mischien ben je vergeten IMAP aan te zetten in je gmail settings?Mgc schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:28:
[...]
Ik heb dat allemaal nu exact zo ingevuld en hij werkt nog steeds niet
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77695
Verwijderd
mischien ben je vergeten IMAP aan te zetten in je gmail settings?Mgc schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:28:
[...]
Heb je de laatste firmware versie er al op staan? Ik had er ook veel problemen mee voor de update (zie mijn klachten in dit topic) en na de update geen enkel probleem meer met mijn g900 de batterij gaat nu 4/5 dagen mee
Ah, thanks, dat was het idd, dom van me.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:03:
[...]
mischien ben je vergeten IMAP aan te zetten in je gmail settings?
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77695
Verwijderd
gewoon hotmail doorlinken naar gmail.. als je dan een email van je hotmail account krijgt (via gmail) dan ken je gewoon (onder je eigen hotmail adres) antwoorden via gmail.Mgc schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:05:
[...]
Ah, thanks, dat was het idd, dom van me.
Anyways, heb er nog niet zoveel aan totdat ook hotmail hiermee komt -_-
Mja, emails die je vanaf hotmail doorlinkt worden automatisch gedelete op je hotmail en dat heb ik liever niet.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:15:
[...]
gewoon hotmail doorlinken naar gmail.. als je dan een email van je hotmail account krijgt (via gmail) dan ken je gewoon (onder je eigen hotmail adres) antwoorden via gmail.
Scheelt ook een hoop spam email
Verwijderd
Volgens mij kan je dat uitzetten.. heb zelf geen active hotmail dus weet het niet zeker, maar weet wel van andere email accounts die ik doorlink naar gmail dat je zelf beslist of je de originele email wilt behouden of niet.Mgc schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:08:
[...]
Mja, emails die je vanaf hotmail doorlinkt worden automatisch gedelete op je hotmail en dat heb ik liever niet.
Alleen kom net terug van vakantie en in het vliegtuig zeiden ze doodleuk telefoons uit incl telefoons in flightmodeMgc schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:44:
[...]
Je kan ook op het knopje bovenaan drukken.
Dan krijg je de keus of je flightmode wilt of de telefoon wilt uitschakelen
Das echt onzin, flightmode is ervoor gemaakt zodat het 0 dingen uitzend... Ze lieten zeker wel de kindjes met hun PSPs spelen?Woudtwe schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:39:
[...]
Alleen kom net terug van vakantie en in het vliegtuig zeiden ze doodleuk telefoons uit incl telefoons in flightmode
[ Voor 47% gewijzigd door Mag op 06-08-2008 14:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Fring voor de g900:Batsu schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:47:
Ik denk dat ik mijn G900 toch ga verkopen en (uiteindelijk) voor de Nokia E66 ga.
Mis toch te veel dingen die ik op mijn oude e51 wel kon doen: fring/skype/voip, tomtom (die ik heb liggen).
Is fring/skype/voip niet het zelfdeBatsu schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:47:
Ik denk dat ik mijn G900 toch ga verkopen en (uiteindelijk) voor de Nokia E66 ga.
Mis toch te veel dingen die ik op mijn oude e51 wel kon doen: fring/skype/voip, tomtom (die ik heb liggen).
Verwijderd
Ik heb de laatste firmware versie er al op staan, en daarna begonnen de problemen. Het toestel wil nu helemaal niet verder opstarten dan het dialoogje waarin ik de PIN-code moet intoetsen, daarna valt hij uit. Ik heb al geprobeerd de firmware te upgraden, maar dat wil ook niet meerMavvie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:12:
[...]
Heb je de laatste firmware versie er al op staan? Ik had er ook veel problemen mee voor de update (zie mijn klachten in dit topic) en na de update geen enkel probleem meer met mijn g900 de batterij gaat nu 4/5 dagen mee
Verwijderd
Via deze link: http://www.sonyericsson.c...tupemail/g900?cc=be&lc=nl kan je de instellingen naar je toestel laten sturen en worden automatisch geïnstalleerd.Mgc schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:28:
[...]
