[iPhone & iPod touch] Jailbreaken Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 130.184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CyBeR schreef op zondag 14 september 2008 @ 05:12:
[...]

Ja, en? Vooral doen lijkt me.
Jah, het klinkt ook heel erg aantrekkenlijk.
Maar aan de andere kant kan ik dan geen eigen apps meer gebruiken :(

By the way, ik kan al weer bellen, heb een dev pack eraf gehaald, en kennenlijk gaf die storing met de telefoon numpad functie.

[ Voor 19% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-09-2008 11:48 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik ben gisteren ook overgestapt naar 2.1 en hem direct gejailbreakt. Door middel van Pwnage, custom firmware maken + herstellen. Alle (cracked) programma`s + Cydia stuff die eerst werken met 2.02 , werken nu ook zonder problemen, zelfs het synchroniseren van de cracked apps gaat gewoon weer na de mobileinstalation patch via Itunes 8.

Ik merk overigens niet bijster veel van de update, maar dat is weer iets anders ;).

[ Voor 7% gewijzigd door SpX op 14-09-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Het enige dat ik van de update merk is dat veel programma's niet meer werken. Wikipanion zelfs.

Inmiddels is QuickPwn voor firmware 2.1 uit (voor OS X) en aangezien ik OS X op mijn pc heb, kan ik die nu uitvoeren :) Ben benieuwd!

edit:
QuickPwn voor OS X uitgevoerd op mijn 3G met firmware 2.1 en werkt als een trein :) Jailbreaken is een stuk makkelijker dan wat ik met Windows voor oudere firmwares gewend ben. Alles doet het, ook Winterboard werkt gewoon (de devvers hebben zelf wat bugs ontdekt dus binnenkort zal er wel een update komen).

Me happy :)

[ Voor 41% gewijzigd door rb338 op 15-09-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Ik ben nu een tijdje bezig met het upgraden van mijn 2g met 2.1 maar het wil maar niet lukken. Ik heb een costum firmware gemaakt met pwnagetool en netjes gerestored, maar zodra ik dan mn backup via itunes terug wil zetten blijft de iphone het apple logo tonen, en om de paar seconden vibreren. Ondertussen wordt hij door itunes herkend alsof er niets aan de hand is. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Ik zou natuurlijk de backup niet terug hoeven te zetten, maar dan ben ik wel erg veel instellingen, apps en webclips kwijt..

[ Voor 13% gewijzigd door basvcds op 14-09-2008 13:43 ]

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

MrJey schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:47:
[...]

Jah, het klinkt ook heel erg aantrekkenlijk.
Maar aan de andere kant kan ik dan geen eigen apps meer gebruiken :(
Oh, hoezo? Werkt hier prima.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je em al "pwned". Als je dat doet zie je een script lopen of je iPhone/iPod scherm en vervolgens kan je je custom firmware op je 2G zetten.

en hoe erg is het dat je backup niet teruggezet kan worden? als het alleen muziek is zou ik dat er gewoon weer handmatig opzetten, maar bookmarks, contacten en veel agenda afspraken is idd lastiger

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Het is idd de vraag hoe erg het is om niet de backup terug te zetten.. ik heb hem inmiddels maar gewoon als nieuwe iphone aangemaakt in iTunes en alles werkt, maar toch jammer.

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Inmiddels zijn PWNage en QuickPwn voor firmware versie 2.1 officieel gereleased. Of het werkt op de iPod Touch 2G is nog niet bekend, aangezien de ontwikkelaars nog geen 2G in hun bezit hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nou, net van 2.0.1 gepwned naar 2.1 proberen te updaten. Update lukte, had m'n smsjes etc. nog, maar niet gepwned. Ik QuickPwn draaien, zogenaamd gelukt, en vervolgens blijft m'n iPhone eindeloos rebooten (en trilt daarbij telkens even). Ik restoren naar 2.1, helemaal blij dat m'n smsjes ook weer terug waren, en nog een keer QuickPwn laten draaien. Zelfde gezeik... ben nu een gepwnde firmware aan het downloaden waar Cydia al in staat, hopen dat dat werkt (en iTunes, please, zorg dat je de backup kan terugzetten :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Waarom maak je niet gewoon een backup van je sms-jes ?
Staan gewoon hier: /private/var/Mobile/Library/SMS/sms.db

Ik heb eventueel nog wel een automator script die automatisch backups maakt.

[ Voor 26% gewijzigd door Kaspers op 16-09-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:48:

Dat automator script is wel handig. Van mij mag je een linkje neerzetten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 18:53
Muthas schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:41:
Nou, net van 2.0.1 gepwned naar 2.1 proberen te updaten. Update lukte, had m'n smsjes etc. nog, maar niet gepwned. Ik QuickPwn draaien, zogenaamd gelukt, en vervolgens blijft m'n iPhone eindeloos rebooten (en trilt daarbij telkens even). Ik restoren naar 2.1, helemaal blij dat m'n smsjes ook weer terug waren, en nog een keer QuickPwn laten draaien. Zelfde gezeik... ben nu een gepwnde firmware aan het downloaden waar Cydia al in staat, hopen dat dat werkt (en iTunes, please, zorg dat je de backup kan terugzetten :P ).
Toevallig niet 5 icons hack geinstalleerd voor op je springboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Him_ schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:19:
[...]

Toevallig niet 5 icons hack geinstalleerd voor op je springboard?
Wat als je dat wel hebt? Heb nu de 2.0.2 met 5 icons, en wil naar 2.1, kan dat niet dan? Of kan het niet als je 2.1 hebt uiteindelijk?

• Kaspers
Nou voor zover ik weet maakt dat geen zak uit, je installeerd gewoon de nieuwe software en als je weer een 5-icon dock wilt dan installeer je dat gewoon weer..

