Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn computer (vista home premium valt steeds uit).

De foutcode is 0X0000008. Ik heb wat op internet gezocht, en er stond dat er mischien wat met mijn geheugen aan de hand was. Dat lijkt me erg sterk, want ik heb een pc wat al was samengesteld (namelijk een medion PC). ik kan de stopcode niet vinden. (die zie ik niet bij de BSOD foutmelding.

Wat kan ik doen? (als dit niet genoeg informatie is, meld dit dan in het topic en verwijder mijn topic niet a.u.b.)

Mijn computer valt vaak uit als ik dingen van een harde schijf verplaats. Voornamelijk op de R (robert) schijf.

B.V.B

Masteromg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik het programma memtest is ?
http://hcidesign.com/memtest of http://www.memtest86.com

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:47:
Wat kan ik doen? (als dit niet genoeg informatie is, meld dit dan in het topic en verwijder mijn topic niet a.u.b.)
Wat dacht je er van als je nou gewoon eens hetzelfde doet als de overige posters hier op GoT en de eenvoudige stappen uit bijvoorbeeld de Windows Clients - Policy eens naloopt?

Er is genoeg naslagmateriaal in bijvoorbeeld de Windows Clients - FAQ en de Windows Clients - Howto's and Guides voorhanden zodat je daarmee verder aan de slag kan.

Dat is een véél eenvoudiger manier dan hier lopen smeken of je topic niet dichtgezet wordt, en dat heb je helemaal zelf in de hand :)
Neem de dingen die je in de gemiddelde sluitpost gezet worden eens ter harte?

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 12-02-2008 23:37 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol ik weet niet waarom jij altijd mensen omlaag haalt. Je bedoelingen zijn goed. Maar ik smeek helemaal niet of die niet wordt dichtgezet. Waarom maak jij daar dan meteen smeken van?

Nou eventjes on-topic;
Ik heb de 1ste memory test gedownload. Hij staat nu ook aan, alleen hij staat aan op 1024 ram. Maar ik heb zelf 2 GB ram. Als ik 2045 (mijn ram volgens Taakbeheer ) dan geef memory test een foutmelding. Dat die geheugen niet in mijn computer is geanylazeerd.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 07:17 ]