• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Nu HD-DVD de strijd verloren lijkt te hebben zullen deze spelers waaarschijnlijk wel gedumpt worden door de verschillende winkels. Mss is het handig voor de mensen (zoals ik) die juist nu een HD-DVD speler willen gaan kopen om een lijstje met winkels en prijzen te maken waar deze het goedkoopst en met eventuele extra films aangeboden worden.

De enige winkel die ik tot nu toe tegen kom in de pricewatch is Bol.com met de Toshiba HD-E1 voor €139. In reacties op tweakers heb ik daarentegen meldingen gezien van speler voor €99 incl. 5 films.

telefoontoestel

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 02:31

Royz

Kleurenblind!!

telefoontoestel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:09:
De enige winkel die ik tot nu toe tegen kom in de pricewatch is Bol.com met de Toshiba HD-E1 voor €139. In reacties op tweakers heb ik daarentegen meldingen gezien van speler voor €99 incl. 5 films.
Dat was bij de MediaMarkt in Amsterdam. Ik weet niet of ze nog een batch binnenkrijgen of dat de actie is afgelopen. Ik had er iig wel 1 voor 99 euro (de EP10 dan, de E1 was 79,-)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:20
Is dit wel zinnig met het oog op de toekomst?
Er zullen immers maar erg weinig HD-DVD films uitkomen als de mensen en productiemaatschappijen er geen geld meer in zien. Wat moet je nu nog met een HD-DVD speler als BLu-ray het nieuwe formaat wordt.
Door het verdwijnen van HD-DVD kunnen de bedrijven achter blu-ray er nog meer in gaan investeren. Voor de consument is het nu ook helder, 1 HD formaat. Dus de vraag wordt groter -> resulteerd in lagere prijzen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:20

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
SymenGT schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:20:
Mensen die nu juist op zoek gaan naar een koopje omdat HD eruit gaat zullen hier vast wel een goede reden voor hebben ;). Een aantal mogelijkheden:

- Goedkope dvd upscaler
- Goedkope HD dvd's die nu dus in de grabbelton komen te liggen
- Combi aanbiedingen: HDDVD speler en X films tegen dump prijs.

En natuurlijk is het voor de toekomst weinig waard, maar nu kan je er een hoop plezier van hebben. Zou het zelf niet doen maar voor de mensen die het wel willen doen begrijp ik de motivatie wel :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45
Met het oog op de toekomst misschien niet, maar voor 100 euro een upscalende DVD speler die ook nog HD-DVD aan kan en een paar films in de doos heeft bijgesloten is geen geld. Jammer dat alleen MM Amsterdam die aanbieding had :(

Flickr | Lego collectie

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:37
Dus de vraag wordt groter -> resulteerd in lagere prijzen.
Grotere vraag lijdt tot hogere prijzen. Als veel mensen iets willen word het duurder ;)

Overigens directsale heeft de EP10 voor 155€ inc 5 films en HDMI kabel.

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 20-02-2008 10:25 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 02:31

Royz

Kleurenblind!!

Er zullen immers maar erg weinig HD-DVD films uitkomen als de mensen en productiemaatschappijen er geen geld meer in zien. Wat moet je nu nog met een HD-DVD speler als BLu-ray het nieuwe formaat wordt.
Door het verdwijnen van HD-DVD kunnen de bedrijven achter blu-ray er nog meer in gaan investeren. Voor de consument is het nu ook helder, 1 HD formaat. Dus de vraag wordt groter -> resulteerd in lagere prijzen.
Daar vraagt hij toch helemaal niet om? Hij zegt duidelijk dat hij verwacht dat HD-DVD spelers gedumpt gaan worden omdat BR heeft gewonnen en daar wil hij gebruik van maken. Heeft verder niks te maken met wat jij zegt.

Hij weet adt HD-DVD heeft verloren maar wil nu goedkoop HD kijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 20-02-2008 10:26 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zo'n ding kopen omdat hij dvd upscaled lijkt me een slechte reden, een bluray speler kan ook upscalen en heeft als bijkomend voordeel dat hij ook bluray af kan spelen ;)

Maargoed, dat is mijn mening...

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:58

m0nk

16-09-2003 15.15

mischien is dit iets voor jou: http://www.1dayfly.nl/ (actie alleen vandaag)

Toshiba EP30-K HD DVD speler
Serenity, Riddick, Bourne Supremacy, Bourne Identity, Black Rain, 300, Children of Men, Dreamgirls en the Prestige

voor 109 euro incl btw en verzendkosten.

Kwam ik vanmorgen toevallig tegen, zit er sterk over te denken om hem ook gewoon aan te schaffen.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door m0nk op 20-02-2008 13:09 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat zijn dus 9 HD-DVD films voor 109 euro. Krijg je er gratis een prima dvd speler bij. Shit, nu begin ik toch te twijfelen hoor.... zal ik nu een Bluray kopen voor minstens 400 euro zonder films of toch maar gaan voor deze gratis speler, waarvoor in de nabije toekomst in ieder geval voldoende goedkope films te koop zullen zijn?

Waren alle keuzes maar zo eenvoudig :)

Verwijderd

m0nk schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:08:
mischien is dit iets voor jou: http://www.1dayfly.nl/ (actie alleen vandaag)

Toshiba EP30-K HD DVD speler
Serenity, Riddick, Bourne Supremacy, Bourne Identity, Black Rain, 300, Children of Men, Dreamgirls en the Prestige

voor 109 euro incl btw en verzendkosten.

Kwam ik vanmorgen toevallig tegen, zit er sterk over te denken om hem ook gewoon aan te schaffen.. :)
ik denk dat ik ook maar overstag ga, voor nu even.

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:24
ik denk ook dat ik die ga aanschaffen, vanavond maar even kijken of het van de bank mag ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Deze 1dayfly is dus ook precies waar ik op zoek naar was ! Was toch op zoek naar een redelijk DVD speler die kan upscalen, dan nog 9 HDDVD en een HDMI kabel erbij !
Ik ga hem straks even bestellen ;X

*edit* Audio uitgang: 2 kanaals analoog: Is dat alles? Toch wel een minpuntje ;\

[ Voor 17% gewijzigd door noks op 20-02-2008 14:46 ]

• Speedy
Heb het maar gedaan, m'n DVD speler is toch al aan vervanging toe en als straks de HD-DVD's voor weinig bij de FRS liggen is het helemaal leuk natuurlijk! Zing het hiermee wel uit tot Blu-ray goedkoper wordt.

Enige minpuntje is dat hij niet regiovrij te maken is, moet ik voor de R1 films de Xbox nog aan slingeren.

Flickr | Lego collectie

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
Op de site van Toshiba staat ook : Optical audio output
Dit gaat over de EP30, 1dayfly heeft het over de EP30-K zou hier verschil in zitten?
Het niet regiovrij te krijgen is idd wel een nadeel

• Speedy
Nou ja, misschien worden de E1's en EP10's straks ook met bosjes gedumpt met hopelijk wat andere films ... koop ik er gewoon nog 1 en schuift deze door naar de slaapkamer :9

Flickr | Lego collectie

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Kijk, dit is waar ik naar op zoek was. Heb er dus direct maar een besteld. Blu-ray vind ik voorlopig nog te duur en verwacht ik ook niet dat daar snel verandering in gaat komen. Hier kan ik dus leuk een paar filmpjes op gaan kijken en mn eigen DVD's mee upscalen. Ben benieuwd

telefoontoestel

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:57

-d-

noks schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:50:
Op de site van Toshiba staat ook : Optical audio output
Dit gaat over de EP30, 1dayfly heeft het over de EP30-K zou hier verschil in zitten?
Het niet regiovrij te krijgen is idd wel een nadeel
EP-30 kan output doen over Optical (5.1), Tulp (2-Channel) en HDMI (HD audioformaten).

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 11:50

rik

-d- schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:14:
[...]

EP-30 kan output doen over Optical (5.1), Tulp (2-Channel) en HDMI (HD audioformaten).
En de K staat voor BLACK: de zwarte uitvoering dus.

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 16:23
Goeie aanbieding, ik neem aan dat deze dvd speler ook gewoon DIVX afspeelt?

edit: niet dus

On the audio front, the EP30 supports Dolby True HD, Dolby Digital Plus and the DTS core of DTS HD soundtracks, as well as Dolby Digital. But those of you with large digital media libraries hoping to play them on the EP30 think again - the deck doesn't support MP3, JPEG or DivX. It does however play CD, CD-R, CD-RW, DVD-R and DVD-RW discs, provided they've been finalised.

maar dat maakt de pret niet minder. divx films speeel ik wel af via m'n andere dvd speler van 30 euri 8)

[ Voor 254% gewijzigd door YoshiBignose op 21-02-2008 09:56 ]

Facts don't care about your feelings

• Speedy
Het staat niet bij ondersteunde formaten, dus ga uit van niet

Flickr | Lego collectie

• laurentbas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-01 11:35
Hij staat nu ook op ibood! 89,95 inclusief btw! https://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 16:23

Facts don't care about your feelings

• -Jaap-io
  • Laatst online: 16:24
uitverkocht :(
en ik had hem laatst niet besteld... balen ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-02 14:03
Ik heb ook al die aanbiedingen net gemist. Weet iemand of er nog MM filialen zijn die HD-DVD spelers verkopen? MM Rotterdam was heel soepel met het maken van een mooi prijsje, alleen was de speler die ik wilde net door iemand anders gereserveerd. Ik kon enkel de XE1 meenemen voor rond de 250. Erg mooie speler, en mooie prijs, maar dat heb ik niet over voor een dode standaard ;).

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:13
MM Utrecht heeft de EP10 met vijf films en een HDMI kabel voor 139 euro. Dezelfde bundel kost bij MM Groningen 159 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-02-2008 10:33 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:54
Ik heb ook bij 1dayfly de Toshiba speler met 9 films gekocht voor 109 euro. Inderdaad een mooie DVD upscaler en als bonus kan je met HD aan de slag. Dus bekijken hoe het eruit ziet, met instellingen spelen ed en je houd toch die DVD speler eraan over :)

Ik verwacht niet heel veel andere HD-DVD films te gaan kopen, tenzij ze echt goedkoop zijn. Blu-Ray gaat nog wel een keer komen, maar die dingen zijn wat mij betreft gewoon nog veel te duur!

Dus ik heb nu een goedkope instap in HD om te kijken hoe het bevalt :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-02 14:03
Dr. Strangelove schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:32:
MM Utrecht heeft de EP10 met vijf films en een HDMI kabel voor 139 euro. Dezelfde bundel kost bij MM Groningen 159 euro.
Denk dat je daar ook nog wel wat vanaf kan lullen. Ze willen van dat spul af, heel graag :P.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12
Vandaag weer bij iBood de EP-30 voor 79 euro met 5 films. Heb hem maar aangeschaft, aangezien ik vandaag ook de bestelling voor een Panasonic 42PZ85 heb geplaatst. Inderdaad mooie upscaler en misschien in de toekomst toch wat goedkope HD-DVD's aanschaffen. Wilde dit eerst via de XBOX doen, maar die maakt me toch teveel herrie.

• thefox154
  • Laatst online: 09-02 10:52
identieke situatie hier, 5 filmpjes, hmdikabeltjes 80 euries een perfecte upscaler. Weg met me oude box :+

Verwijderd

Hier blijkt die EP30 veel DVD+RW's niet goed te pakken en als het wel lukt heb ik vaak blokstoringen :|

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De HD-XE1 gaat nu ook in de uitverkoop, voor 150 euro bij www.directsale.nl (zonder films)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
Nu hebben we twee HD-DVD topics, eentje eentje moet genoeg zijn lijkt me :P. Aangezien deze voornamelijk verouderde info bevat stel ik voor dit topic te nemen: HD DVD: Dood maar nog altijd hier

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.