• Zakkenwasser
  • Niet online
bij het updaten naar iphone-software 2.1, verlies je ook je jailbroken apps en is je telefoon gewoon weer unjailbroken.

hellaas dus nog wachten op een update hiervoor,

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is altijd al zo geweest en dat blijft zeer waarschijnlijk ook altijd zo.

Je download (en vervangt) namelijk elke keer de complete firmware van je iPhone.

[ Voor 35% gewijzigd door MrAcid op 17-09-2008 13:44 ]

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 18:53
martinweb.nl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:34:
[...]

Wat als je dat wel hebt? Heb nu de 2.0.2 met 5 icons, en wil naar 2.1, kan dat niet dan? Of kan het niet als je 2.1 hebt uiteindelijk?
Als je restored zonder eerst die app te installeren komt de iPhone niet door de boot heen, is wel weer een fix voor (zie http://sleepers.net/news/...o-restore-your-21-backup/)

The first issue, the iphone that won’t reboot, can be caused by a couple things. One is having 5 icon dock installed and then restoring the backup without it installed. To prevent this, install 5 icon dock prior to restoring the backup. Also install openSSH before restoring your backup. In worst case event, you can ssh in and delete /var/mobile/Library/Preferences/com.apple.springboard.plist. This should let the iPhone boot up.

• Kaspers
Kaspers schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:48:

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:33:
Dat automator script is wel handig. Van mij mag je een linkje neerzetten hier.
Je mag hem zelf even in elkaar zetten, want waarschijnlijk is jou folderstructuur anders en dan werkt het script niet..

Als volgt:
Zorg dat je Netatalk hebt geinstalleerd via Cydia (AFP service)
en dan een automator script maken volgens dit voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08384/picture_1672.png
Afbeeldingslocatie: http://xs131.xs.to/xs131/08384/picture_2481.png

saven als een app
klaar

[ Voor 8% gewijzigd door Kaspers op 18-09-2008 09:29 ]

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:27:
[...]

[...]

Je mag hem zelf even in elkaar zetten, want waarschijnlijk is jou folderstructuur anders en dan werkt het script niet..
KNIP
saven als een app
klaar
Thx. Ik ga het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds een kwartier is er ook quickpwn voor windows uit. Wel een pre-beta ofzo. Ik heb het even getest op een ipod Touch 1g en het lijkt gewoon te werken. Nu even kijken hoe ik ipa's erop krijg via de installers :P

Edit 1:
Hmm er is iets fout gegaan.
1. Ipod Touch gepwnd
2. Via cydia openssh geinstalleerd
3. SSH naar de ipod, de MobileInstallation file gebackupped, verwijderd en de gecrackte versie geplaatst.
4. chmod de gecrackte versie naar 0775
5. Reboot de ipod

helaas hangt de ipod nu bij de loader screen... Ik zie nu alleen nog het appeltje. Reserve kopie terugzetten via itunes heeft geen oplossing gebracht :X

Edit 2:
Ok de originele MobileInstallation weer teruggezet en hij boot weer door

Edit 3:
Ok het lag aan een verkeerde versie van MobileInstallation ... hehe foutje

Edit 4:
Zo alles werkt. Installeren van 3rd party apps gaat ook prima.

Conclusie. Quickpwn voor windows works!

[ Voor 67% gewijzigd door Liquid op 19-09-2008 22:18 ]

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Bij mij werkt QuickPWN Windows voor 2.1 ook goed i.c.m. mijn iPhone 3G.
Ook gelijk even MobileInstallation vervangen via SSH (wel de 2.1 versie) en vervolgens werkte alles!
Hiervoor kwam ik van een standaard 2.1 versie. Ik heb nu al aardig wat Cydia en normale apps bijgezet en ik merk tot zo ver geen snelheids verlies of iets.

[ Voor 4% gewijzigd door mickezzz op 20-09-2008 18:10 ]

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
EerGister op mijn iphone 3g de 2.1 versie gezet en alles werkte perfect, ik las gister dat er een windows 2.1 jailbreak versie released was dus ik gister deze op mijn phone gezet.

Alles leek te werken, hij gaf ook aan dat hij locked was en na mijn pincode startte hij netjes op, echter na 5 min nog steeds geen carrier te pakken. Ik heb hem denk ik 5x opnieuw gestart maar het bleef werken zonder t-mobile signaal :(

Dus een herstel gedaan via Itunes en mijn phone werkt weer met de 2.1 versie welke NIET jailbreaked (is dat een werkwoord ;)) is !!!

Bekend probleem bij iemand, wil mijn terminal terug !!! :)

Thnx
(oh ja alles met windows gedaan, als ik nu de nieuwe Apple OS voor intell in een vmware sessie zet, kan ik dan ook alles gewoon doen zoals beschreven staat voor de apple ipv windows?)

[ Voor 12% gewijzigd door rikoos op 22-09-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Ik weet het, het zal wel een domme vraag zijn, maar klopt het dat de 2G touch voorlopig nog niet jailbreakbaar is? Op Google vind ik wisselende antwoorden. Ik neem aan dat hackers er vast wel achter komen hoe ze de nieuwe encryptie e.d. moeten omzeilen, maar waar is daar wat meer informatie over te vinden? Alvast bedankt ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
rikoos schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:50:
EerGister op mijn iphone 3g de 2.1 versie gezet en alles werkte perfect, ik las gister dat er een windows 2.1 jailbreak versie released was dus ik gister deze op mijn phone gezet.

Alles leek te werken, hij gaf ook aan dat hij locked was en na mijn pincode startte hij netjes op, echter na 5 min nog steeds geen carrier te pakken. Ik heb hem denk ik 5x opnieuw gestart maar het bleef werken zonder t-mobile signaal :(

Dus een herstel gedaan via Itunes en mijn phone werkt weer met de 2.1 versie welke NIET jailbreaked (is dat een werkwoord ;)) is !!!

