Toon posts:

Op zoek naar een laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar betaalbare laptop rond de 500 á 1500 euro een laptop waarmee ik:
foto's en video kan bewerken;
downloaden;
films op kan kijken;
aan kan sluiten op de tv of audio;
en de nieuwste spellen op kan spelen;
en op een draadloos netwerk kan aansluiten.

Verder zoek ik een site waarbij is zelf kan bepalen wat ik er allemaal bij in wil hebben. Een site zoals deze: http://www.btonotebooks.nl/

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je weet dat het verschil tussen 500 en 1500 euro ongeveer tweemaal zo hoog is als het minimumbedrag is dat je wil uitgeven?

Verder zou je je eens kunnen verdiepen in wat een laptop kan, welke hardware erin zit bijvoorbeeld en wat je hiermee kunt. Veel is er niet te customizen aan een laptop, je kunt wel kiezen voor een ander model waarin andere onderdelen zitten.

Kijk eens een aantal topics over laptops door hier in CSL, lees de Best Buy Guide, orienteer je op wat je nu eigenlijk wil hebben (films weergeven en aangesloten op de tv kunnen laptops al jaaaaaaaren, en een wireless-module wordt ook al érg lang standaard ingebouwd in laptops).

De nieuwste games zul je ook op iedere laptop kunnen spelen, maar wel minder vloeiend dan op een desktop uit dezelfde prijsklasse.

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 18-02-2008 23:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:47:
Verder zoek ik een site waarbij is zelf kan bepalen wat ik er allemaal bij in wil hebben. Een site zoals deze: http://www.btonotebooks.nl/
Waarom zoek je een site als je er al een gevonden hebt?

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks
Wat is nu aan te bevelen om games vloeiend te laten verlopen. Bij.v welke videokaart, hoeveel geheugen enz. Ik wil gewoon een laptop waarop ik alles kan doen, games, films bewerken, photoshoppen enz. Dat niet alles blijft haperen of dat ik 2á 5á minuten moet wachten als ik een foto heb bewerkt en dan pas te voorschijn komt.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 00:13:
Thanks
Wat is nu aan te bevelen om games vloeiend te laten verlopen. Bij.v welke videokaart, hoeveel geheugen enz. Ik wil gewoon een laptop waarop ik alles kan doen, games, films bewerken, photoshoppen enz. Dat niet alles blijft haperen of dat ik 2á 5á minuten moet wachten als ik een foto heb bewerkt en dan pas te voorschijn komt.
Er zijn genoeg topics op GoT waar je dit kan vinden :)

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01 13:39

weebl

YARR!

Je bent niet echt heel erg specifiek wat betreft je prijsrange... 500 tot 1500 is nogal wat. Voor 500 euro heb je ongeveer de goedkoopste die er is, en voor 1500 de duurste. Wat wil je nou precies? als je zegt: tussen de 1200 en de 1500, dan weten we in ieder geval wat je wil.

Dus wees eens iets duidelijker in je budget...

En verder zou ik voor de lol hier eens kijken: www.dell.nl

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-01 10:10
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:47:
Ik ben op zoek naar betaalbare laptop rond de 500 á 1500 euro een laptop waarmee ik:
foto's en video kan bewerken;
downloaden;
films op kan kijken;
aan kan sluiten op de tv of audio;
en de nieuwste spellen op kan spelen;
en op een draadloos netwerk kan aansluiten.

Op praktisch elke moderne laptop kun jij een film kijken. (Ook als er geen DVD-speler in zit..).
Voor downloaden geld eigenlijk hetzelfde. Evenals het aansluiten op je versterker of stereo set.
Er van uitgaande dat je tv een s-video in heeft gaat het aansluiten op je tv ook lukken. Als je een lcd of plasma hebt met VGA moet het ook daarmee lukken.

De nieuwste spellen spelen, videokaart van belang. Ga dan niet zoeken naar een shared videokaart, maar kies een dedicated (min. 256 MB).
Zo goed als elke laptop beschikt over een draadloze netwerkkaart, waarmee je de laptop dus kan verbinden met een draadloos netwerk.

Misschien is de Hp 9750 (17 inch) of de Acer Aspire 5920G-302G25Mi (15.4 inch) wel wat voor je.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Speciaal gemaakt voor de TS lijkt het wel.... Notebook FAQ want CSL Beleid

[ Voor 42% gewijzigd door Guardian Angel op 19-02-2008 00:25 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
thanks was me nog niet opgevallen!!!!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:30

Thandor

SilverStreak

Inderdaad, zie het CSL Beleid :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.