijn over.
[ Voor 18% gewijzigd door Standeman op 25-02-2008 12:33 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
YepVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:00:
[...]
Je weet dat het koloniseren van een eiland zo´n 1250 wood kost en 12.000 gold
Daarom; nog heeeeeel even wachten. (weekje ofzo
het ligt per regio nogal verschillend geloof ik, marble gaat voor 20 gold pp ongeveer hier (duur) en wijn nog duurder
Kreeg net een best leuk bericht via Diplomacy:
Valt me op hoe schandalig veel mensen durven te vragen voor hun luxury goods. Wat een hebberds
Ik heb net 1:1 marble voor crystal geruild, zo kan het natuurlijk ook.
Ik heb trouwens al meer weggeven dan gekocht. Ik denk dat ik geen goede heerser zou zijn
Nou heb ik niet veel te sparen, maar als iemand de moeite doet om 'in the spirit' van het spel zo'n mailtje te tikken, dan moet dat beloond worden. Ik bedoel, dit soort spelers geven het de sjeu. Dus maar een half ladingkje marble gestuurd, kan hij weer 3 gebouwen bouwen.Greetings Lord Rinaldo,
Ma' Lord, i have a humble request for you. If you should see it in your greatness to bequeath a small poor kingdom of little power or consequence in comparison to your greatness with a trifle of Marble we would be extremely grateful for your generosity.
This i ask you humbly,
Tiberion of Malkerest
Valt me op hoe schandalig veel mensen durven te vragen voor hun luxury goods. Wat een hebberds
Ik heb trouwens al meer weggeven dan gekocht. Ik denk dat ik geen goede heerser zou zijn
Ik zit op Chroeyiios 37:74, waar zit jij? Als ik het red qua range, is het altijd fijn om een marble-wine ruilpartner te hebbenStandeman schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:32:
[ Voor 13% gewijzigd door Twhomp op 25-02-2008 12:45 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dit topic is gesloten.
Let op:
De coördinaten van je eiland kun je per DM doorgeven, *NIET* via dit topic.
Gegevens voor DM:
Ingame-name/ GoT naam/ Eiland coordinaten / Eiland Resource
De coördinaten van je eiland kun je per DM doorgeven, *NIET* via dit topic.
Gegevens voor DM:
Ingame-name/ GoT naam/ Eiland coordinaten / Eiland Resource