Bekend probleem bij iemand, wil mijn terminal terug !!! :)

Thnx
(oh ja alles met windows gedaan, als ik nu de nieuwe Apple OS voor intell in een vmware sessie zet, kan ik dan ook alles gewoon doen zoals beschreven staat voor de apple ipv windows?)
Als je geen signaal heb, moet je ff de baseband updaten naar de laatste versie. Dat fixed dat probleem. => 4.6+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal.

Ik ben hier best wel nieuw, maar ik heb net mijn iPod Touch gejailbreaked. Maar als ik nu installer opstart, krijg ik: donate. Nou ja, ik las dus ergens dat ik de firmware moet faken? Maar hoe moet dat dan?

Alvast bedankt :)

x Eveline

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Kaspers schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:27:
[...]

[...]

Als volgt:
Zorg dat je Netatalk hebt geinstalleerd via Cydia (AFP service)
en dan een automator script maken volgens dit voorbeeld:

[afbeelding]
[afbeelding]

saven als een app
klaar
Leuke oplossing. Ik heb hetzelfde gemaakt, maar dan als shell script dat je op de iPhone zet. Door dat script uit te voeren wordt de sms.db naar een remote server geupload en voorzien van een timestamp :)

Enige jammere is dat dit nog handmatig gestart moet worden. Heeft de iPhone ook iets als cron? Heb nog niets kunnen vinden om een taak op een vast moment automagisch uit te voeren. Bijvoorbeeld elke keer dat je 'm uit de sleep haalt zou een leuk moment zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 24-09-2008 17:09 ]

Verwijderd

Als ik naar Installer ga en dan Sources doe ik dit:

Naam: BSD Subsystem
Source: AppTapp Official
Source URL: http://repository.apptapp.com
Beschrijving: "Unix tools for the iPhone". Voor iedereen aanbevolen voor het gebruik van applicaties van derden!

dan ga ik naar Catogories en dan System zoek ik BSD Subsysteem krijg ik URL using bad/illegal format or missing URL als ik er op klik wat doe ik fout?

Help

• Kaspers
Xandrios schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:07:Leuke oplossing. Ik heb hetzelfde gemaakt, maar dan als shell script dat je op de iPhone zet. Door dat script uit te voeren wordt de sms.db naar een remote server geupload en voorzien van een timestamp :)

Enige jammere is dat dit nog handmatig gestart moet worden. Heeft de iPhone ook iets als cron? Heb nog niets kunnen vinden om een taak op een vast moment automagisch uit te voeren. Bijvoorbeeld elke keer dat je 'm uit de sleep haalt zou een leuk moment zijn :)
Thanks, jou oplossing is ook netjes.
Je zou hem kunnen toevoegen aan de startup items van de iPhone zodat je bij elke reboot een backup maakt..

• rikoos
mrFoce schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:38:
[...]
Als je geen signaal heb, moet je ff de baseband updaten naar de laatste versie. Dat fixed dat probleem. => 4.6+
Thnx :)

Lache mijn eerste post in dit forum na 6 jaar ;) Was bijna vergeten hoe compleet dit forum soms is!

Ff nog een vraagje erachteraan: Mijn phone werkt nu jailbreaked op 2.1, ik lees alleen overal dat ik itunes 7.7 moet gebruiken, waarom is dat? Nu mijn phone okay is kan ik dan niet gewoon de 8.0 versie gaan gebruiken?

Thnx

[ Voor 25% gewijzigd door rikoos op 25-09-2008 13:13 ]

• Kaspers
Je kunt gewoon zonder problemen updaten naar 8.0 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
thnx,

eigenlijk vreemd dat ik hem niet eens gebruitk heb op te jailbreaken, in de handleiding stond dat je hem moest downloaden en moest installeren ipv de 8 versie (niet gedaan dus ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 20:04
Een naar mijn mening veel gemiste feature op de iphone is toch wel het kunnen delen van je internetverbinding. Zo kan je niet met je laptop via je iphone internetten.

Tot voor gisteren! Want tot mijn grote verbazing is nog niet op het forum te vinden dat dat nu dus heel gemakkelijk kan (zonder de omslachtige-proxy-opzet-manier :o ).

Via Cydia kan je sinds donderdag PDANet downloaden. Een applicatie die een ad-hoc netwerk opzet tussen je laptop en je iphone. Tutorial is te vinden alhier

Ik heb het even getest en het werkt hier super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Er heeft ook een applicatie gestaan in de itunes appstore, maar die is offline gehaald, via de wat minder legale netwerken nog goed verkrijgbaar... dat was pdanet sorry.

Net een iphone van een collega (3g) gejailbreaked, en er gebeurde waar ik bang voor was. Niet meer doorstarten en constant trillen. Gelukkig stond de wifi verbinding nog open en kon ik de gepatche mobileinstallation weer depatchen.. werkt weer als een zonnetje nu.

[ Voor 50% gewijzigd door Stouten op 26-09-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Sigma2k8 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:55:
Een naar mijn mening veel gemiste feature op de iphone is toch wel het kunnen delen van je internetverbinding. Zo kan je niet met je laptop via je iphone internetten.

Tot voor gisteren! Want tot mijn grote verbazing is nog niet op het forum te vinden dat dat nu dus heel gemakkelijk kan (zonder de omslachtige-proxy-opzet-manier :o ).

