Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

joomla contacts probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.317 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem in joomla 1.5.1
draaiend op een server www.simple-ho.....nl(dus niet huis op een pc)

Ik heb een link in t menu aangemaakt naar contact ,dan ga de pagina open met vul je naam in ,vul je email in, onderwerp etc
Zodra ik daar wat invul en klik op verzenden blijf de pagina +/- 1 minuut staan voordat die overspring naar de pagina bedankt voor uw mail ,maar dan t grote probleem als ik dan in me outlook kijk staan er +/- 100 dezelfde mails binnen
Dus hij stuurt niet 1 mailtje maar een bom vol

Ik heb bij alle instellingen al gekeken maar ik zie nergens een optie voor aantal mails te verzenden oid. bij algemene instellingen>server staat de mail instellingen op php(dat lijkt me ok)

Weet iemand de oplossing waar ik moet zoeken ,dan hoor ik t graag

groetjes waverunner.

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:07
Ziet er naar uit dat je send mail in een loop blijft hangen. Heb je eventuele mods geinstalleerd? Anders zet even de component com_contact terug

Schiet tussen de palen en je scoort!

Verwijderd

Topicstarter
xzaz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:15:
Ziet er naar uit dat je send mail in een loop blijft hangen. Heb je eventuele mods geinstalleerd? Anders zet even de component com_contact terug
Hoi,
Het is een schone instal ,heb alleen contacts aangemaakt in t menu ,voor de rest nog helemaal niets
component com_contact heb ik niets aan veranderd (gebruik deze dus ook)

Ik dacht misschien wat fout bij de instal dus 2e keer geinstalleerd maar blijf met dezelfde euvel zitten

• xzaz
Kijk in je modules eens welke com die gebruikt, ik dacht dat het com_mailto was. Zet daar even wat echo' tjes in en kijk waar hij steeds overnieuw begint.

Sloop dat stukje er eerst even uitd dat hij het niet verzend, anders staat je inbox een beetje vol O-)

[ Voor 25% gewijzigd door xzaz op 13-02-2008 10:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
xzaz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:32:
Kijk in je modules eens welke com die gebruikt, ik dacht dat het com_mailto was. Zet daar even wat echo' tjes in en kijk waar hij steeds overnieuw begint.

Sloop dat stukje er eerst even uitd dat hij het niet verzend, anders staat je inbox een beetje vol O-)
?? is het niet de module contacts? en echo'tjes? ik ben startende joomla gebruiker

• xzaz
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:52:
[...]

?? is het niet de module contacts? en echo'tjes? ik ben startende joomla gebruiker
Regel 45 com_mailto/controller.php (maak eerst even een backup) daar staat function send
onder
PHP:
1
global $mainframe;
zet
PHP:
1
$i = 0;

daarna regel 133

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
if ($i == 0){
                if ( JUtility::sendMail($from, $sender, $email, $subject, $body) == False )
                {
                    JError::raiseNotice( 500, 'EMAIL_NOT_SENT' );
                    return $this->mailto();
                }elseif{
                JRequest::setVar( 'view', 'sent' );
                $this->display();
                // Maak $i 1 zodat hij niet opnieuw kan laden
                $i = 1;
                }
        }

Kijk eens wat die nu doet

Edit: dit hoort trouwens meer in server side scripting thuis, modje?

[ Voor 5% gewijzigd door xzaz op 13-02-2008 13:45 . Reden: Zie tekst ]

Verwijderd

Topicstarter
xzaz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Regel 45 com_mailto/controller.php (maak eerst even een backup) daar staat function send
onder
PHP:
1
global $mainframe;
zet
PHP:
1
$i = 0;

daarna regel 133

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
if ($i == 0){
                if ( JUtility::sendMail($from, $sender, $email, $subject, $body) == False )
                {
                    JError::raiseNotice( 500, 'EMAIL_NOT_SENT' );
                    return $this->mailto();
                }elseif{
                JRequest::setVar( 'view', 'sent' );
                $this->display();
                // Maak $i 1 zodat hij niet opnieuw kan laden
                $i = 1;
                }
        }

Kijk eens wat die nu doet
Nou t duurde ff ,ik heb gedaan wat je heb voor gedaan maar geen resultaat:(

lijk mij ook niet kunnen want t is een verse joomla instal dan zou iedereen er last van hebben

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ga je helaas vragen om (helemaal als je een beginner bent) om eerst even de documentatie en het support forum bij Joomla te gaan gebruiken.

Ze hebben een specifiek forum wat je met al je problemen omtrent Joomla zelf helpt, aangezien we liever geen directe support voor 3rd party tools willen geven.

Op het moment dat je dingen wil posten mbt je ervaring, dan is het volgende topic veel relevanter: [Ervaringen] Joomla 1.5 CMS

Succes verder

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.