Lacie USB disk testen? Hoe?

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Ola,

Heb hier een Lacie USB 2.0 ext hdd, 320 gb. Zit een Hitachi disk in. Nou geeft dat ding af en toe vreemde effecten, en ik wil die drive even testen met drive fitness oid. Maar ik zie nergens een testtool die ook via USB2.0 kan. Iemand die weet hoe ik dat ding kan testen zonder de behuizing te hoeven slopen enzo? Dat was namelijk hetgene dat ik vond via de search, maar dat gaat hem in mijn geval niet echt worden - ik werk met een flaptop namelijk. Worden ze op de zaak niet blij van als ik die open sloop :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:03
Probeer de Western Digital test eens, pakt vrijwel alle schijven ook extern.
Linkje staat in de FAQ. OM FAQ / Beleid

[ Voor 8% gewijzigd door mhoogendam op 14-02-2008 11:07 ]

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Sloop ik dan mijn disk niet? Is toch ander merk enzo...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:59
Nee hoor, dit soort tooltjes zijn v.z.i.w. allemaal read-only. Hoogstens dat ie aangeeft dat je schijf niet gevonden wordt en/of niet compitabel is.

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Was er al achter, die test van WD draait nu voor de extended. Over 2,5 uur weet ik meer :)