Update: 16/2/2015: laatste versie 1.5 te downloaden via: https://www.sendspace.com/file/8ru0s2
Hallo,
Ik ben de laatste 2 weken druk bezig geweest om de Medion MD 96430 Navigator om te bouwen en te voorzien van een nieuwe Shell. (Werkt ondertussen ook op MD96260, MD96430, MD96310 en eventueel andere Medions!)
Ik wil hier graag de installatieprocedure delen die je toelaat om je Medion om te bouwen. Geen nood, je kan steeds terug naar de originele fabrieksinstellingen, dus de aanpassingen zijn omkeerbaar.
De Medion MD 96430 kwam een paar weken geleden op de markt voor een zeer gunstige prijs van 149 € bij Aldi. Deze navigator bevat GoPal ME 4.0 met detailkaarten van West-Europa, maar bevat bijna geen extra's, enkel een foto-viewer.
Deze Medion is echter een Windows CE 5.0 intern en biedt dus in theorie een pak meer mogelijkheden dan voorzien.:-)
Ik heb met mijn ¥0Shell 1.3 de volgende extra's toegevoegd:
Pagina1:

Pagina2:

Pagina3:

Je kan mijn gratis ¥0Shell 1.3 hier vinden:
http://rapidshare.com/files/92649536/_0Shell1.3.zip.html
De installatieprocedure zit in de ReadMe.txt file.
Veel plezier,
¥0&
ps. Er zijn nog een aantal zaken te doen, zoals:
Hallo,
Ik ben de laatste 2 weken druk bezig geweest om de Medion MD 96430 Navigator om te bouwen en te voorzien van een nieuwe Shell. (Werkt ondertussen ook op MD96260, MD96430, MD96310 en eventueel andere Medions!)
Ik wil hier graag de installatieprocedure delen die je toelaat om je Medion om te bouwen. Geen nood, je kan steeds terug naar de originele fabrieksinstellingen, dus de aanpassingen zijn omkeerbaar.
De Medion MD 96430 kwam een paar weken geleden op de markt voor een zeer gunstige prijs van 149 € bij Aldi. Deze navigator bevat GoPal ME 4.0 met detailkaarten van West-Europa, maar bevat bijna geen extra's, enkel een foto-viewer.
Deze Medion is echter een Windows CE 5.0 intern en biedt dus in theorie een pak meer mogelijkheden dan voorzien.:-)
Ik heb met mijn ¥0Shell 1.3 de volgende extra's toegevoegd:
- GPS Gopal ME 4.0 vanuit shell
- Berlitz Travel Guide vanuit shell
- TCPMP 0.72 Media Player: plays Audio, Photo's and Video: MP3/MP4/AVI/AC3/OGG/WMA/MPEG/DIVX/FLAC/JPEG
- Picture Viewer
- Alarm Clock
- Scientific Calculator Q-Calc 0.95
- Pocket Notepad 4.0
- SpreadCE 2.02: Excel compatible SpreadSheet
- File Explorer
- Pocket XPDF 0.5 PDF Reader
- MNote 1.21 MP3 Voice Recorder
- XClock 1.1 Analog Clock and Calendar
- Flash Player
- Control Panel
- Flashdisk SD Card and Memory Inspector
- Task Manager 2.9 with registry Editor
- Battery Status
- Date/Time
Pagina1:

Pagina2:

Pagina3:

Je kan mijn gratis ¥0Shell 1.3 hier vinden:
http://rapidshare.com/files/92649536/_0Shell1.3.zip.html
De installatieprocedure zit in de ReadMe.txt file.
Veel plezier,
¥0&
ps. Er zijn nog een aantal zaken te doen, zoals:
- De Games werken nog niet. Ik werk momenteel aan een GameBoy emulator voor de Medion. Maar dit werkt nog niet.
- Agenda werkt nog niet. Kent er iemand een goeie freeware Agenda voor Windows CE (Kalender+Taken)
- Flash player speelt momenteel maar 1 bepaalde file
- Het Navigation Splash Screen moet nog aangepast worden
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 252691 op 16-02-2015 11:29 ]