If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Welkom op GoT 
Hier verwachten we dat je eigen initiatief vertoont. Vandaar de vraag: kan je aub aangeven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd?
Hier verwachten we dat je eigen initiatief vertoont. Vandaar de vraag: kan je aub aangeven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik ken er niet zo superveel van dus veel uitleg kan ik niet geven. Ik heb al eens een programmaatje proberen installeren maar de gsm herkende het niet... Hoop dat iemand me kan helpen.
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Vertel eerst eens even wat je precies bedoelt met fullscreen? Bedoel je dat je nu balken aan de zijkanten van je video hebt, en je wilt deze weghebben? Zo ja, dan lijkt me het een gevalletje van het coderen van de video's die je wilt afspelen naar de native resolutie van het apparaat.
Je zou eens naar Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen kijken. Daar wordt een hoop beschreven.
Je zou eens naar Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen kijken. Daar wordt een hoop beschreven.
De mediaplayer die standaard geinstalleerd is laat boven en onderaan een ruimte leeg. Maar ik heb op youtube een filmpje gezien waarin het beeld 90graden gedraaid was zodat het volledige gebruikt werd voor de video.
@ RoD: Ik zal eens kijken in die topic.
Alvast bedankt
@ RoD: Ik zal eens kijken in die topic.
Alvast bedankt