Via Cydia kan je sinds donderdag PDANet downloaden. Een applicatie die een ad-hoc netwerk opzet tussen je laptop en je iphone. Tutorial is te vinden alhier

Ik heb het even getest en het werkt hier super!
Werkt erg goed, maar m'n iPhone raakt flink verhit hiermee. Snelheid is wel redelijk goed (185KB/sec) via Wget op m'n mac --> wifi --> iphone --> 3G. Voip werkt ook prima (Skype), youtube, etc :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 26-09-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 10:37
ik krijg iphysics niet aan de gang
Als ik de source toevoeg, krijg ik een decode error!
3g en jailbraked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Xandrios schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:29:
[...]

Werkt erg goed, maar m'n iPhone raakt flink verhit hiermee. Snelheid is wel redelijk goed (185KB/sec) via Wget op m'n mac --> wifi --> iphone --> 3G. Voip werkt ook prima (Skype), youtube, etc :)
Zelfde ervaring hier (hoewel ik iPhoneModem gebruik) :) Ik trek rond de 220KB/s, en in een uurtje 250MB te hebben gedownload was m'n batterij wel voor 40% leeg gegaan :z Maar dan heb je ook een uur lang WiFi + scherm + 3G aan.

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Is de iPhone nou al sim-lock vrij te maken mbv jailbreak. Lees namelijk allemaal post over iPhones 3G die jailbreaked zijn, dan kan je zo toch ook sim unlocken?

• Utopist
  • Laatst online: 09-05 11:37
Murderer schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 01:43:
Is de iPhone nou al sim-lock vrij te maken mbv jailbreak. Lees namelijk allemaal post over iPhones 3G die jailbreaked zijn, dan kan je zo toch ook sim unlocken?
volgens mij kan dat niet bij de 3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Animal schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:05:
ik krijg iphysics niet aan de gang
Als ik de source toevoeg, krijg ik een decode error!
3g en jailbraked
iemand een idee?
Kan er echt niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Animal schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:18:
[...]

iemand een idee?
Kan er echt niets over vinden
Hoe is het mogelijk dat ik op geen enkele wijze Iphysics kan instaleren
Installer(4) geeft een decode error En in Cydia is hij ook niet te vinden.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 20:04
Animal schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:02:
[...]

Hoe is het mogelijk dat ik op geen enkele wijze Iphysics kan instaleren
Installer(4) geeft een decode error En in Cydia is hij ook niet te vinden.
Iemand enig idee?
Ik meen dat iPhysics niet beschikbaar was in de 2.x.x firmware? Zie ook http://www.iphoned.nl/iphysics-komt-terug/1955/. Het lijkt er dus op dat ze er nu centjes voor willen gaan vragen en dat er een lite versie naar de app store komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Murderer schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 01:43:
Nee, jailbreak en simlock heeft geen donder met elkaar te maken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Laatst online: 07-09 20:08

geforce666

a.k.a Jan (nl)

ben er al achter gekomen, nevermind :) mijn excuses

[ Voor 84% gewijzigd door geforce666 op 01-10-2008 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Laatst online: 27-03-2024
CyBeR schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:20:
[...]

Nee, jailbreak en simlock heeft geen donder met elkaar te maken.
Enig idee of het simlock vrij maken van de iphone 3G binnen afzienbare tijd zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18
Murderer schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:13:
[...]

Enig idee of het simlock vrij maken van de iphone 3G binnen afzienbare tijd zou kunnen?
Kwestie van wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkele weken geleden ook een ipod touch (2g) gekocht. Ook om de reden dat ik hem dan zou kunnen jailbreaken. Maar nu zeggen verschillende sites me dat het niet kan door andere hardware als de vorige generatie ipod touch. Is er nog helemaal geen oplossing voor het probleem of zie ik er gewoon overheen? Of is het een kwestie van wachten?

Edit:
Ik zat te denken als je nou gewoon ergens een gejailbreakte 2.1 firmware haalt kan je die toch ook gewoon laden op je ipod?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:10:
Ik heb enkele weken geleden ook een ipod touch (2g) gekocht. Ook om de reden dat ik hem dan zou kunnen jailbreaken. Maar nu zeggen verschillende sites me dat het niet kan door andere hardware als de vorige generatie ipod touch. Is er nog helemaal geen oplossing voor het probleem of zie ik er gewoon overheen? Of is het een kwestie van wachten?

Edit:
Ik zat te denken als je nou gewoon ergens een gejailbreakte 2.1 firmware haalt kan je die toch ook gewoon laden op je ipod?
Nee, die zijn dus voor de oudere iPod Touches die functies zoals de volumeknop en bluetooth dongle ontberen... concluderend: er is (nog) geen jailbreak voor de 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik was aan het proberen mijn iphone ( 1ste generatie ) te upgraden naar 2.2 en nu kan ik dus helemaal niks meer

ik krijg op m'n iphone een apple logo, die afwisseld naar een usb stekker met itunes en dan weer teruggaat etc. Als ik 'm aansluit op de pc krijg ik een herstellen op itunes, wat niet lukt want dan krijg ik een 2003 fout. Ik heb dit geprobeerd met de 2.2 versie, de 1.1.4 versie en itunes 7.5.

Iemand enig idee wat ik kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 13-09 23:38
Upgraden naar iTunes 8 en automatisch laten restoren door iTunes werkt niet? Als dat wel werkt kan je hem daarna met QuickPwn heel eenvoudig unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
hierbij krijg ik dezelfde fout ( 2003 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Billie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:46:
[...]

