Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn 6110 proberen te upgraden van firmware maar dat ging fout. Bij Nokia service binnen gebracht en na twee weken kreeg ik een nieuwe. De oude zou te moeilijk zijn om te herstellen. ?????
Ik heb mijn backup van mijn oude terug gezet en dat werkte allemaal prima.
Probleem. Bij de "toepassingen" zitten een aantal toepassingen (bv google maps) die niet meer weg te krijgen zijn. Als je ze aanklikt en vraag om te verwijderen begint hij er wel mee maar na een tijdje geeft hij "verwijderen mislukt" Ook via toepasingsbeheer krijg ik ze niet meer weg. Iemand een suggestie. Binnenbrengen bij Nokia gaat mij weer twee weken zonder telefoon kosten vrees ik.

Verwijderd

Hey Touran, ik weet wel wat voor je.
Download de TuneUp Utilities vanaf http://www.tuneup-software.nl/download/
Na installatie en starten van TuneUp zie je aan de linkerzijde van het hoofdvenster 5 categorieën. Kies de categorie Beheren&Controleren en dan de subcategorie TuneUp Uninstall-beheer. Gebruik de knop Volgende zodat je in het volgende venster de lijst met alle geïnstalleerde software te zien krijgt. Selecteer de software die je wilt verwijderen (1 x klikken op de juiste regel in de lijst) en kies dan "Software verwijderen".
Suc6

Deze vraag gaat over een Nokia, niet over windows. :?

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 18-02-2008 13:12 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

In dit forum proberen we om de berichten over hetzelfde toestel bij elkaar te houden. Jouw vraag past dan ook prima in Het Nokia 6110 Navigator topic ; graag daar verder.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.