Toon posts:

Tevreden Telfortklant

Pagina: 1
Acties:
  • 701 views

Verwijderd

Topicstarter
Met het doorlezen van dit forum kom ik maar weinig positieve reacties tegen wat betreft Telfort.
Sinds deze week ben ik compleet over gegaan naar Telfort internetten en vast bellen.
Over de hele procedure van behandelne van mijn aanvraag tot de oplevering heb ik geen problemen gehad.
Ik heb één keer gebeld met de helpdesk met de vraag wanneer ik aangesloten zou worden.
Ik werd prima geholpen door deze helpdeskmedewerker.
Hij heeft het een en ander voor mij nagekeken en een verwachte datum van aansluitng genoemd, en dit klopte precies.
De reden dat het even eachten was op de aansluiting was, het niet meer voorradig zijn van modems.

Al met al een zeer tevreden Telfortklant.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:27:
Met het doorlezen van dit forum kom ik maar weinig positieve reacties tegen wat betreft Telfort.
Hou er rekening mee dat tevreden klanten dat minder snel op een forum zullen posten, maar hun ellende wel. Dat geeft al snel een vertekend beeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 20:14
Dit kan je kwijt in Telfort Internet ervaringen topic - Deel 6 me dunkt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Los daarvan, ik heb hier op GoT al een behoorlijk aantal nieuwe ISP-topics voorbij zien komen, Telfort steekt er naar mijn idee in positieve zin ver boven uit.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarnaast heb je als (nieuwe) gebruiker nog niet echt volledig van de service gebruik gemaakt, dus je beeld is nog niet compleet.

Vaker gehoord / gelezen verhaal:
Ik word in genoeg winkels perfect geholpen, maar zodra je aan komt zetten met service items, dan is het huilen met de pet op

;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd. En juist daar zou ik me zorgen maken. Ik heb langere tijd mobiele telefoonabo's bij Telfort gehad en nooit technische problemen mee gehad, maar op moment dat ik de abo van m'n overleden moeder moest opzeggen begon de lol. Opzeggingsbrieven werden niet ontvangen. Kijk, dat eentje in de post kwijtraakt, OK, maar vijf achter elkaar? :X

Bij telefonisch contact erover werd steeds duidelijk gemaakt dat opzegging inderdaad schriftelijk moest, en dat het niet mogelijk was om te faxen. Uitendelijk heb ik het aangetekend verstuurd. Opgelost? Ja, de opzegging werd eindelijk verwerkt, zelfs met terugwerkende kracht tot op moment van laatste gebruik (het is in de week na overlijden nog gebruikt door familieleden). Klinkt netjes, maar doordat er tussentijds wel facturen verstuurd waren was onduidelijk exact hoeveel nog betaald moest worden. Ik bellen met verzoek om een duidelijke eindafrekening op mijn huisadres (ik was executeur). En jawel, dat moest schriftelijk aangevraagd worden. En mijn brief kwam weer niet aan :Z

Ik ging niet nog een keer aangetekend verzenden, dus een laatste brief verstuurd met nogmaals het verzoek op eindafrekening en melding dat als die uitbleef ik het wat mij (en dus het nalatenschap) betreft als afgedaan zou beschouwen. Ik heb vernomen dat er nog wat aanmaningen op adres waar ze woonde binnenkwamen en uiteindelijk een brief met de melding dat ze als onherstelbaar beschouwd werd en aangemeld was bij Stichting Preventel. Ja, daar zal een dode wakker van liggen... :o

Advies dus:
Mocht je ooit willen opzeggen, gelijk aangetekend doen... dat heb ik ook met m'n eigen abo gedaan naar aanleiding van dit verhaal en dat ging wel gelijk goed. Maar het "verliezen" van alle niet aangetekende post is IMHO schandalig.

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 13-02-2008 14:13 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dion_b schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:11:
Idd. En juist daar zou ik me zorgen maken. Ik heb langere tijd mobiele telefoonabo's bij Telfort gehad en nooit technische problemen mee gehad, maar op moment dat ik de abo van m'n overleden moeder moest opzeggen begon de lol. Opzeggingsbrieven werden niet ontvangen. Kijk, dat eentje in de post kwijtraakt, OK, maar vijf achter elkaar? :X
Overigens is dat ook weinig representatief, want vervang Telfort door $bedrijfsnaam en je krijgt precies dezelfde verhalen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

IceStorm schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:43:
Los daarvan, ik heb hier op GoT al een behoorlijk aantal nieuwe ISP-topics voorbij zien komen, Telfort steekt er naar mijn idee in positieve zin ver boven uit.
In het land der blinden is eenoog koning oftewel Telfort zou het minder slecht doen dan zijn peers maar nog steeds niet zoals het moet. En eigenlijk is alleen het laatste van belang: doet telfort het goed?. Mijn mening daarover is dat Telfort nog steeds teveel steken laat vallen. Vergeleken met zijn voorganger Tiscali is het duidelijk verslechterd.

Voorbeeldje: is het goed dat Telfort afwijzingsbrieven stuurt waarin de klant mag kiezen uit een aantal redenen zonder dat Telfort exact aangeeft waarom de aanvraag is afgewezen?

Mevrouw Reffelthrat, lieve Margreet, als directeur Klantenservice internet, doe er wat aan.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 14:30 ]

Verwijderd

Negatieve dingen, is een leuker gespreksonderwerp dan positief.
Iemand afkafferen is ook leuker dan iemand toejuichen, zodoende zul je over telfort (en nog wel meer) meer negatieve dingen horen dan positief.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:25:
Negatieve dingen, is een leuker gespreksonderwerp dan positief.
Iemand afkafferen is ook leuker dan iemand toejuichen, zodoende zul je over telfort (en nog wel meer) meer negatieve dingen horen dan positief.
Leve de leut leuk!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gunner schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:13:
[...]

Overigens is dat ook weinig representatief, want vervang Telfort door $bedrijfsnaam en je krijgt precies dezelfde verhalen.
Mogelijk. Ik ben met je eens dat er te snel na een enkele slechte ervaring overgegaan wordt tot het bashen van een bedrijf. Maar aangezien we het hier over 7 verschillende brieven hebben over een periode van evenveel maanden over twee verschillende onderwerpen die naar twee verschillende afdelingen gestuurd werden die "verdwenen" zijn wijst het op iets structureels. Dit was niet een enkele werknemer die een enkele slechte dag had oid.

Ik heb in de nasleep van m'n moeders overlijden met letterlijk tientallen bedrijven en instanties moeten corresponderen, zaken opzeggen, betalingen regelen, waaronder ook "notoire" gevallen als UPC, Eneco, Nationale Nederlanden en dergelijken, en hoewel het ook daar niet altijd in een keer lukte om dingen te regelen (lijfrentes :X ), is niet één brief verdwenen. Ook in m'n eigen prive ervaring raakt de TNT nagenoeg nooit brieven kwijt, en als het al een keertje gebeurd lijkt te zijn zal het geen tweede keer gebeuren. En zeker geen derde. Of vierde. Of vijfde. Of...

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 13-02-2008 16:44 ]

Oslik blyat! Oslik!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Ondanks het een toch iets andere discussie is gaat hij toch dicht. Er is al een topic over de ervaringen met Telfort qua Internet+Bellen waar dit prima in past (op het mobiel gedeelte na).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.