Enne, ik merk alweer dat ik nu na een paar dagen alweer iets van de hoek links boven, op dezelfde plaats, stof onder het scherm heb..
Ik kan nog steeds niet echt met zekerheid zeggen dat het steeds meer stof wordt of niet, feit is wel dat het zich verder verspreid. Het komt duidelijk van linksbovenin en zit nu al tot rechtsbovenin en in het midden... Misschien stuur ik deze ook wel weer terug...Mgc schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:41:
[...]en over dat stof, ik vraag me af of dat van buiten komt of dat het stof is die tijdens de fabricage erin is gekomen en zich herlokaliseerd als je het toestel gebruikt omdat het scherm statisch geladen wordt.
Ik heb alweer behoorlijk wat stof op dezelfde plek als bij mn vorige G900 (minder dan een cm rechts van de linkerbovenhoek) wat niet erg storend is, maar wel als het nog meer wordt. Het is heel duidelijk zichtbaar in zonlicht. Daar komt nog bij dat ik gister echt weer zo'n stofvlok had net als bij mn vorige G900. Deze keer kreeg ik hem echter weg door mn G900 onderste boven gehouden en er een paar keer tegen aan te slaan, zoals iemand op het Esato forum vertelde.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Je weet echt zeker, dat als je hem in het licht houdt enzo, je geen last van stof hebt? Zonlicht werkt het best, dan kan je er eigenlijk niet overheen kijken, maar een goede felle witte lamp kan ook.quartex schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:40:
ik heb echt totaal geen last van stof.. en heb em al iets van 6/7 weken, en ik doe er alles mee.
Het ziet er gewoon naar uit dat degene die er last van hebben gewoon een slechte kwaliteit build hebben
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 21:09 ]
Nou ik heb enkele uurtjes aan mn g900 besteed en heb:Batsu schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:47:
je kan ook een backup van je contacts maken die op je memory card word gezet..Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:37:
Hebben er meer mensen problemen (gehad) met het backuppen via de PC Suite?
Als ik PC Suite installeer en daarna een backup wil maken van mijn G900 blijft hij eeuwig laden op "een moment geduld".
Heb hem al is een uur laten staan maar het lijkt me niet dat het zo lang moet duren.
Verwijderd
Contacts/SMS wel, maar als ik een firmware upgrade doe heb ik liever een complete backup zodat ik alle instellingen etc kan terugzettenquartex schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:07:
[...]
je kan ook een backup van je contacts maken die op je memory card word gezet..
dit kan ook voor sms berichten ed
Verwijderd
je kan ook deze tutorial ddoorlopen en dan heb je fring...Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:15:
Weet niet of deze al eens genoemd is maar voor diegenen die Skype zoeken:
Iskoot
werkt goed en geen gedoe met certificaten enzo
Verwijderd
wat lukt je niet bij TomTOm?dedominee schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:13:
Ik heb al een week of 6 de G900 en ben tot nu toe een tevrede gebruiker. Heb ook geen last van stof onder het scherm tot op heden.
Enige minpunten vind ik dat ik Youtube niet werkend krijg via Opera (standaard) met mijn Hi abonnement en dat ik geen TomTom draaiend krijg.
Iemand een oplossing voor het Youtube probleem? Hij zegt telkens "Playing stream failed".
Ik heb hem geprobeerd te vinden op mijn W950 maar kan hem niet meer vinden. Weet wel nog dat hij onder het [More] knopje zat op niet de meest logische plek, maar weet dus nie tmeer waar.Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:55:
Ik kan nergens vinden waar ik kan zien hoeveel contacten er in het telefoonboek staan en hoeveel contacten er op de SIM staan.
Wie wel?
Contacten/Meer/Map Weergeven/SIMVerwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:55:
Ik kan nergens vinden waar ik kan zien hoeveel contacten er in het telefoonboek staan en hoeveel contacten er op de SIM staan.
Wie wel?
Weet je toevallig of Fring ook werkt met SIP en T-Mobile PIT? Zou nl. mooi zijn... Scheelt weer abonnementskosten...Batsu schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:41:
[...]
je kan ook deze tutorial ddoorlopen en dan heb je fring...
http://forums.se-nse.net/...=364697&st=0&#entry364697
Verwijderd
Zover was ik zelf ook al maar daar staat nog steeds niet hoeveel contacten je op je SIM en/of tel.boek hebt staan.
Bij fring kan je ook een SIP-client instellen!Paultje3181 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:23:
[...]
Weet je toevallig of Fring ook werkt met SIP en T-Mobile PIT? Zou nl. mooi zijn... Scheelt weer abonnementskosten...
Verwijderd
Heb de g900 nu al anderhalve maand, en moest hem maar 1 keer rebooten (batterij eruit) maar dat was puur door me eigen fout..Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:32:
• Het belangrijkste voor een telefoon is dat het OS stabiel is, nooit hoeft gereset/reboot te worden, en dat de interactie vlot en snel is. Is deze G700/900 qua 'snappyness' gelijkwaardig met bvb het OS wat een K850i gebruikt? Of betekent meer complexiteit automatisch dat je in een windows mobile achtig scenario vervalt (andere uiterste, maar dus een voorbeeld van wat ik absoluut NIET op een telefoon verwacht)
Laat ik het zo zeggen, het gebeurt vaak dat ik een andere telefoon in me handen krijg en dat ik continue, uit reflex probeer op het scherm te drukken.. maw het het is zo makkelijk en simpel dat het je gewoon verbaasd staat dat het niet standaard op elke telefoon te vinden is.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:32:
Laatste vraagje over deze specifieke telefoons: in reviews lees ik dat je het touchscreen met de duim kan bedienen. (anno 2008 verwacht ik ook niets minder) Dus de grootte van die icoontjes is daar op aangepast. Gaat dat een beetje aardig? Want bij elke product foto van de G900 zie ik een touch pen afgebeeld. Heb je die echt nodig, of kan je met de duim ook redelijk door de menu's lopen?
Ik had hiervoor een K850i en heb nu de G900 ongeveer 2 maanden. Snelheid moest ik in het begin een beetje aan wennen, bijvoorbeeld nieuwe sms openen etc. duurt iets langer, dan bij K850i/W850 etc. maar nu stoor ik me er niet meer aan. Hij is niet zo traag dat het irritant is, maar gewoon iets trager. Mediaplayer daarentegen is veel soepeler dan K850i, interface is hetzelfde op de touchbediening na, maar tijdens het luisteren naar muziek kun je nu zonder haperen andere muziek opzoeken etc. Ook vind ik het heel handig dat je door het touchscreen heel eenvoudig naar een specifiek stuk in een liveset kunt springen. Batterij gaat ook 2 dagen minder lang mee ofzo maar dat maakt me ook niet zoveel uit.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:32:
Ik ben mij wat aan het inlezen wat betreft gsm's, maar heb een 'algemeen' vraagje over symbian. Omdat ik geïnteresseerd ben in de G700 kan het misschien hier?
Zoals ik het zie heb je ofwel een eigen OS ontwikkeld door de fabrikant (gewone SE phones bvb), Symbian of Windows mobile. Die laatste hoef ik helemaal niet, maar aangezien ik twijfel tussen G700 en K850i...
• Het belangrijkste voor een telefoon is dat het OS stabiel is, nooit hoeft gereset/reboot te worden, en dat de interactie vlot en snel is. Is deze G700/900 qua 'snappyness' gelijkwaardig met bvb het OS wat een K850i gebruikt? Of betekent meer complexiteit automatisch dat je in een windows mobile achtig scenario vervalt (andere uiterste, maar dus een voorbeeld van wat ik absoluut NIET op een telefoon verwacht)
Laatste vraagje over deze specifieke telefoons: in reviews lees ik dat je het touchscreen met de duim kan bedienen. (anno 2008 verwacht ik ook niets minder) Dus de grootte van die icoontjes is daar op aangepast. Gaat dat een beetje aardig? Want bij elke product foto van de G900 zie ik een touch pen afgebeeld. Heb je die echt nodig, of kan je met de duim ook redelijk door de menu's lopen?
Verwijderd
vreemd verhaal van je dat die verkoper zo zijn persoonlijke mening laat merken. wbt die software fouten, ik heb er geen last van. Sowieso is er zeker een markt voor de g900. Tuurlijk is een diamond touch of ifoon veel hipper. De G900 is vrij traditioneel en conservatief, maar toch met de nieuwste snufjes in een symbian touchscreen gsm.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:30:
Daarnet was ik in een gsm-shop, waar ik wat uitleg heb gevraagd over enkele SE phones, waaronder de symbian G serie.
Nu wist die verkoper me te vertellen dat hij niet begrijpt waarom die G900 verkocht wordt. Gisteren heeft iemand in de shop een twintigtal minuutjes met de telefoon gewerkt, waarna hij 'em toch heeft meegenomen, wat de verkoper dus niet kon begrijpen. Verschillende 'softwarefouten' op slecht een korte testsessie...
Wie weet wat er van aan is, maar over het algemeen weten die verkopers wel waarover ze het hebben, omdat ze dagelijks in een winkel werken die slechts gsm's verkoopt. (van een mediamarkt knul had ik niet eens info gevraagd, dat weet ik ook wel)
Heb de G900 niet vastgehad, maar hij leek wel breed trouwens. Het sonyericcson OS zelf (K/W serie) is altijd erg vlot en foutloos geweest, dus ik denk dat ik het daar maar bij hou en mij beperk tot een K of W serie. Dan mis ik het touchscreen, maar over 2 jaar heeft elke gsm een touchscreen en haal je voor 200 euro een G900-achtige telefoon in huis. Intussen doe ik het wel met een 'conventionele gsm'. Dan maar minder beschikbare software...
Verwijderd
Mja, ik ga heen en weer tussen de keuze voor een 'normale' gsm, of een gsm met 'meer features'. Dus een eigen proprietary OS, of een 'smartphone' OS als symbian. (windows mobile komt er niet in, android is nog niet uit en dat zullen vast ook dure telefoons worden)Batsu schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:49:
[...]
Ik vind m fijn, al kan hij toch niet op tegen de e51. UIQ is ook stabiel, foutloos vast niet, al heb ik nog geen vastlopers gehad. Ik vind het zelf prettig om in mijn mobiel: skype, gmail, email en tomtom te hebben (zaken die ik dagelijks gebruik)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 22:00 ]
Nu dus niet, want daar kraamt die echt wat onzin uit. Snapt niet waarom de G900 verkocht wordt? Die telefoon heeft ongeveer de beste prijs/kwaliteit verhouding van smartphones op het moment.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:30:
Daarnet was ik in een gsm-shop, waar ik wat uitleg heb gevraagd over enkele SE phones, waaronder de symbian G serie.
Nu wist die verkoper me te vertellen dat hij niet begrijpt waarom die G900 verkocht wordt. Gisteren heeft iemand in de shop een twintigtal minuutjes met de telefoon gewerkt, waarna hij 'em toch heeft meegenomen, wat de verkoper dus niet kon begrijpen. Verschillende 'softwarefouten' op slecht een korte testsessie...
Wie weet wat er van aan is, maar over het algemeen weten die verkopers wel waarover ze het hebben, omdat ze dagelijks in een winkel werken die slechts gsm's verkoopt. (van een mediamarkt knul had ik niet eens info gevraagd, dat weet ik ook wel)
Idd. Veel mensen hebben het mij ook al gevraagd. Zijn al een stuk of 6 die hem nu ook hebben besteld door mijquartex schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:14:
vergeet niet dat verkopers ook een eigen agenda hebben, ze moeten bepaalde phones beter verkopen dan anderen.
Het is niet echt dat je verkopers op hun woord moet vertrouwen.
En ik ben eigenlijk wel blij dat je de g900 niet zo veel tegenkomt.
"My own little secret". En als je ziet hoe vaak mensen op je afkomen om te vragen wat voor een phone dat is.. touchscreen en het ziet eruit als een normale telefoon.
Een wolf in schaaps kleren, als het ware =]
[ Voor 90% gewijzigd door pven op 18-08-2008 09:32 ]
MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
uhm.. de g900 heeft gewoon wifi hoor..jakob schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:07:
ik zie dat de g900 symbian en touchscreen heeft, maar geen wifi(is er een alternatief dat dit wel heeft?)
Verwijderd
Touchscreen werkt hier perfect, ik hoef echt nooit meer dan 1x te drukken en de handschriftherkenning werkt ook super goed. Geluid kan hier ook zo hard dat het letterlijk pijn doet aan mijn oren dus hij staat ook niet op zn hardst. Ik snap dat als jij zegt dat je in een lawaaierige omgeving sta, optreden? café?, je sommige dingen niet hoort, dat is met alle telefoons.Oxellaar schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 23:09:
De G900 is voor mij de eerste SE phone, had hiervoor een aantal Nokia's, daar zweerde ik bij.
Toch eens een SE geprobeerd, om te zien hoe dat bevalt.
G900 is een erg goeie phone, maar om nu te zeggen dat ik direct genezen ben van Nokia?
Ik nog niet iig.
Vind de tochscreen niet goed werken, soms wel 3x drukken voordat hij reageert.
En het geluid tijdens het bellen is veel en veel te zacht.
In een iets lawaaierige omgeving versta ik de helft niet, het kan gewoon niet hard genoeg.
Zing het hier wel een jaartje mee uit, daarna denk ik toch weer een N-serie.
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Verwijderd
Verwijderd
zoals ik al zei ja, stomme vraagCT schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:43:
gewoon, telefoonboek openen 'more' 'settings' en dan 'sort'
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Kan ik helaas niet bevestigen van dat scherm, zeker die handschriftherkenning niet.Mgc schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:33:
[...]
Touchscreen werkt hier perfect, ik hoef echt nooit meer dan 1x te drukken en de handschriftherkenning werkt ook super goed. Geluid kan hier ook zo hard dat het letterlijk pijn doet aan mijn oren dus hij staat ook niet op zn hardst. Ik snap dat als jij zegt dat je in een lawaaierige omgeving sta, optreden? café?, je sommige dingen niet hoort, dat is met alle telefoons.
Heb je ook kunnen achterhalen waardoor het stof naar binnen komt?CT schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:11:
Voor de mensen die het stof al zat zijn (en het onder garantie opsturen naar SE) .
Ik heb die G900 zelf open gemaakt en stof vrij gemaakt, als je wilt weten hoe check dan me blog posting met plaatjes. Ik hoop dat ik zo mensen kan helpen die ook op internet nog geen 'open' guide konden vinden.
klik hier om de post te lezen.
[ Voor 25% gewijzigd door Oxellaar op 21-08-2008 07:14 ]
thanks.. heb er zelf geen problemen mee, maar just in case is het gebookmarked
Verwijderd
Bij mij werkt handschriftherkenning prima! En bij mij staat m'n geluid niet op 't allerhardst, dan word ik doof, gesprek voeren in café lukt prima hoor!Oxellaar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:08:
[...]
Kan ik helaas niet bevestigen van dat scherm, zeker die handschriftherkenning niet.
En het geluid staat bij mij op zn aller hardst en is echt veel te zacht.
Bedoel met een iets lawaaierige omgeving gewoon buiten met wind of een auto ofzo.
Ik kan gewoon niemand verstaan als er een beetje omgeving geluid is.
Met mijn vorige telefoon kon ik best in een cafe een gesprek voeren.
Verwijderd
Wellicht dat er dan wat mis is met het toestel van Oxellaar. Als er een service punt bij je in de buurt zit Oxellaar dan zou ik daar eens even langsgaan.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:36:
[...]
Bij mij werkt handschriftherkenning prima! En bij mij staat m'n geluid niet op 't allerhardst, dan word ik doof, gesprek voeren in café lukt prima hoor!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door rudyman85 op 21-08-2008 16:38 ]
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik gebruik Opera Mini en dat werkt super relax. Voor normale sites en fora.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:47:
Misschien een hele vreemde vraag maar werkt internetten hier een beetje fijn op?
Ik had een HTC S730 (windows mobile 6) maar daar klapte IE er regelmatig uit als ik bijvoorbeeld een forum wou bezoeken of een wat moeilijkere pagina (zoals de site van Apple). Ook ging het scrollen in fora zo ontzettend traag na een paar bladzijden dat het eigenlijk niet meer te doen was om de onderkant van een topic te bereiken.
Je kan de zakelijke layout kiezen, dan is die iig wat kleiner enzoVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:09:
Toch heb ik nog wat vraagjes: is het mogelijk om het hoofdscherm aan te passen? die klok neemt toch veel plaats in naar mijn gedacht, kan dat niet kleiner gezet worden? (of uit gezet worden). En kan ook de provider verborgen worden?
alvast bedankt voor de hulp
grtz!

Over die handschriftherkenning: dan is er wsl wat mis met je toestel. Het werkt namelijk op een normale G900 perfectOxellaar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:08:
[...]
Kan ik helaas niet bevestigen van dat scherm, zeker die handschriftherkenning niet.
En het geluid staat bij mij op zn aller hardst en is echt veel te zacht.
Bedoel met een iets lawaaierige omgeving gewoon buiten met wind of een auto ofzo.
Ik kan gewoon niemand verstaan als er een beetje omgeving geluid is.
Nee, het stof zit echt overal.Oxellaar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:08:
Heb je ook kunnen achterhalen waardoor het stof naar binnen komt?
Anders moet je elke maand je phone slopen.
[ Voor 87% gewijzigd door rudyman85 op 22-08-2008 15:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door w0ndersp00n op 24-08-2008 21:05 ]
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Op http://cellphonesoft.com/ vind je twee apps die je kan instaleren.. namelijk TweakPeaks (voor het sneller maken van je phone) en Big Ben voor een grotere klok..w0ndersp00n schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:29:
Wat ik me ook afvroeg: Ik heb standby nu in Zakelijk staan, maar ik zou graag de klok wat groter en duidelijker op het scherm willen hebben. Is daar een mogelijkheid voor? Op mijn oude Samsung stond de klok lekker groot op het scherm en aangezien ik de telefoon vaak gebruik om te kijken hoe laat het is, zou ik het fijn vinden als de klok wat groter op het scherm staat.
Je kan een profiel aanmaken waarmee je alleen kan internetten als er wifi beschikbaar is.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:33:
Misschien heel erg domme vraag, ik had graag (om gigantische telefoonrekening te vermijden) enkel willen internetten via wifi. Is het mogelijk alle andere verbindingsmogelijkheden uit te zetten (3G,...) ?
[ Voor 5% gewijzigd door alms op 25-08-2008 12:04 . Reden: iets vergeten te vragen ]
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Wie zegt dat je ervoor moet betalen?w0ndersp00n schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:34:
Ik vind het redelijk jammer dat ik voor een klok aparte software moet installeren, waar ik overigens ook voor zou moeten betalen...
Zet berichten altijd aan in je background, dan gaat het wel iets sneller.Maar kan ik er met TweakPeaks ook voor zorgen dat SMS-jes sneller worden geopend? Want dat is het enige wat mijn telefoon te langzaam doet. De rest is, zelfs met animaties ingeschakeld, behoorlijk vlot.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Geniet er dan nog maar even van, is zo afgelopen. Zoutwater is funest voor elektronica.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:46:
Echt een top telefoon, heb hem nu 2 maanden, Helemaal niks geen problemen mee gehad.
De G900 heeft zelfs een half uur in zee doorgebracht, toen ik het eenmaal door had dattie in mijn zwembroek zat en haalde hem eruit, deed hij het nog gewoon
Ja je kan gewoon ergens smileys aan of uit zetten. Gewoon ff zoeken.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:50:
Als ik een smsje ontvang waarin een smiley is verwerkt, dan zie ik alleen de tekens van de smiley.
Is dit op een één of andere manier aan te passen zodat ook de smiley zichtbaar wordt?
[ Voor 29% gewijzigd door Oxellaar op 25-08-2008 23:53 ]
Verwijderd
Heb het hele toestel door gelopen, maar kan nergens een optie vinden waar je smileys kan aanzetten / uit zetten.[b][message=30635575,noline]
Ja je kan gewoon ergens smileys aan of uit zetten. Gewoon ff zoeken.
Bij het hoofdscherm van berichten naar -> meer -> instellingen -> Smiley's inschakelen aanvinkenVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 06:42:
[...]
Heb het hele toestel door gelopen, maar kan nergens een optie vinden waar je smileys kan aanzetten / uit zetten.
Onder welk keuze menu zou dit moeten staan?
Dan heb jij behoorlijk mazzel gehad! Een vriend van me sprong ook de zee in met zn G900 en dat was gelijk gebeurd, terwijl ie er max 30 seconden in geweest was en hem daarna gelijk uit elkaar heeft gehaald en te drogen had gelegd.. Hij had m net 3 weken, behoorlijk zuur..Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:46:
Echt een top telefoon, heb hem nu 2 maanden, Helemaal niks geen problemen mee gehad.
De G900 heeft zelfs een half uur in zee doorgebracht, toen ik het eenmaal door had dattie in mijn zwembroek zat en haalde hem eruit, deed hij het nog gewoon
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 12:47 ]
Menu, Instellingen, Beveiliging, Vergrendelingen, daar kun je die optie uitvinken. Dan kun je mooi via het knopje vergrendelen aan de rechterzijde van de telefoon je toestel vergrendelen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:11:
Nog een vraagje; de toesblokkering gaat nu automatisch aan de hele tijd na enkele tientallen seconden, dat wik ik uit hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door rudyman85 op 26-08-2008 13:32 ]
Verwijderd
Geweldig, het werkt, dank je.Rudyyy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:31:
[...]
Menu, Instellingen, Beveiliging, Vergrendelingen, daar kun je die optie uitvinken. Dan kun je mooi via het knopje vergrendelen aan de rechterzijde van de telefoon je toestel vergrendelen.
Verwijderd
Thanks! Maar ik zie dat smileys al stond ingeschakeld! Wel vreemd, op mijn good old K800i toonde die wel altijd smileys, maar op do G900 zie ik alleen de tekens!alms schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:08:
[...]
Bij het hoofdscherm van berichten naar -> meer -> instellingen -> Smiley's inschakelen aanvinken
Het kan wel zijn dat als iemand anders de smiley's anders maakt dan de telefoon doet, je ze nog niet ziet...
Misschien komt dit omdat 3G aanstaat? Ik had er ook last van (T-Mobile) maar nadat ik 3G op Alleen GSM had gezet had ik weer vol bereik.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:11:
(...)
Edit: mijn bereik binnen is slechts 2 streepjes tewijl het op mijn oude telefoon vol was. (hi) Is dat normaal?
[ Voor 24% gewijzigd door w0ndersp00n op 26-08-2008 15:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hebben jullie dan geen probleem dat de batterij ineens meer begint te verbruiken? Want de mijne heeft nog geen 2 seconden in het water gelegen (heb hem dan direct open gedaan en gedroogd) maar mijn batterij is wel geminderd van kwaliteit vind ik. Of hebben jullie hier iets tegen gedaan?jap85 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:05:
[...]
Dan heb jij behoorlijk mazzel gehad! Een vriend van me sprong ook de zee in met zn G900 en dat was gelijk gebeurd, terwijl ie er max 30 seconden in geweest was en hem daarna gelijk uit elkaar heeft gehaald en te drogen had gelegd.. Hij had m net 3 weken, behoorlijk zuur..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq