Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• R03l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-10 13:39
Mijn HTC TyTn wil sinds een paar weken geen geluiden meer laten horen..

De speaker (Achterin, dus niet de speaker om mee te bellen) is defect..

Weet een van jullie misschien waar ik onderdelen van een HTC TyTn (speaker dus..) kan bestellen?

Laten repareren is ook een mogelijkheid, maar dan moet ik 'm opsturen, en dan kost het al €89,- ex. verzendkosten..

Dus het liefste een losse speaker...

Ik weet dat het weer hetzelfde topic is, maar bij de vorige kwamen alleen 2 reacties 'GARANTIE!?'

Nee, als ik dat had.. had ik 'm al lang laten maken. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door R03l op 15-02-2008 09:54 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

R03l schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:53:
Mijn HTC TyTn wil sinds een paar weken geen geluiden meer laten horen..

De speaker (Achterin, dus niet de speaker om mee te bellen) is defect..

Weet een van jullie misschien waar ik onderdelen van een HTC TyTn (speaker dus..) kan bestellen?

Laten repareren is ook een mogelijkheid, maar dan moet ik 'm opsturen, en dan kost het al €89,- ex. verzendkosten..

Dus het liefste een losse speaker...

Ik weet dat het weer hetzelfde topic is, maar bij de vorige kwamen alleen 2 reacties 'GARANTIE!?'

Nee, als ik dat had.. had ik 'm al lang laten maken. ;)
wat is je productie datum?

HTC heeft 2 jaar fabrieksgarantie. Volgens mij is de eerste batch van 2006 week 30, wat betekent dat je gewoon fabrieksgarantie hebt.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals de vorige keer ook is gemeld:
Ginz schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:41:
Naast dat je gewoon garantie op je toestel heb zitten, zou je natuurlijk ook zelf even kunnen gaan zoeken. Er zijn verschillende sites die losse onderdelen verkopen.

www.ccn.cn
www.telecomtelecom.nl
En waarom heb je geen garantie? :?

Hoe-dan-ook: dit past beter in HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 ; graag daar verder, maar dan wel aangeven waar je zelf reeds hebt gezocht :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.