Geluid loopt achter.

Pagina: 1
Acties:

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb een onkyo TX-SR605 av receiver in combinatie met een dvd speler van 34 euro(vestel of zoiets) en nu ondersteund mijn receiver avsync alleen heb ik daar geen bal aan als het geluid achter loopt op het beeld.

Nu vroeg ik mij af hoe dat kan en wat daar het beste aan te doen is.

De dvd speler is optisch aangesloten.

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 12:53
Ben bang dat je dvd-speler gewoon een ongelooflijke vertraging heeft met het beeld en een mindere vertraging met het geluid. Waarschijnlijk zitten er te langzame videochips in of iets dergelijks. Je zou een dvd-speler van iemand anders kunnen lenen of desnoods een spelcomputer die dvd's afspeelt en dan kijken of het probleem blijft voorkomen. Zoniet, dan is een andere dvds-speler toch helaas de enige oplossing.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 18:48
Het is niet een langzame videochip want het is juist het geluid dat achter loopt. Probeer beeld en geluid eens analoog aan te sluiten op een standaard crt televisie. Als het dan nog achter loopt (met alle films?) weet je in ieder geval zeker dat het aan de speler ligt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 12:53
Sorry, bedoel dan trage audiochips :P Stom van me. Maar opzich is een andere dvd-speler proberen nog steeds een goede optie.