[iPhone & iPod touch] Jailbreaken Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 130.132 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 11:24
borstel schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:57:
Dat is niet Instelliscreen, maar een gratis alternatief genaamd HomeScreen.
Mooi, die kende ik nog niet :) Thnx0
barzi schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:29:
[...]
@Oversoft en borstel: Bedankt :D !
Alleen snap ik niet hoe je Homescreen moet installeren.. Kan iemand mij daarbij helpen? Ook staan er iets van 10 bestanden in de TS daaro, en snap ik niet echt welke ik moet nemen (ik wil alleen calender en notifier).
Omdat je de weather functie niet nodig hebt, hoef je configureMe.js niet aan te passen.
Download de Calender en Notifier package.
Maak via SFTP een directory aan in: /Library/Themes en noem deze "Homescreen 2.0.theme"
Kopieer nu alle bestanden daarin.
Nu kun je via Winterboard Homescreen aanzetten.

Je zult zien dat je datum door de datum van de iPhone zelf heen loopt. Zelf vond ik dit te veel werk om aan te passen (ik kon het juiste bestand in de System folder niet vinden om dit uit te zetten), dus heb ik de calender functie er uit gehaald en alleen weather en notifier aan gezet (gewoon het HTMLetje aanpassen).

Als je dit niet snapt, begin er dan alsjeblieft niet aan, dikke kans dat je meer vern**kt dan dat je voor elkaar krijgt.

[ Voor 65% gewijzigd door OverSoft op 02-12-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:05
Oke bedankt. Weet iemand trouwens hoe je de datum in je lockscreen kan uitzetten (stond ook in dat topic, maar heb het niet kunnen vinden).

Mijn batterij is trouwens altijd 100% (zowel in getallen als in symbool). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 11:24
barzi schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:49:
Oke bedankt. Weet iemand trouwens hoe je de datum in je lockscreen kan uitzetten (stond ook in dat topic, maar heb het niet kunnen vinden).

Mijn batterij is trouwens altijd 100% (zowel in getallen als in symbool). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Datum kun je uit zetten door een plist in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework/DateFormats/ aan te passen. Ik kan zelf alleen niet de juiste plist vinden voor nederland. Dit wordt idd in een (sub)topic uitgelegd op macthemes. Ik ben er zelf een uur mee bezig geweest en ik krijg het niet voor elkaar, dus ik heb die calendar van Homescreen maar uitgezet.

Batterij, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb net een iPhone 3G 2.2 gekocht... en heb een beetje rond zitten neuzen over het Jailbreaken. En heb er toch een paar vragen over, die ik ngo niet beantwoord heb gezien....

1. als ik mijn telefoon jailbreak en er komt een nieuwe update uit (officieel). kun je die dan eventueel installeren, en is je jailbreak ongedaan gemaakt? zou op zich fijn zijn... mocht het zo zijn dat je telefoon er slomer van wordt.
2. en mocht de telefoon "kapot" gaan, kun je dan in alle gevallen weer de jailbreak ongedaan maken voordat ie naar apple gaat? tenzij je telefoon niet meer op wilt starten natuurlijk, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:51
1. Ja
2. Zolang je nog in DFU modus kan komen wel, hangt dus van het defect af

[ Voor 58% gewijzigd door Maks op 13-12-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:01
We gaan je hier niet helpen met het omzeilen van een dergelijke beveiliging. Je kunt beter contact opnemen met het systeembeheer voor het verwijderen van de lockcode.

[ Voor 89% gewijzigd door Daedalus op 16-12-2008 14:06 ]

• iAR
  • Niet online

iAR

Thank Maksvr. Het is gelukt... alleen dient zich een ander probleem aan:

De applicaties in de itunes store worden niet geupdated. Error code: 0xE800002E. Komt dit misschien door het jailbreaken? Ook in de telefoon zelf kan ik niet updaten, dan blijft hij hangen bij het installeren...

Daarbij (met een beetje bellen en sms + 3 keer mail checken) is mijn accu in één dag leeg :s Checkt ie op de achtergrond naar updates ofzo?

ps: het gaat hier om legaal aangeschafte applicaties + gratis applicaties (trein, hyves, enz.) :)

[ Voor 10% gewijzigd door iAR op 18-12-2008 09:31 ]

