Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de medion md96310 gekocht en wil er ook graag video's op kunnen afspelen. Heb de gopal 3.0 pe software erop geinstalleerd, waar een videoplayer op zou moeten zitten. Ik krijg het alleen niet in het menu. Het menu.xml verwijst wel naar icon_videoplayer.png, maar dit bestandje staat niet op de opgegeven locatie, omdat ik het mapje 480272 ook niet heb. Moet ik de resolutie dan aanpassen en zo ja hoe? Hoe krijg ik dat bestandje alsnog, maar dan in het mapje 320240? Of moet ik gebruik maken van tcpmp (dit las ik op enkele forums, maar krijg het niet aan de praat)?

Misschien geef ik niet voldoende informatie op het probleem op te kunnen lossen, maar dat lees ik dan wel. Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn medion md96310 aangepast zoals er in het text-bestandje was omschreven.
Bij het kopieren van het apps-mapje geeft hij een foutmelding bij het kopieren van het NoteM-mapje.
Vervolgens kan ik geen shell.exe in het opgegeven mapje vinden om te hernoemen.
Na een soft-reset krijg ik even het aangepaste menu te zien en daarna krijg ik alsnog mijn oude menu met de oude pictogrammen. Het hernoemen van de verschillende exe-bestanden in My flash disk/navigation levert me bij het hernoemen van mnavdce.exe wel de contact viewer en de videoplayer op (van de gopal software denk ik). Na de reset staat er wel een nieuwe mnavdce.exe maar is 0kb i.t.t. de oude die 3,95 mb is. Hoe krijg nu alsnog het aangepaste menu vanuit die nieuwe shell? Hoe voorkom ik dat het gopal-shell opstart, omdat ik shell.exe niet in het opgegeven mapje kan vinden? Hieronder staan de bestanden die in my flash disk/navigation staan.

audiomanager.exe
autorunce.exe
dstcom02.dll
gpstmc.pil
help.exe
mnavdce.exe
mnavdce1.exe
navdata.pf
pathfinder_orig.req
setting.exe