Nee, die zijn dus voor de oudere iPod Touches die functies zoals de volumeknop en bluetooth dongle ontberen... concluderend: er is (nog) geen jailbreak voor de 2G.
maar zou het je dan wel lukken om een 2g te jailbreaken met de software voor de 1g, waarbij je dan alleen de cfuncties van de volumeknop en het bluetooth kwijtraakt? want wil die gerust een tijdje missen tot er volledige unluck software voor de 2g vrij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Laatst online: 04:11

OcGuru

Giulietta Qv

darkpluisje schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:51:
[...]

maar zou het je dan wel lukken om een 2g te jailbreaken met de software voor de 1g, waarbij je dan alleen de cfuncties van de volumeknop en het bluetooth kwijtraakt? want wil die gerust een tijdje missen tot er volledige unluck software voor de 2g vrij is :P
Volgens mij is dit niet mogelijk aangezien de 2G ook een ander type processor heeft. :)

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Er is nu een SIP tool uit voor de iPhone 3G (Fring), maar zoals je al kunt raden: Dat werkt alleen op Wifi. Standaard is het met de Jailbreak niet zo dat deze 'limitatie' al opgelost wordt, wel? Zou het mogelijk zijn om de applicaties op de iPhone te 'faken', zodat deze denken dat ze op Wifi zitten ipv 3G?

't zou namelijk erg leuk zijn om te kunnen Skypen op 3G, zeker met de unlimited-bellen-voor-vast-bedrag abonnementen die nu worden aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm gister mn iphone gequickpwnd en vandaag geen 3G verbinding meer wel het logo`tje maar voor de rest geen verbinding....

Vermoed dat een of andere carrier bundle verkeerd staat, wel gewoon bellen trouwens.

Gewoon een restore draaien en hem zo laten, echt meerwaarde bied het niet voor mij.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

MrJey schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:47:
[...]

By the way, ik kan al weer bellen, heb een dev pack eraf gehaald, en kennenlijk gaf die storing met de telefoon numpad functie.
Kun je aub vermelden welk dev pack het is aub of de applicatienaam...
Zat met een soortgelijk probleem namelijk en das best vervelend :'(

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Pfieeuww, gisteravond toch ff met samen gekneppen billetjes gezeten.

Na een volledige restore weer geen internet :/ niet via GPRS niet via 3G.
Toen maar weer opnieuw begonnen en de telefoon helemaal leeg gelaten (dus niet de oude instellingen terug zetten). Syncen en gaan met die banaan :)

Alleen de standaard instellingen (mail, ringtones etc.) waren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

HeyDude schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:27:
[...]

Kun je aub vermelden welk dev pack het is aub of de applicatienaam...
Zat met een soortgelijk probleem namelijk en das best vervelend :'(
Zelf (ongeduldig ik weet het) opgelost.
Niet met Quickpwn maar de andere variant en zelf een rommetje aanmaken.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hmm, had m'n iPod Touch geupgrade naar firmware 1.1.5. Toen issues gehad met het jailbreaken, dus weer terug gezet naar 1.1.4, jailbreaken is toen gelukt. Alles werkt perfect enzo, het enige en ernstige probleem is dat iTunes of welke PC dan ook mijn iPod Touch niet meer herkent. Dus opladen en restoren werkt niet meer ;(. Resetten heeft niets geholpen en ik heb imo al alles geprobeerd...

Nu maar wachten totdat 't beestje langzaam "dood" gaan =P. Dan volgende week naar een Apple Store en kijken of ik nog iets kan krijgen :P. Ik hoop toch nog op een garantie, mja...

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
MetaFrame schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:24:
Pfieeuww, gisteravond toch ff met samen gekneppen billetjes gezeten.

Na een volledige restore weer geen internet :/ niet via GPRS niet via 3G.
Toen maar weer opnieuw begonnen en de telefoon helemaal leeg gelaten (dus niet de oude instellingen terug zetten). Syncen en gaan met die banaan :)

Alleen de standaard instellingen (mail, ringtones etc.) waren weg.
En waarschijnlijk je SMS, alleen daarvoor zou ik hem al jailbreaken :P Nu draait ie mooi een aantal keer per dag een backup van de SMS database, dus meer dan 1 dag aan berichten raak je dan nooit kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Xandrios schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:03:
[...]

En waarschijnlijk je SMS, alleen daarvoor zou ik hem al jailbreaken :P Nu draait ie mooi een aantal keer per dag een backup van de SMS database, dus meer dan 1 dag aan berichten raak je dan nooit kwijt.
Ik gooi zowiezo altijd mn smsjes weg nadat ik ze gelezen heb. Dus ach...

Vraag me ook af wat je met zo`n archief aan smsjes moet :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
iTunes maakt zowiezo ook een backup van je sms-jes..
Als m'n sms database aan stront is pleur ik de backup van iTunes gewoon terug.. daar hoef ik hem niet voor te jailbreaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Tenzij je een backup draait met iTunes nadat er iets fout is gegaan, dan overschrijft ie je goede backup met een corrupte versie. En zonder jailbreak kun je geen BiteSMS gebruiken, die is (voor mij althans) vrij onmisbaar. Gaan in een weekend toch wel snel 50-100 internationale SMSjes doorheen en met 25 cent bij Tmobile is dat niet echt betaalbaar ;)

MetaFrame: Waarom zou je ze willen weggooien? Als je een beetje leuke gesprekken hebt is dat imho gewoon zonde. Mischien ben ik een beetje SMS slet maar in sommige gevallen is dat toch een beetje history dat je graag over een paar jaar zou willen teruglezen oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Edit---

Probleem is al opgelost...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Problemen horen in een apart topic, zoals ook in Apple Media Devices Beleid staat. Daarnaast wordt crossposten niet echt gewaardeerd.

[ Voor 105% gewijzigd door Daedalus op 31-10-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het inmiddels al mogelijk om de iPod Touch 2G te jailbreaken? Heb al een tijdje zitten zoeken naar een tutorial maar ben er nog geen een tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me had een Iphone 2G, 'gejailbreaked' en alles. Alleen hij wilde toch proberen nieuwe software erop te zetten, heel het ding is vastgelopen en hij kon er niks meer mee. Hij had hem al aan een stel nerds gegeven, maar tevergeefs. Hij wilde hem weggooien, ik zeg: "NEE! geef maar aan mij :) " Dus ik kreeg een Iphone waar ik niks mee kon.

