Toon posts:

En bedankt

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren hier een post geplaatst omdat ik hulp nodig had.

In plaats van een normale reactie kreeg ik direkt commentaar op mijn woordkeuzes en werd aangenomen dat ik even snel een oplossing kwam shoppen zonder zelf ook maar een klap uit te voeren.
Mijn topic werd direkt door de weledele heren moderators gesloten.

Ik ben geen heel actieve poster op GOT en had op de lokatie waar ik zat niet mijn login bij de hand en heb me dus maar even opnieuw geregistreerd.
Heb in het verleden wel vaker gepost en ook gereageerd op andere posts.

Gisteren viel me dan ook zwaar tegen. Ik was nl. al vanaf zaterdagochtend 7 uur met de migratie bezig, die op zich goed liep. tot ik tegen een puntje aanliep waar ik niet uitkwam, gegoogled, gebeld, technet (subscription) aangeboord.. allemaal zonder resultaat.
Tot ik de brainwave kreeg om GOT es te proberen.

Achteraf gezien was dat dus een slechte brainwave.

Ik moet dus zeggen dat ik teleurgesteld was in de reacties van de moderators.
Neem niet direkt aan als je een nieuwe user tegenkomt dat ie niks heeft utgevoerd voor ie ging posten, en wil je die aanname toch doen, gooi dan niet direkt het topic op slot en geef mij de kans te reageren.

dat moest ik ff kwijt.

Ps: Migratie 100% geslaagd, no thanks to GOT :(

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Als je al die dingen hebt gedaan die je zegt dat je hebt gedaan. Dan had je dat ook moeten vertellen en wat daar dan uitkwam. Tevens geeft Equator keurig aan dat de startpost niet aan de eisen voldoet en dat het in een ander forum beter op zijn plek is. Dit geeft dus al aan dat je je topic best opnieuw kan starten mits je aan die voorwaarden voldoet. Een directe copy paste is dat dus niet.
Tuurlijk had het topic ook verplaats kunnen worden maar daar wordt vaak niet voor gekozen. Waarom mischien om de gebruiker in kwestie met zijn neus op de feiten te drukken dat er echt iets mis mee is. Blijkbaar had je dat in dit geval niet door.

Overigens hoort dit topic in LA.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Als eerste welkom op GoT. :)

Ook dit topic gaat dicht, aangezien je klacht hier niet thuis hoort. Lees: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens door.

Daarnaast kan ik je aanraden de FAQ eerst eens door te nemen voordat je verder post. Aangezien reactie als M$ worden op GoT niet gewaardeerd worden.

Dit topic is gesloten.