Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• innergetix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-11 16:44
Ben echt al weken aan het wachten geweest en nu eindelijk mijn cruise binnen en er lekker mee aan het pielen.

Ik lees hier op het forum van alles en nog wat maar wat ik ook zoek voor mij het meest simpele kom ik niet tegen. Ik wil gewoon de HTC home plugin er op zetten.

Stel dat ik antwoord krijg doe het dan a.u.b. in Jip en Janneke taal, ben geen hardcore user. Of is er ergens een site waar ik het begin van dit alles kan lezen en uitvogelen. 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 20-02-2008 22:44 . Reden: Groeten niet nodig ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 15:29

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hallo Marcel, welkom op GoT.

Als je antwoord wilt op je vragen, zul je toch echt duidelijker moeten zijn. Wat voor apparaat betreft het, wat wil je er mee doen en wat heb je zelf al gedaan om het werkend te krijgen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie HTC Touch Cruise - Deel 2 en het daarbij behorende eerste deel :) .

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 20-02-2008 22:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 18:43
sorry...

raak soms een beetje geirriteerd door zulke topics...

[ Voor 82% gewijzigd door 107mb op 20-02-2008 22:32 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

edit n.a.v. edit 107mb.
Np :+

[ Voor 84% gewijzigd door Kixtart op 20-02-2008 22:35 ]

☻/
/▌
/ \

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoi Energetix,

Je vraag kan je altijd het beste in het topic die over het toestel gaat stellen. In dit geval zal je dat in het volgende topic moeten posten:

HTC Touch Cruise - Deel 2

Als je daar nou eens is ga zoeken middels de search of jouw vraag al eens eerder behandeld is, dan kan je daar mogelijk de oplossing vinden. Mocht jouw vraag daar nog nooit eerder besproken zijn, dan kan je je vraag daar plaatsen. Let wel op dat jouw vraag duidelijk verwoord. Ook wat je al eerder geprobeerd hebt en waar je precies tegenaan loop....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.