Ik heb de recente ALDI aanbieding met een E4500 gekocht en zit me nu af te vragen door welke snellere variant deze straffeloos te vervangen is. Iemand enig idee?
bvd
Martin
bvd
Martin
[ Voor 74% gewijzigd door KneppaH op 16-02-2008 07:20 ]
AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2
sowieso hebben de medion apparaten niet allemaal de juiste voeding voor een heftigere upgrade naar iets beters. Dat is helaas wel een groot nadeel van aldi pc's. Allemaal custom, en wil je iets vervangen dan moet je vaak meer dan een ding vervangenKneppaH schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 07:03:
Eigelijk wordt er hier verwacht dat je de volledige specificaties vermeldt, want zo kunnen we er niet veel mee.
Ik heb zelf even op de Aldi site gekeken en er staat nergens vermeld welk moederbord erin zit. Dit zou je zelf even na moeten kijken.
Google op CPU-Z, dat programmaatje laat zien welk moederbord je hebt.
Check ook onderstaande links
Nuttige info
Processor prijzen
De E4500 heeft een TDP van 65W, net als (bijna) alle andere C2D processoren. De voeding is dus niet het probleem bij een upgrade naar een E6750 of een E8400 (om er maar 2 te noemen met een interessante prijs-kwaliteit verhouding)M2M schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 09:06:
[...]
sowieso hebben de medion apparaten niet allemaal de juiste voeding voor een heftigere upgrade naar iets beters. Dat is helaas wel een groot nadeel van aldi pc's. Allemaal custom, en wil je iets vervangen dan moet je vaak meer dan een ding vervangen
maar mijn voorganger heeft wel gelijk. Zoek even de specificaties op van je aldi-pc (dus voornamelijk mobo, geheugen en voeding)
Verwijderd
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()