Vandaag van 11 tot 5 met het ding zitten kloten, en hij doet het weer! Nieuwste firmware 2.1, en simlock vrij, ik heb hem 50 euro gegeven en nu heb ik dus ook een Iphone :) Je hoeft geen medelijden met de beste man te hebben, hij heeft al een Iphone 3G. Dus iedereen blij nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dag mensen,
ik overweeg een iphone aan te schaffen. Heb me berust op info uit alle topics, en ik kan hem dagelijks testen op mn werk; ik wil m :P

nu wil ik hem los kopen en gebruiken met mn huidige t-mobile abbo zonder inet. het enige nadeel wat ik dan heb, is dat ik onderweg niet kan(/wil) internetten.

volgens mij kan je de gprs/edge NIET uit zetten zonder te jailbreaken. Dat is voor mij ook de enige reden waarom ik de iphone wil jailbreaken. Kan ik na jailbreaken weer terug, mocht het niet bevallen? En is het een slimme zet, voor slechts het uitzetten van edge?

let me know :) ik wil iig echt geen onnodige kosten door per ongeluk google maps aan te klikken ofzo.

edit: iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:45
Is er ook een manier om de bluetooth beperking(geen bestanden) uit te schakelen? Door middel van bijvoorbeeld jail breaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

jeroentje schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:25:
dag mensen,
ik overweeg een iphone aan te schaffen. Heb me berust op info uit alle topics, en ik kan hem dagelijks testen op mn werk; ik wil m :P

nu wil ik hem los kopen en gebruiken met mn huidige t-mobile abbo zonder inet. het enige nadeel wat ik dan heb, is dat ik onderweg niet kan(/wil) internetten.

volgens mij kan je de gprs/edge NIET uit zetten zonder te jailbreaken. Dat is voor mij ook de enige reden waarom ik de iphone wil jailbreaken. Kan ik na jailbreaken weer terug, mocht het niet bevallen? En is het een slimme zet, voor slechts het uitzetten van edge?

let me know :) ik wil iig echt geen onnodige kosten door per ongeluk google maps aan te klikken ofzo.

edit: iemand?
Volgens mij kun je gewoon data roaming uitzetten en dan heb je nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Volgens mij kun je gewoon data roaming uitzetten en dan heb je nergens last van
tell me how :P ik heb alle instellingen nagespeurd (kan er overheen gekeken hebben) maar kan nergens gprs/edge utizetten.

dat doet apple naar mijn weten ook bewust: zij verdient juist aan het bel/internet abbonement en niet aan de losse verkoop van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 12:54
Maxow schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:41:
[...]

Volgens mij kun je gewoon data roaming uitzetten en dan heb je nergens last van :)
Data roaming uitschakelen zorgt er alleen maar voor dat je alleen via je eigen provider het internet op kan. Zit je via een andere provider (buitenland b.v.) dan werkt internet niet als roaming uitgeschakeld is. Het zorgt er niet voor de internetverbindingen volledig uitgeschakeld worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Myrdhin op 05-11-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
Myrdhin schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:04:
[...]

Data roaming uitschakelen zorgt er alleen maar voor dat je alleen via je eigen provider het internet op kan. Zit je via een andere provider (buitenland b.v.) dan werkt internet niet als roaming uitgeschakeld is. Het zorgt er niet voor de internetverbindingen volledig uitgeschakeld worden.
precies! En dat laatste kan alleen als ik mijn toestel jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Moet denk ik maar weer opnieuw gaan jailbreaken. Sinds paar dagen gaat batterij sneller leeg dan 'normaal'. Bij gebruik staat dan ook het volgende: Gebruik 6 uur, 47 minuten Standy 6 uur, 50 minuten. Batterij is dan nog halfvol. Maar gebruik hem echt niet constant, zoals ie zelf aangeeft ;)

SSH, Insomnia enz staan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervdmeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06-2023
jeroentje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:56:
[...]

nope: Instellingen | Algemeen | Dataroaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
jelmervdmeer schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:27:
[...]
nope: Instellingen | Algemeen | Dataroaming
lees je wel? 2 posts boven jou wordt uitgelegd dat dataroaming totaal iets anders is. dat is dus geen oplossing!

[ Voor 9% gewijzigd door jeroentje op 07-11-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:04
ik heb een probleempje, ik heb een iphone 1G en had nog altijd 1.15 erop staan, nu wilde ik toch naar een nieuwere software dus geupdate met itunes en toen pwnage gedraaid maar nu herkend itunes mijn iphone niet meer. Kan dus ook gewoon niets meer restoren want hij ziet em gewoon niet :(

iemand enig idee wat ik kan doen?

ik heb hem inmiddels weer gevonden door hem in recovery mode te zetten, nu maar hopen dat ik hem wel kan jailbreaken want ik heb dat ding nodig :P

inmiddels gelukt om te jailbreaken door het op windows te doen met quickpwn, inmiddels is mn iphone weer helemaal zoals het hoorde en kan ik hem nu gebruiken met mn nieuwe macbook. Wel jammer dat het zo omslachtig moet

[ Voor 37% gewijzigd door bolleh op 16-11-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Heb vandaag een upgrade naar 2.1 incl jailbreak/unlock uitgevoerd bij een iPhone 1G. Deze iPhone was eerder ook al een keer gejailbreaked/unlocked (1.1.4). Na de upgrade is het probleem ontstaan dat de batterij ongelofelijk snel leegloopt, terwijl die helemaal is opgeladen. Bovendien ben ik amper te bereiken terwijl de telefoon aangeeft dat er vol signaal is. Ik ben benieuwd of iemand anders dit probleem heeft ervaren?

Ik heb natuurlijk zelf al een beetje rondgekeken wat het probleem zou kunnen zijn en nu blijkt dat openSSH redelijk wat batterij slurpt, maar niet zoveel dat de iPhone na een uur weer leeg is (wat nu dus het geval is). Bovendien is het uitzetten van openSSH niet de oplossing voor de onbereikbaarheid. Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

@ bolleh: welke versie van iTunes gebruik je? zorg dat je op z'n minst iTunes 8 hebt

@ Stink_o: schakel je wifi eens uit en kijk hoe veel je je batterylife kunt verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Ik heb een 1.1.4 jailbroken iPhone 1G, als ik het goed begrijp kan ik gewoon via de nieuwste versie van itunes hem 'upgraden' naar 2.1 en dan met de quickpwn tool in windows hem unlocken ?

Ik wil namelijk de AppStore ook wel eens uitproberen, die werkt ook zonder gezeur op jailbroken 1G? Als ik het goed begrijp is me hele telefoon dan weer in 'nieuw staat', dwz leeg (SMS,contacts en media)?

Is er voor 2.1 net als bij 1.1.4 een optie (jailbroken) om woordherkenning volledig uit te schakelen? Of dat kwam eindelijk bij de 2.2 firmware... die er nog niet is ?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:08:
@ Stink_o: schakel je wifi eens uit en kijk hoe veel je je batterylife kunt verlengen
WiFi had ik al uitgeschakeld. Heb vandaag opnieuw gejailbreaked/unlocked en de simkaart eruit gelaten. Verder geen openSSH geinstalleerd. En weer was binnen een paar uur de batterij helemaal leeg. Zou dit dan hardwarematig probleem zijn?

Edit: Uiteindelijk kwam ik bij deze post terecht die het probleem exact beschrijft. Blijkt dus dat er problemen zijn met push ivm Exchange ActiveSync. Ik heb nu alleen de emails laten pushen en niet meer de contacten en agenda. Kijken wat dit oplevert.

[ Voor 29% gewijzigd door Stink_o op 19-11-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
BaT schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:45:
Ik heb een 1.1.4 jailbroken iPhone 1G, als ik het goed begrijp kan ik gewoon via de nieuwste versie van itunes hem 'upgraden' naar 2.1 en dan met de quickpwn tool in windows hem unlocken ?

Ik wil namelijk de AppStore ook wel eens uitproberen, die werkt ook zonder gezeur op jailbroken 1G? Als ik het goed begrijp is me hele telefoon dan weer in 'nieuw staat', dwz leeg (SMS,contacts en media)?

Is er voor 2.1 net als bij 1.1.4 een optie (jailbroken) om woordherkenning volledig uit te schakelen? Of dat kwam eindelijk bij de 2.2 firmware... die er nog niet is ?
Wanneer je van te voren een reservekopie maakt, wordt die wanneer je op 2.1 zit teruggezet, dus dan is alles er nog :)

Verder kun je woordherkenning met een Installer appje (kijk bij Featured) uitschakelen, op 2.1.

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Bedankt! Ik zal er binnenkort eens mee aan de slag gaan.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Al iets bekend over het jailbreaken van een ipod touch 2G 2.2? Aangezien ik nergens iets kon vinden voor een 2.1.1 hoop ik dat het hiermee wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zezke schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:58:
Al iets bekend over het jailbreaken van een ipod touch 2G 2.2? Aangezien ik nergens iets kon vinden voor een 2.1.1 hoop ik dat het hiermee wel mogelijk is.
Hier vind je wat handige info!
http://blog.iphone-dev.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:53
-

[ Voor 99% gewijzigd door Sebastiaannn op 26-11-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Oops. Ik gebruik 'extended preferences'. Hierbij heb je de mogelijkheid om een 'fake carrier' in te vullen. Nu was ik hier een beetje mee aan het spelen, omdat ik sinds 2.2 mijn T-Mobile logo niet meer heb. Alleen nu kan ik met geen mogelijkheid dit meer ongedaan maken. Als ik niets invul blijft de carriername leeg, maar krijg ik niet het origineel terug.
Iemand een idee hoe ik dit kan terugdraaien?

Ok, opgelost. Via 'makeitmine' kon ik de instellingen wel terugdraaien. Heb nu mijn logo weer terug.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 23-11-2008 22:33 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:43

r0b

jeroentje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:56:
[...]

Je kan een paar dingen via settings uitschakelen, maar het handigste is inderdaad via 'BossPrefs' wat je via Cydia kan installeren.
Die kan, losstaand van elkaar, de volgende zaken in/uit-schakelen:
- 3G
- Edge
- Wifi
- Bluetooth
- SSH
- Mail

En je kan zelf ook extra 'services' toevoegen.
Jailbreaken was een fluitje van een cent m.b.v. QuickPwn 2.1-1 (voor m'n 2 dagen oude iPhone 3G 2.1), Er is ook al een 2.2 versie uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Niet online
sry ik kan mezelf niet overtuigen om te jailbreaken :) heb voldoende aan de gratis apps en zie de toevoeging van jailbreak nog niet voor mij.

edit: ik heb gprs al gefixed, een eigen xml profiel die de verbinding tegengaat door fake gegevens.via http://www.disable3g.com/site/home

[ Voor 33% gewijzigd door jeroentje op 30-11-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik snap de reden niet zo goed om het niet te doen. Het is zo gepiept, en in Cydia kan je altijd wel wat vinden. Alleen voor de 5 icoontjes onderin en de mogelijkheid om notificaties in je balk bovenin te krijgen zou ik het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:38
jeroentje schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:40:
sry ik kan mezelf niet overtuigen om te jailbreaken :) heb voldoende aan de gratis apps en zie de toevoeging van jailbreak nog niet voor mij.

edit: ik heb gprs al gefixed, een eigen xml profiel die de verbinding tegengaat door fake gegevens.via http://www.disable3g.com/site/home
Jammer, het is hier gewoon gratis te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:43

r0b

Shiver23 schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:55:
Ik snap de reden niet zo goed om het niet te doen. Het is zo gepiept, en in Cydia kan je altijd wel wat vinden. Alleen voor de 5 icoontjes onderin en de mogelijkheid om notificaties in je balk bovenin te krijgen zou ik het doen.
Ik vermoed dezelfde reden waarom ik er 1 dag tegenaan heb lopen hikken. Je telefoon is 'clean'.

Maargoed, nu heb ik m'n eigen rustige achtergrond, zoveel mogelijk icons in categories (een stuk 'cleaner' dan standaard, ShoZu, etc. Ik wil niet meer terug. :)
ShoZu upload nu automatisch al m'n (nieuwe) foto's/videos naar flickr, facebook, youtube, twitpic, m'n eigen blog EN m'n "My Pictures" folder op m'n eigen pc met 1 klik op de knop. Geweldig! :)

[ Voor 9% gewijzigd door r0b op 30-11-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Shiver23 schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:55:
Hoe doe je dit dan?
Weet iemand trouwens of SSH veel batterij slurpt? Mijn SSH start namelijk op bij het opstarten van mijn iPhone.. Maar ik heb deze liever uitgeschakeld.
Ik gebruik nu SBSettings (werkt makkelijker/sneller dan BossPrefs vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

5 icons hack en notifier. Voor notifier zijn ook nog extra skins en plugins voor nieuwe icoontjes of weergave van notificaties voor berichten en 'stil' op het lockscreen.

Bij sbsettings is het nadeel dat ssh automatisch opstart waar je het bij bossprefs standaard uit kan schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Laatst online: 08-06-2022
SSH kun je sowieso het beste uitschakelen als je geen gegevens op die manier over wilt knallen, gezien mensen van buitenaf ook toegang kunnen krijgen (root/alpine) op jou eventuele ip adres (3G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:43
barzi schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:22:
[...]

Hoe doe je dit dan?
Weet iemand trouwens of SSH veel batterij slurpt? Mijn SSH start namelijk op bij het opstarten van mijn iPhone.. Maar ik heb deze liever uitgeschakeld.
Ik gebruik nu SBSettings (werkt makkelijker/sneller dan BossPrefs vind ik).
Met bossprefs kon ik zorgen dat hij niet automatisch opstarten, maar met sbsettings kan ik dit ook nergens vinden en moet ik ssh bij elke reboot uitzetten. Wel vervelend, maar zovaak reboot ik nou ook weer niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 00:20
Ik heb het probleem dat na quickpwn te gebruiken, mijn iPhone heel traag wordt, dit valt vooral op bij de sms applicatie. Het verschil is groot met 2.2 non-jailbroken.
Ik heb geen backup ofzo teruggeplaatst, in iTunes als nieuwe iPhone dus.

Iemand hiervoor een oplossing, want ik twijfel enorm om gewoon terug naar een jailed iPhone te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Sillymidget schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:47:
[...]

Met bossprefs kon ik zorgen dat hij niet automatisch opstarten, maar met sbsettings kan ik dit ook nergens vinden en moet ik ssh bij elke reboot uitzetten. Wel vervelend, maar zovaak reboot ik nou ook weer niet :P.
Las toevallig dit net:

http://thebigboss.org/200...h-on-restart-is-required/

Het is dus handig als je telefoon ineens niet meer goed boot..
Klopt het dat SSH (mits geen verbinding) bijna geen batterij gebruikt? En waar kan je je rootpassword veranderen?

Weet iemand waar je deze achtergrond kan vinden en het appje dat zorgt dat je je agenda ziet in de lockscreen?:

Afbeeldingslocatie: http://i473.photobucket.com/albums/rr93/ViktorV_photo/SB1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Perzikvrucht op 01-12-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
barzi schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:36:
[...]
Klopt het dat SSH (mits geen verbinding) bijna geen batterij gebruikt?
Ja, heel erg weinig (ga je niet merken). Is namelijk gewoon een daemon die slaapt totdat ie activiteit detecteerd op poort 22. (Oftewel, traffic voor SSH)
En waar kan je je rootpassword veranderen?
Login via SSH (of terminal.app), log in als root en typ daarna: passwd[enter].
Nu kun je je root pass veranderen.
Typ daarna passwd mobile[enter]
Nu kun je je mobile pass veranderen (die heeft namelijk ook een standaard pass)
Weet iemand waar je deze achtergrond kan vinden en het appje dat zorgt dat je je agenda ziet in de lockscreen?
Da's "intelliscreen", zit in Cydia, maar is NIET gratis. (Erg gaar, gejailbreakede telefoon en dan is alles nog duurder als de AppStore...)

[ Voor 6% gewijzigd door OverSoft op 01-12-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Dat is niet Instelliscreen, maar een gratis alternatief genaamd HomeScreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
borstel schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:57:
Dat is niet Instelliscreen, maar een gratis alternatief genaamd HomeScreen.
@Oversoft en borstel: Bedankt :D !
Alleen snap ik niet hoe je Homescreen moet installeren.. Kan iemand mij daarbij helpen? Ook staan er iets van 10 bestanden in de TS daaro, en snap ik niet echt welke ik moet nemen (ik wil alleen calender en notifier).

[ Voor 80% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-12-2008 12:17 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer.