Hoi,
Ik ben jullie al een tijdje aan het bewonderen met casemods. Daarom heb ik besloten dat ik het zelf ook eens ga proberen.
Hij wordt 30x30x30 als binnenmaat.
Ik wil de voeding en harde schijven en dvd brander in de onderste helft maken.
De bovenste helft wordt gevuld met wat hardware (budget maar ik wil oefenen).
Hardware wordt:
- Geforce 6200LE TurboCache
- 2Gig Ram
- Core2duo e21xx
- MSI moederbordje
- Wireless lan kaartje (11mbps).
Maar nu heb ik dus nog ene paar vragen.
- Ik heb geen voeding, mobo tray, hd rack. Daarom dacht ik een goedkoop kastje bij perfect-systems te halen en daar de onderdelen van af te slopen. Dit lijkt mij niet echt moeilijk? Ervaringen?
- Hoe kan ik dit het beste aanpassen qua koeling? Het is namelijk een passiefe videokaart dus die kast heeft airflow nodig.
- Als ik de MDF platen op elkaar lijm en doe er kleine spijkertjes in (na het voorboren). Hoe krijg ik dan na het schilderen een zo mooi mogelijk resultaat?
Ik ben jullie al een tijdje aan het bewonderen met casemods. Daarom heb ik besloten dat ik het zelf ook eens ga proberen.
Hij wordt 30x30x30 als binnenmaat.
Ik wil de voeding en harde schijven en dvd brander in de onderste helft maken.
De bovenste helft wordt gevuld met wat hardware (budget maar ik wil oefenen).
Hardware wordt:
- Geforce 6200LE TurboCache
- 2Gig Ram
- Core2duo e21xx
- MSI moederbordje
- Wireless lan kaartje (11mbps).
Maar nu heb ik dus nog ene paar vragen.
- Ik heb geen voeding, mobo tray, hd rack. Daarom dacht ik een goedkoop kastje bij perfect-systems te halen en daar de onderdelen van af te slopen. Dit lijkt mij niet echt moeilijk? Ervaringen?
- Hoe kan ik dit het beste aanpassen qua koeling? Het is namelijk een passiefe videokaart dus die kast heeft airflow nodig.
- Als ik de MDF platen op elkaar lijm en doe er kleine spijkertjes in (na het voorboren). Hoe krijg ik dan na het schilderen een zo mooi mogelijk resultaat?