Ik heb nu een Speedlinq Comfort 20 mb + bellen abonnement en betaal maandelijks een toeslag voor de vaste lijn. Nu zo ik willen overstappen naar een andere provider, heb XS4All geprobeerd maar dan zou ik eerst een telefoonabonnement moeten nemen bij kpn. Zijn er meerdere die tegen dit probleem zijn aangelopen.
Als je killovervoice toeslag (of hoe ze dat noemen) betaald dan heb je een lijn van de KPN. Alleen krijg je geen rekening van de KPN, dat bedrag (9,50) is bijgevoegd bij de Speedlinq factuur.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Je hoeft geen telefoonabonnement te hebben om een adsl abo bij XS4ALL aan te vragen.
Sinds kort kan dat ook op kaal koper, en je betaalt ook geen extra toeslag voor gebruik van de lijn.
Sinds kort kan dat ook op kaal koper, en je betaalt ook geen extra toeslag voor gebruik van de lijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Nic op 19-02-2008 12:07 ]
Verwijderd
je zou kunne kijken bij telfort die hebben alles inc voor 20 euro krijg je tot 20 mbit
en geen extra kpn lijn kosten en voor 9,95 kun je er ook telefonie erbij nemen
kijk op www.telfort.nl voor meer info
of kijk hier voor ervaringen en vragen Telfort Internet ervaringen topic - Deel 6
en geen extra kpn lijn kosten en voor 9,95 kun je er ook telefonie erbij nemen
kijk op www.telfort.nl voor meer info
of kijk hier voor ervaringen en vragen Telfort Internet ervaringen topic - Deel 6
Verwijderd
Of je neemt Telfort, geen toeslag voor je lijn en lekker cheapo en snel (overigens zijn Speedlinq en Telfort allebei van KPN nu.... denk dat Speedlinq sowieso Telfort gaat worden)...Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:55:
Ik heb nu een Speedlinq Comfort 20 mb + bellen abonnement en betaal maandelijks een toeslag voor de vaste lijn. Nu zo ik willen overstappen naar een andere provider, heb XS4All geprobeerd maar dan zou ik eerst een telefoonabonnement moeten nemen bij kpn. Zijn er meerdere die tegen dit probleem zijn aangelopen.
Dan kom je dus in de situatie die Roman noemt, kan je net zo goed belbudget nemen want dat is net zo duur (goh wat toevallig kpn!)dsltv schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:03:
Je hoeft geen telefoonabonnement te hebben om een adsl abo bij XS4ALL aan te vragen.
Sinds kort kan dat ook op kaal koper.
Is trouwens niet sinds kort maar al 6 jaar ofzo.
Nee, je betaalt bij xs4all geen toeslag voor gebruik van de lijn.Punica- schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:07:
[...]
Dan kom je dus in de situatie die Roman noemt, kan je net zo goed belbudget nemen want dat is net zo duur (goh wat toevallig kpn!)
Is trouwens niet sinds kort maar al 6 jaar ofzo.
En het is echt nog maar sinds kort dat je een adsl abo kan aanvragen op een lijn waar geen telefoonnummer aan hangt. Vroeger kon je je lijn wel opzeggen en adsl laten zitten, maar niet een nieuw adsl-abo aanvragen zonder tel.nr.
wij zijn pas overgestapt van Speedlinq naar Abel telecom, het is 10x niets!
inmiddels betalen we al een maand lang en hebben we nog geen werkend lijn!
helpdesk is bijna niet bereikbaar en helemaal niet deskundig
pas als je met juridische stappen dreigt antwoorden ze je email
Groeten en je winkel aanraden mag in je signature
.
inmiddels betalen we al een maand lang en hebben we nog geen werkend lijn!
helpdesk is bijna niet bereikbaar en helemaal niet deskundig
pas als je met juridische stappen dreigt antwoorden ze je email
Groeten en je winkel aanraden mag in je signature
[ Voor 12% gewijzigd door JHS op 19-02-2008 17:39 ]
http://www.lilopel.nl
Verwijderd
Ik vraag me alleen af wat de meerwaarde is van een duurder XS4All abo t.o.v. Telfort...dsltv schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:09:
[...]
Nee, je betaalt bij xs4all geen toeslag voor gebruik van de lijn.
En het is echt nog maar sinds kort dat je een adsl abo kan aanvragen op een lijn waar geen telefoonnummer aan hangt. Vroeger kon je je lijn wel opzeggen en adsl laten zitten, maar niet een nieuwe lijn aanvragen zonder tel.nr.
XS4all 20 Mbit: 75 euri, Telfort: 20 euri...
Dat verschil is imo niet te rechtvaardigen..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 12:13 ]
Hint, die zit in die 75,-dsltv schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:09:
[...]
Nee, je betaalt bij xs4all geen toeslag voor gebruik van de lijn.
En het is echt nog maar sinds kort dat je een adsl abo kan aanvragen op een lijn waar geen telefoonnummer aan hangt. Vroeger kon je je lijn wel opzeggen en adsl laten zitten, maar niet een nieuw adsl-abo aanvragen zonder tel.nr.
Newlineservice bestaat bij bbned echt al 6 jaar hoor, ik heb 't zelf geleverd.
En lipolel, kap es met spammen.
Een belangrijke meerwaarde is dat ik dan hagelslag op mijn brood kan eten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:12:
[...]
Ik vraag me alleen af wat de meerwaarde is van een duurder XS4All abo t.o.v. Telfort...
XS4all 20 Mbit: 75 euri, Telfort: 20 euri...
Dat verschil is imo niet te rechtvaardigen..
Maar, het heeft onder andere te maken met waarom mensen voor de Aldi of de Albert Heijn kiezen, en verder zijn er ook voldoende verschillen tussen die twee die potentiele klanten in overweging nemen om voor de ene of de andere provider te kiezen.
Verwijderd
Oh, maar dat is mijn bedoeling niet hoor..dsltv schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:21:
[...]
Een belangrijke meerwaarde is dat ik dan hagelslag op mijn brood kan eten.Vandaar dat ik hier geen reclamepraatje wil afsteken.
Ik wou maar zeggen dat ik geen belangrijke verschillen ken die 55 euri p/m verschil rechtvaardigt.Maar, het heeft onder andere te maken met waarom mensen voor de Aldi of de Albert Heijn kiezen, en verder zijn er ook voldoende verschillen tussen die twee die potentiele klanten in overweging nemen om voor de ene of de andere provider te kiezen.
En ik heb zelf, nadat Cistron toentertijd XS4All werd, een jaartje bij XS4all gezeten en heb geen rechtvaardiging kunnen vinden toen.
Ik denk ook dat het onzin is. Zeker nu XS4all en Telfort allebei KPN zijn. XS4all heeft een goede naam, dat zeker,maar Telfort bevalt me net zo goed. En de xtra's die XS4all biedt zijn vaak ook elders te krijgen... (vind ik)..
Ja, kan: http://www.xs4all.nl/allediensten/bellen/nummerbehoud.phpVerwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:06:
En hoe zit het met nummerbehoud, zou bij de overstap wel graag mijn huidige nummer willen behouden.
(had je zelf ook kunnen vinden
Pagina: 1