Anoniem: 232049

Nou ik heb volgens mij een bug ontdekt: mijn iPhone met fw 2.2. was gejailbreaked. Van de week Ferrari GT gekocht en geïnstalleerd. Ferrari GT deed het echter niet (vanaf het begin niet; zodra hij opstart krijg ik een wit scherm - zoals in flashlight zeg maar). Ik vond het vreemd en wilde even proberen of Ferrari GT het wel zou doen als ik mijn iPhone niet gejailbreaked had. Ik dus herstellen in iTunes en wat denk je: Ferrari GT doet het. Ik vervolgens weer jailbreaken, want ik kan niet zonder SBSettings en PDAnet ;P. Ik ging er vanuit dat het niet specifiek aan het jailbreaken ligt en dat het herstellen/opnieuw jailbreaken ook zou helpen. Waar ik nu achter gekomen ben is dat Ferrari GT niet opstart als ik SBSettings heb geïnstalleerd. Ik heb eerst zonder nog iets vanuit Cydia te installeren geprobeerd of Ferrari GT het nog deed. Die deed het nog. Toen OpenSSH geïnstalleerd. Ferrari GT deed het nog steeds. Toen SBSettings geïnstalleerd: Ferrari GT deed het niet (weer witte scherm, verder niets) Ik vermoed dus dat SBSettings op de een of andere manier conflicteert met het spel. Ik kan er geen andere oorzaak voor vinden. Behalve wat podcasts staat er nog geen muziek op mijn iPhone. Ik heb nog 2x getest met verwijderen van SBSettings of Ferrari GT het weer deed: klopte. Zodra ik het had geïnstalleerd deed Ferrari GT het niet meer.
Nog iemand met dezelfde verschijnselen?
Ah. Nog iemand gevonden, lijkt het.
Post #93
Guys and girls, I found a method which might work but it isn't really a fix to it.

What happen is when to start the Ferrari GT(GT) application and if flash a white screen. Press home again then again press GT application until you see a "Gameloft" logo came up. Then you are done, the game starts up nicely. It might take 4 or 5 tries though, better than put it there and wait for 3min or so. If the white screen keep coming up, just repeat the process; home -> GT -> home -> GT.

Sorry for my bad english.

En nog iemand, ook op Toucharcade:
if people are getting white screen problems, its cos your iphone is jailbroken.

download sbsettings off of cydia and when u want to play this, or BIA, reboot into safe mode.

the themes are causing the problems. it sucks that game developers dont test these on jailbroken phones but i guess they assume jailbroken=pirate. Not so. ah well.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 18-12-2008 20:23 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat je zou kunnen proberen is de Ferrari GT map chmodden naar 775 of 777 op het moment dat je SBSettings geïnstalleerd hebt en kijken of het aan de mappermissie ligt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Wiethoofd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:14:
Wat je zou kunnen proberen is de Ferrari GT map chmodden naar 775 of 777 op het moment dat je SBSettings geïnstalleerd hebt en kijken of het aan de mappermissie ligt.
Ongeveer op deze manier? (n00b)
For the white screen problem.
SSH into iphone,
Search for the folder of FerrariGT in Users/Applications/7A20EDD2-EA5Cblablablabla the one where is Ferrari, change the permission of this “FOLDER” to 0775
after go in that folder and change the ‘GROUP’ permissions of Ferrari.app from WHEEL to MOBILE and voila !!! works like a charm
No need to reboot for me.

Een andere methode werkt gemakkelijker: gewoon achter elkaar afsluiten en opstarten van de game, na 3 of 4 keer start hij door / werkt het wel :?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 19-12-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Jongens heb een MEGA geen probleem!

krijg net precies een SMS van 1337:
1337 L0L - I ownz ya iFone!! Thaz wh4z ya get for illegal unl0ck1ng y4 n00b
ik draai firmware 2.2 die gejailbreakt is en heb SSH uitstaan
Vervolgens krijg ik een nieuwe SMS:
Whoz <naam>? is she your Biatchz?
de naam komt dus uit mijn SMS box

vanavond maar ff originele firmware terug zetten, want dit is niet relaxed! kan via google (nog niks) vinden

[UPDATE:] hahaha collega was aan het k*tten heeft niks met hacken te maken, maar iets met SMS f*ck*en. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Rockafello op 19-12-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
Rockafello schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:02:
Jongens heb een MEGA probleem!

krijg net precies een SMS van 1337:

1337 L0L - I ownz ya iFone!! Thaz wh4z ya get for illegal unl0ck1ng y4 n00b

ik draai firmware 2.2 die gejailbreakt is en heb SSH uitstaan

Vervolgens krijg ik een nieuwe SMS:

Whoz <naam>? is she your Biatchz?

de naam komt dus uit mijn SMS box

vanavond maar ff originele firmware terug zetten, want dit is niet relaxed! kan via google (nog niks) vinden
Is aardig bekend hoor. Jailbreaken en SSH installeren gaat gepaard met een standaard wachtwoord voor SSH als je deze niet wijzigt. Samen met dat T-Mobile een vaste reeks ip-addressen heeft is het gewoon scannen naar iPhones met een jailbreak en waar het standaard wachtwoord werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nielsvr schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:09:
[...]

Is aardig bekend hoor. Jailbreaken en SSH installeren gaat gepaard met een standaard wachtwoord voor SSH als je deze niet wijzigt. Samen met dat T-Mobile een vaste reeks ip-addressen heeft is het gewoon scannen naar iPhones met een jailbreak en waar het standaard wachtwoord werkt...
..ben je de lul. SSH uitzetten is niet altijd voldoende. Hij staat vast ook wel eens per ongeluk aan (na het aanzetten bijvoorbeeld). Je moet echt zorgen dat je meteen je wachtwoord 'alpine' wijzigt. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Het lijkt erop dat er nu ook een jailbreak voor de 2G is, kan iemand dit al bevestigen?
http://www.youtube.com/watch?v=Ix5gEKly6fQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Ramquin schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:19:
Het lijkt erop dat er nu ook een jailbreak voor de 2G is, kan iemand dit al bevestigen?
http://www.youtube.com/watch?v=Ix5gEKly6fQ
Gezien de foto's in de descriptie en de comments vind ik 'm wel geloofwaardig, ik ga 'm proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:09

HaTe

haat niet

Nice, ik wacht dan even jouw reactie af :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Hmm, zal tot morgen moeten wachten, de linkjes naar de Mac versie Quickpwn leiden beiden naar .exe bestanden, en heb momenteel geen windows pc tot mn beschikking. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ramquin schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:47:
Hmm, zal tot morgen moeten wachten, de linkjes naar de Mac versie Quickpwn leiden beiden naar .exe bestanden, en heb momenteel geen windows pc tot mn beschikking. :(
Oke. Ik ga het morgen denk ik wel doen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

HaTe schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:49:
[...]

Oke. Ik ga het morgen denk ik wel doen.
Altijd kut om de eerste te moeten zijn :p
Maar de foto's lijken mij echt, en aan de reacties van de mensen op de video te zien is dit geen fake. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Hm even googlen op de link naar de video leidt toch wel naar een hoop discussies waar de mensen er nogal sceptisch over zijn. Wacht voor de zekerheid nog maar even af.
EDIT: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=596029

[ Voor 15% gewijzigd door Ramquin op 20-12-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 21:13
Denk eens na, op het filmpje gaat het over een iPod1,1-firmware. Een iPod touch 2G is iPod1,2, dus fake. Als het kon, was dat toch al lang en breed nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Het is inderdaad een fake, helaas .

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:21
Hmm even een vraagje;
Ik heb gisteren met veel pijn en moeite mijn iPod Touch (1st gen) met firmware 2.2 gejailbreaked met QuickPwn. (ik heb namelijk een unibody macbook en die heeft problemen met het herkennen van de DFU mode) Toen ik daar eenmaal achter kwam, ff aan mn Windows pc gehangen en QuickPwn erop losgelaten, was zo gefixt (y).

Maar, ik heb kan nu dus niet verbinden met internet. Als ik ons wifi-netwerk selecteer + ww intype, krijg ik na een poosje die blauwe balkjes linksbovenin (dus istie verbonden neem ik aan?). Maar wanneer ik dan Safari / Installer / Cydia opstart, krijg ik de melding dat er geen actieve internetverbinding is :(

Bekend probleem? Of zou opnieuw jailbreak wonderen doen? Ik had voor het jailbreaken van 2.2, firmware 1.1.4 (jailbroken) draaien en geen problemen met internet.

Edit: Problem solved.. Static IP adres was de oplossing (y)

[ Voor 3% gewijzigd door arjen9551 op 03-01-2009 14:43 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234171

je kan er best geinige dingen mee doen :P

Starbucks theme voor in de winter ;)
risized:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2ebv05c.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 234171 op 29-12-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:34
Hey allemaal, ik heb sinds vandaag mijn iPhone gejailbreakt. Nu zag ik een coole Lockscreen change op http://macthemes2.net/for...topic.php?id=16789820&p=1, maar deze werkt beroerd.
Zo heb ik geen Status Messages, zoals gemiste oproepen. Ook blijft bij mij de text "Slide to unlock" staan, half buiten beeld

Kan iemand me helpen? Bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door Xerox op 02-01-2009 13:41 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:31
Hm voor de unlock van de iPhone moet ik mijn iPhone jailbreaken.

Mijn iPhone heb ik via een vriend zijn T mobile. Echter ik kom niet verder dan een emergency call maken...
Hiermee bedoel ik dus te zeggen dat ik niet tot het home screen kom van de iPhone. En dus ook niet kan jailbreaken.
In iTunes is het enige wat wordt weergegeven ''de SIM kaart wordt niet ondersteund'' wat uiteraard logisch is..
Maar ik zie geen details van de iPhone, softwareversie etc..
Ligt dit aan mijn iTunes?

Is er een manier hoe ik toch kan jailbreaken? Misschien heeft iemand een idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met een t-mobile pre-paid sim kaart misschien, dan jailbreaken + unlocken... en je eigen sim gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 02-01-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:31
Ja, ik ga vanmiddag ook even proberen met een T-mobile SIM van een vriend zijn iPhone. Ben benieuwd of dat werkt. Dan kan ik de jailbreak in werking zetten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

keanu_ schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:02:
Hm voor de unlock van de iPhone moet ik mijn iPhone jailbreaken.

Mijn iPhone heb ik via een vriend zijn T mobile. Echter ik kom niet verder dan een emergency call maken...
Hiermee bedoel ik dus te zeggen dat ik niet tot het home screen kom van de iPhone. En dus ook niet kan jailbreaken.
In iTunes is het enige wat wordt weergegeven ''de SIM kaart wordt niet ondersteund'' wat uiteraard logisch is..
Maar ik zie geen details van de iPhone, softwareversie etc..
Ligt dit aan mijn iTunes?

Is er een manier hoe ik toch kan jailbreaken? Misschien heeft iemand een idee ;)
Jailbreaken doe je met QuickPwn, niet met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ahum :)
Voorbeelden van wat niet is toegestaan: discussies over SIM unlocken van de iPhone, [...]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zie trouwens ook: nieuws: Iphone-unlocktool blijkt niet voor iedereen te werken
bij een poll op Hackint0sh gaven 66 van de 97 stemmers aan dat Yellowsn0w bij hen niet voor het gewenste resultaat zorgde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als het goed is heb ik nu net m'n iPhone 3G 2.2 gejailbreakt. Eerst via QuickPwn geprobeerd, maar m'n iPhone bleef eindeloos opnieuw opstarten (had ik ook al toen 2.1 ging pwnen). Nog een keer geprobeerd, zelfde verhaal. Toen bedacht dat ik als je iPhone al gepwnt was je een gejailbreakte firmware gewoon via een restore kan inladen. Ik twijfelde alleen of dit ook nog zo was na een firmware-upgrade (met 2.1 was m'n iPhone gepwnt, met 2.2 dus niet). Toch geprobeerd en de restore was gelukt, Cydia stond op m'n springboard. Nu bezig met alles terugzetten en ik neem aan dat Cydia daarna er ook nog tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:08:
Toen bedacht dat ik als je iPhone al gepwnt was je een gejailbreakte firmware gewoon via een restore kan inladen.
Dit kon sowieso al. Er veranderd niets aan je iPhone als hij eens gejailbreaked is geweest. Zodra je hebt geupdate of hersteld of wat dan ook, heb je een niet - gejailbreakte, doodnormale, iPhone. Jailbreaken kan op diverse manieren, QuickPwn, PwnageTool, of in iTunes restoren met een van tevoren gedownloade aangepaste (gejailbreakte) firmware. Die laatste kan ook als je nog nooit een jailbreak uitgevoerd had.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 09-01-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb mijn telefoon ge'Unjailbreaked, ik had er genoeg van.
Ik heb een backup op mijn pc, gezien alles weg is... maar hoe krijg ik mijn photo's weer terug in de "camera roll"? Voor de break had ik (de illegale versie van) Files, waarmee je camera roll als item in je MyComputer kwam te staan. Nu weet ik alleen niet of dat programma het werk deed... de lite versie iig niet.

Is er een manier om de camera roll terug in my computer te krijgen? En was het programma Files daar verantwoordelijk voor?

ps: is er ook een last.fm scrobbler (voor nl) die werkt zonder cydia/ installer? die heb ik nu ook niet meer :(

[ Voor 10% gewijzigd door iAR op 09-01-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben al dagen druk met het Jailbreaken van mijn iPhone 3G.

Ik heb een Mac (OS X 10.5.6) en een Windows Vista PC. Met beiden wil het niet.

Ik heb QuickPwn, doe alles wat er gezegd wordt, maar hij blijft hangen op het punt dat de IPSW-bestand geladen moet worden.

Via iPhoneclub.nl heb ik DFU-mode op 10.5.6 geactiveerd, maar dat wil dus niet, terwijl ik wel denk dat het daar aan ligt.

WAT NU?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oZner schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:03:

ps: is er ook een last.fm scrobbler (voor nl) die werkt zonder cydia/ installer? die heb ik nu ook niet meer :(
Gewoon de officiele app, op deze manier: http://techwiredau.com/20...-account-for-any-country/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Yeejh! DevTeam heeft "bevestigd" dat de 2G jailbreak eraan komt! :D
Onder de naam redsn0w! http://www.ipodtouchblog....2g-jailbreak-komt-er-aan/
http://www.techtree.com/I...k_Soon/551-97821-580.html
http://www.blogsdna.com/2...reak-tool-coming-soon.htm

[ Voor 32% gewijzigd door Ramquin op 16-01-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Laatst online: 08-07 09:37
Joepie de poepie! Vreemd wel want ik dacht dat ze er totaal niet mee bezig waren. Nuja zoveel beter voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 07:48

Step

step@tweakers.net#

Heeft iemand op de iPhone 3G met firmware 2.2 een mobileinstallation file geprobeerd te vervangen? Ik ben wel benieuwd of dit goed gaat met eventueel een mobileinstallation 2.1 file. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
THE_BASE schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:47:
Ik ben al dagen druk met het Jailbreaken van mijn iPhone 3G.

Ik heb een Mac (OS X 10.5.6) en een Windows Vista PC. Met beiden wil het niet.

Ik heb QuickPwn, doe alles wat er gezegd wordt, maar hij blijft hangen op het punt dat de IPSW-bestand geladen moet worden.

Via iPhoneclub.nl heb ik DFU-mode op 10.5.6 geactiveerd, maar dat wil dus niet, terwijl ik wel denk dat het daar aan ligt.

WAT NU?
Wel zo handig als je je foutmelding vermeld, of waar je vastloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:58
Step schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:21:
Heeft iemand op de iPhone 3G met firmware 2.2 een mobileinstallation file geprobeerd te vervangen? Ik ben wel benieuwd of dit goed gaat met eventueel een mobileinstallation 2.1 file. :)
Dat werkt gewoon, er staat zelfs 1 voor je klaar in de hackers.nl repo (Die gast kan trouwens voor geen meter Engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
tot voor kort draaide mijn 1e gen iphone op FW 2.1
die was gejailbreaked, geunlocked, enz

maar ik dacht daarstraks toch even te upgraden naar 2.2
dus iphone aan mn mac gehangen, en via itunes gewoon geupgrade.

en nu werkt alles gewoon (bellen, internetten, de gekraakte apps van de vorige FW, en natuurlijk ipod)
natuurlijk omdat het via itunes gedaan is, staat cydia er niet meer op. (enige mogelijkheid om dat er zo op te krijgen? :? )

maar ik dacht dat als je een nieuwe FW installeert, dat je dan sowieso opnieuw moest jailbreaken? :X

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Jailbreaken en unlocken staan wel deels van elkaar apart. Zo is het unlock gedeelte afhankelijk van je basebandversie en de jailbreak of je filesystem toegankelijk is voor anderen.

Een iPod Touch is dus alleen te jailbreaken en niet te unlocken ;) Tevens is een iPhone alleen te unlocken om zo dus met simkaarten van andere providers te bellen maar ook te jailbreaken om gewoon je eigen iconen, achtergrond, interfacetweaks etc. toe te passen zonder de simlock te verwijderen (de unlock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
ah, dus dat ie het zonder de jailbreak doet is normaal
maar hoe kan het dan dat ik met een gewoon simkaartje met de nog niet unlockte(dus gewoon met simlock :) ) iphone kan bellen en sms'en?
neemt itunes dan de unlock van de oude firmwire mee over naar de geupgrade versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:31
Ik heb mijn 3G iPhone gejailbreakt. Nu heb ik via Cydia en Installer een paar apps geinstalleerd, maar hoe uninstalleer je die weer? Als je in de mode gaat waardoor je de apps van positie kan verwisselen, krijg ik bij paar een kruisje, maar bij een paar ook niet (en om die apps gaat het juist 8)7 ).
Wiethoofd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:52:
Jailbreaken en unlocken staan wel deels van elkaar apart. Zo is het unlock gedeelte afhankelijk van je basebandversie en de jailbreak of je filesystem toegankelijk is voor anderen.

Een iPod Touch is dus alleen te jailbreaken en niet te unlocken ;) Tevens is een iPhone alleen te unlocken om zo dus met simkaarten van andere providers te bellen maar ook te jailbreaken om gewoon je eigen iconen, achtergrond, interfacetweaks etc. toe te passen zonder de simlock te verwijderen (de unlock).
Maar is een iPhone dan ook alleen (softwarematig) te unlocken om zodoende gewoon nieuwe updates via iTunes te kunnen installeren?

Edit: Ah .joeri. stelt een soortgelijke vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
SFRtje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:25:
Ik heb mijn 3G iPhone gejailbreakt. Nu heb ik via Cydia en Installer een paar apps geinstalleerd, maar hoe uninstalleer je die weer? Als je in de mode gaat waardoor je de apps van positie kan verwisselen, krijg ik bij paar een kruisje, maar bij een paar ook niet (en om die apps gaat het juist 8)7 ).
dat moet je in cydia zelf gaan zoeken
ik dacht ergens onder manage, en daar packages, en dan bij die app op modify tappen en dan deleten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Op de blog van Dev Team:
Update 1: Here is the first screenshot of a jailbroken iPod Touch 2G. Right now the jailbreak process is far too manual to be useful to most people. But this is a first step (well, second step if you include the initial exploit).

When we announced yellowsn0w, we made the mistake of giving an ETA for its release…and that really clobbered the last day of 2008 for us. So we won’t be issuing a formal ETA for the ipt2G jailbreak. But we are putting a lot of energy into it.

Afbeeldingslocatie: http://iphwn.org/ipt2gmt.png
Geniaal, het is ze gewoon gelukt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
eindelijk! ik kan echt niet wachten. ik kan niet zo goed engels, maar ze gaan dus zaterdagnamiddag californische tijd een filmpje plaatsen?

http://blog.iphone-dev.org/post/70407787/thermonuclear-pop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Yep, en hij komt op dit account te staan: http://qik.com/musclenerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
ok, mooi! ik kan echt niet wachten!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
helaas heb je een computer nodig al je de ipod wilt booten, dit is weer een minpunt voor mij. Maar ik zet hem toch nooit uit, dus zo erg is het ook niet(alleen als de batarij op is, en je bent op vakantie zonder pc:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Is voor mij ook niet echt een probleem, wel begrijpelijk en erg jammer dat ze 'm daardoor niet releasen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
het wil wel zeggen dat ie zeker komt dus ik ben hier wel blij om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
de vraag is wanneer, ik hoop nog vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoe zit het trouwens met de snelheid van 2.2 jailbroken tegen 1.1.4 jailbroken op een 1G Touch?
Is 2.2 sneller, stabieler, beter te customizen of juist trager, instabiel etc.?

Ik kwam vandaag namelijk op Apple iPhone School namelijk LiveTime tegen om zo je klokicoon animated te maken en zo zijn er wel meer dingen die leuk zijn aan/alleen mogelijk zijn in de 2.x firmware tegenover de 1.1.x firmware, maar als het trager is qua interface etc. lijkt het mij niet waard.

Is imiddels het probleem met de wifi die in standy aan blijft staan al opgelost of trekt je batterij nog steeds snel leeg?

Ik heb wel legaal een 2.2 firmware, m'n broertje wou beslist upgraden, en aangezien we hetzelfde iTunes account gebruiken kan ik dat ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo met behulp van Pwnage 2.2.1. gejailbreaked. Probleem dit keer: geen signaal/bereik meer. Nu maar eens opnieuw proberen (eerst herstellen in iTunes, tig keer vastlopen en door alle foutmeldingen heen zwoegen, en telkens rustig afwachten totdat de iPhone weer te bedienen is - DFU etc) met QuickPwn. Toch al de 3e keer dat Pwnage misgaat bij mij, terwijl QuickPwn wel gewoon lijkt te werken

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 31-01-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

2.2.1 is nog niet 100% bevestigd jailbreakable. Op een iPhone (2G) wordt de baseband weer geüpdatet, dus is hij niet meer unlocked en kan je dus niet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:50:
2.2.1 is nog niet 100% bevestigd jailbreakable. Op een iPhone (2G) wordt de baseband weer geüpdatet, dus is hij niet meer unlocked en kan je dus niet bellen.
Dit klopt dus niet. De baseband wordt van het 2G toestel niet geüpdatet. De baseband blijft 04.05.04_G sinds 2.0.0 is deze al hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 13:58
matinez schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:04:
Dit klopt dus niet. De baseband wordt van het 2G toestel niet geüpdatet. De baseband blijft 04.05.04_G sinds 2.0.0 is deze al hetzelfde.
Inderdaad, weet niet waar Wiethoofd die info vandaan haalt. op een first gen wordt de baseband niet geupate, maar op een iPhone 3G wel. Tenzij je de baseband update eruit stript met PwnageTool (2.2.5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
als je nu op redsn0w.com kijkt, kun je redsn0w lite dowloaden(rslite), helaas kan het alleen nog maar via pwnage tool, dus kan het nog niet op windows:(:(

toch maar een mac komen morgen:O

is het touwens al iemand gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266298

Hier staat een tutorial hoe je redsn0w lite icm Windows kan gebruiken. Mss toch beter wachten op een untethered jailbreak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
Anoniem: 266298 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 20:45:
Hier staat een tutorial hoe je redsn0w lite icm Windows kan gebruiken. Mss toch beter wachten op een untethered jailbreak...
ik blijf hangen bij stap 6, ik weet niet waar ik iRecovery kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Wat ik me afvraag, ben nieuw in jailbreak land, hoe upgrade ik een jailbroken 2.2.0 naar een jailbroken 2.2.1?
Voor dít soort dingen vind ik geen how to's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Niet online
UltraSub schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 23:45:
Wat ik me afvraag, ben nieuw in jailbreak land, hoe upgrade ik een jailbroken 2.2.0 naar een jailbroken 2.2.1?
Voor dít soort dingen vind ik geen how to's :P
Als het om een 2G iPhone gaat;
Updaten via iTunes naar 2.2.1, daarna via de mac of windows QuickPwn tool unlocken en jailbraiken.

Gaat het om een 3G toestel;
Dan heb je alleen de mogelijkheid om met een Mac via PwnageTool een 3G .ipws te maken die de baseband expliciet niet upgrade. Deze kun je dan met shift (windows) of option (mac) restoren in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

net me ipt2g gejailbreakt toch wel veel gedoe. maar nu heb ik wel cydia op me springboard :).
op een vista 32bit installatie trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240181

Beste mensen,

Ik heb de Iphone eerst geupdate naar 2.2.1 en daarna succesvol gejailbreaked met quickPWN22.

Heerlijk gewoon, dus niet zeggen dat het niet zeker is, zeker als vanaf vrijdag een jailbreak erop zitten.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tom.keim schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:32:
[...]

ik blijf hangen bij stap 6, ik weet niet waar ik iRecovery kan vinden...
iRecovery voor Windows vind je hier: http://aux.dottru.net/~joseph/iRecoveryWin32.zip
Eerst moet je wel "libusb" installeren (zit erbij). Dit levert niet zelden problemen op bij Windows Vista.
Zo kreeg ik de foutmelding "No iPod/iPhone" 8)7

EDIT: oorzaak: geen 64-bit support...VMware dan maar...
EDIT: zojuist een betere tutorial gevonden voor het jailbreaken van de iPod Touch 2G.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 266298 op 01-02-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
Anoniem: 266298 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 09:25:
[...]

iRecovery voor Windows vind je hier: http://aux.dottru.net/~joseph/iRecoveryWin32.zip
Eerst moet je wel "libusb" installeren (zit erbij). Dit levert niet zelden problemen op bij Windows Vista.
Zo kreeg ik de foutmelding "No iPod/iPhone" 8)7

EDIT: oorzaak: geen 64-bit support...VMware dan maar...
Die had ik al gedownload, maar het werkt niet op windows 7, geen usb poort deed het meer, dus ook geen muis etc. Ik heb dus mijn computer moeten herstellen naar een recovery point via de windows7 installatie cd

dus instralleer nooit irecovery op windows 7

je kunt irecovery alleen werkend gebruiken als je het in xp sp2 compabalteit modus draait

[ Voor 7% gewijzigd door devhouse op 01-02-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223418

Anoniem: 240181 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 02:26:
[...]

Beste mensen,

Ik heb de Iphone eerst geupdate naar 2.2.1 en daarna succesvol gejailbreaked met quickPWN22.

Heerlijk gewoon, dus niet zeggen dat het niet zeker is, zeker als vanaf vrijdag een jailbreak erop zitten.

groetjes
QuickPWN 2.2.5 bedoel je... En het kan inderdaad heel goed, maar als je m ook nog wil unlocken moet je wat gaan kloten met ipsw's en niet direct m naar 2.2.1 updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

De eerste jailbreak voor de touch 2g is uitgegeven!
http://redsn0w.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
matinez schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 23:57:
[...]

Als het om een 2G iPhone gaat;
Updaten via iTunes naar 2.2.1, daarna via de mac of windows QuickPwn tool unlocken en jailbraiken.

Gaat het om een 3G toestel;
Dan heb je alleen de mogelijkheid om met een Mac via PwnageTool een 3G .ipws te maken die de baseband expliciet niet upgrade. Deze kun je dan met shift (windows) of option (mac) restoren in iTunes.
Baseband upgrade boeit me niet. Ga er niet vanuit dat ik softwarematig wil unlocken. Zit toch nog 1.5 jaar vast aan mijn T-Mobile abbo.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
het is me dan eindelijk gelukt mijn ipod touch 2g onder windows 7 te jailbreaken, ben nu de leukste apss aan het dowloaden.

Ik heb deze guide gebruikt, pas wal op als je windows vista/7 draait, dat je het programma wat irecovery nodig hebt draait in windows xp sp2 compaliteit, anders brengt het je je helle pc naar de klote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is het gisteren ook gelukt^^
Deze guide heb ik gebruikt.
Let wel op als je een 64-bits versie draait, LIBUSB wordt dan niet ondersteund, en dus zal iRecovery niet werken (zoals hierboven reeds gezegd kan de compatibiliteitsmodus op sommige platformen soelaas bieden).
In dat eerste geval kan je de Driver Signature Check uitzetten.
Of zoals ik het gedaan heb, een 32-bits XP in VMware gebruiken en vanaf daar jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Laatst online: 08-07 09:37
Wat is die installer.app die optioneel is bij de guide eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270380

Ik baalde ook toen ik hem had geupdate naar V2.2.1 Daar ging mijn unlock met yellowsnow. Ik gebruik hem zakelijk dus wilde wel meteen weer bellen.
Ik heb een unlocksim besteld en ppfff gelukkig deze werkte zoals werd beloofd op de site. Voor mij voorlopig gene yellowsnow meer, ik kan geen dag zonder telefoon. De unlocksim heb ik hiervandaan: www.stopsimlock.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 270380 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:47:
Ik baalde ook toen ik hem had geupdate naar V2.2.1 Daar ging mijn unlock met yellowsnow. Ik gebruik hem zakelijk dus wilde wel meteen weer bellen.
Ik heb een unlocksim besteld en ppfff gelukkig deze werkte zoals werd beloofd op de site. Voor mij voorlopig gene yellowsnow meer, ik kan geen dag zonder telefoon. De unlocksim heb ik hiervandaan: www.stopsimlock.nl
Niet om 't een of 't ander hoor maar had je dan niet beter een simlockvrije kunnen kopen? Of op z'n minst opletten met upgraden? Dit is gewoon dom IMO.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Laatst online: 03-07 15:26
Ben benieuwd wanneer er een simpele jailbreak mogelijk wordt met de 2g, denk dat het nu niet lang meer duurt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Ik heb zojuist mijn 2G Touch succesvol gejailbreaked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Ramquin schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:58:
Ik heb zojuist mijn 2G Touch succesvol gejailbreaked :)
Is het goed te doen? Ik heb een tutorial video doorgekeken, en het lijkt me nogal een hoop gedoe.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Het is al gelukt, is opzich goed te doen, ook voor een leek.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

En als je de iPod Touch 2G uitzet, dan kan hij toch niet meer opstarten bij een Jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
HaTe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:54:
En als je de iPod Touch 2G uitzet, dan kan hij toch niet meer opstarten bij een Jailbreak?
nee, je hebt een computer nodig als je hem wilt aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

tom.keim schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:56:
[...]

nee, je hebt een computer nodig als je hem wilt aanzetten
Ja oke, maar als je hem dan aanzet, dan is de iPod onbruikbaar... toch? Niet echt handig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
ja, je ipod is dan onbruikbaar, je krijgt een wit scherm te zien, en je kunt niks meer, als je hem aan de computer hangt en een aantal commandos uitvoert, kun je hem weer gebruiken.

Of het niet echt handig is, hierbij zullen veel meningen verschillen, ik vind het niet erg, omdat ik me ipod toch nooit uitzet. Het enigste nadeel hieraan vind ik dat als je ipod vastloopt, dat je hem dan niet meer kan herstarten, omdat je dan helemaal niks meer kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Het is inderdaad wel goed te doen, gewoon even een mooie guide van youtube erbij pakken.
En je kan hem inderdaad alleen maar opnieuw opstarten mbv. een computer, maar dat zal maar voor een paar mensen echt een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-06 21:29
mijn touch v2 is ook gejailbreakt. alleen vraag ik me af als ik installer installeer dan moet ik restarten.
dan moet ik hem weer via de computer opstarten. maar blijft installer dan geindtaleerd?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Dutchzilla schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:03:
mijn touch v2 is ook gejailbreakt. alleen vraag ik me af als ik installer installeer dan moet ik restarten.
dan moet ik hem weer via de computer opstarten. maar blijft installer dan geindtaleerd?
Ja, dat had ik ook met winterboard.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Uiteraard, je start hem gewoon opnieuw op, niks raars aan.
Het enige dat je steeds moet doen is iBoot ff voor de gek houden mbv. de computer, verder gebeurt er niks raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:55

lasharor

7 december 2004

heb het ook al gedaan, en moet zeggen er gaat echt een wereld open, veel waar ik me zonder jailbrake aan irriteerde kan ik nu verhelpen :D

Hoop maar snel dat dat tethering omzeilt word en hij volledig gejailbraked word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
ik heb de jailbreak er net weer af gehaald, omdat hij voor mijn idee iets onstabiele is, hierdoor loopt hij soms vast, waardoor ik heb uit moet zetten, helaas ben ik niet de hele dag thuis, en kon ik hierdoor me touch 2g niet mee gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238860

XBOXCenturion schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:49:
Ben benieuwd wanneer er een simpele jailbreak mogelijk wordt met de 2g, denk dat het nu niet lang meer duurt.
Het is SUPER makkelijk, ik heb 2.2.1. er binnen 5 minuten opgezet.

Guide:

http://www.iphoneclub.nl/...-0-custom-fw-2-2-1-a.html

En stel je moet hem nog even simlock vrij maken, download je gewoon bootneuter met cydia. Is hij ook binnen 5 minuten simlock vrij, makkelijker kan haast niet.

PS: Tip van de dag; download Bitesms met cydia, en sms in 'landscape' mode, oftewel horizontaal. Smsen is hierdoor een stuk simpeler, de toetsen zijn een stuk groter en het is qwerty :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 238860 op 04-02-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Laatst online: 14:33

Joran

<3 natalee

simlockvrij maken? we hebben het hier over de ipod touch 2g :)

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jorann schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:56:
simlockvrij maken? we hebben het hier over de ipod touch 2g :)
Topic titel:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Laatst online: 14:33

Joran

<3 natalee

Anoniem: 238860 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:32:
[...]

Topic titel:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
Kan zijn, maar waar jij op reageerde ging over de iPod touch ;)

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jorann schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:49:
[...]

Kan zijn, maar waar jij op reageerde ging over de iPod touch ;)
En stel je moet hem nog even simlock vrij maken, .....

Ik geef aanvullende informatie, wat is je probleem? Als iemand een keer over de touch begint mag het dan helemaal niet meer over de Iphone gaan?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 238860 op 05-02-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Is er misschien iemand die mij via msn o.i.d. kan helpen met het jailbreaken van mijn iPhone 3G (8GB) F:2.2.1?

Ik heb al heel wat handleidingen gevonden, maar elke is weer voor een andere Firmware etc. Ik volg het iig niet meer :/

Als iemand wilt helpen stuur even een pm, zou tof zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Apple iPhone School heeft goede jailbreak handleidingen, zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Thanks.. maar heb ik nu alleen Quickpwn nodig of moet ik hem eerst herstellen en een andere .ipsw gebruiken?

Mijn iPhone heb ik gewoon in NL gekocht met een T-Mobile abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Probeer eerst quickpwn, kijk of hij jailbroken is door er een app uit Cydia op te zetten. Mocht dat niet werken, herstellen en een custom firmware gebruiken en wederom quickpwn proberen als je geen cydia hebt.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer.