Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
[ Voor 43% gewijzigd door Frash op 21-02-2008 13:05 ]
Dan is mogelijk jepartitie tabel corrupt oid. Neem OM FAQ / Beleid eens door voor wat tips.xenonNn schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:59:
Bij Schijfbeheer staat er C:\ en ernaast staat opeens 124GB vrije ruimte
dan zeggen ze als je geen problemen heb niet aangeraden om het te fixen.. maar, ik wou het toch even hier vragen kan het geen kwaad?
Vriendelijk bedankt >.<
enfin, ontopic: voordat je dat nu gaat doen check eerst wikipedia over de master boot record en lees je in in de gevaren.
dan zou je in de FAQ of hier op got zoeken functie even kunnen zoeken naar programmaatjes die de inhoud van je schijf terug kunnen halen. Misschien is de ultimate boot cd dan een handig alternatief (google even)
ik zou je eigenlijk aanraden om eerst data te recoveren met een recovery programma alvorens je met partitietabellen gaat lopen spelen.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64