Toon posts:

Welke moederbord kan ik het beste nemen???

Pagina: 1
Acties:
  • 644 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zit met een vraag ik heb een phenom 9500 quad core 4 gig geheugen en8600gt silent 512 mb video kaart.

Nu is mijn vraag: welke moederbord kan ik er het beste voor nemen voor max 200 euro,

ik heb nu de asus m3a maar het schijnt dat deze moederbord niet het uiterste van de quad core ondersteund,

dus wou ik deze upgraden, ik game veel maar van moederborden heb ik echt weinig verstand dus kom ik hier met mijn vraag welke is de beste keus voor gamer tot een max van 200 euro voor de quad core phenom 9500???

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als je ergens weinig verstand van hebt, moet je je erin verdiepen..niet ergens een vraag neerdumpen. Daar is GoT niet voor ;)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier op Tweakers verwachten we echt wel wat meer eigen inzet voordat je dit soort vragen stelt. Ga eerst eens uitzoeken wat er zoal verkrijgbaar is, lees reviews, lees dit forum eens door. Mocht je dan nog vragen hebben dan kan je ze natuurlijk altijd (onderbouwd natuurlijk) hier stellen.

Lees dit ook even door: Welke processor/geheugen/moederboard moet ik nemen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Manyuken
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 19:09
Om het je makkelijk te maken.
De beste mobo's voor AMD quadcores zijn op het moment die met de 790fx chipset.

http://www.azerty.nl/prod...58771/ga-ma790fx-ds5.html

Dit is 1 van de beste op het moment.
Heb er alleen maar goede verhalen over gehoord.

De volgende keer graag zelf wat meer informatie zoeken ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Microkid schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:32:
Hier op Tweakers verwachten we echt wel wat meer eigen inzet voordat je dit soort vragen stelt. Ga eerst eens uitzoeken wat er zoal verkrijgbaar is, lees reviews, lees dit forum eens door. Mocht je dan nog vragen hebben dan kan je ze natuurlijk altijd (onderbouwd natuurlijk) hier stellen.

Lees dit ook even door: Welke processor/geheugen/moederboard moet ik nemen?
Daar kan ik, met uitzondering van een slotje, niets aan toevoegen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.