Heren Muziek en Festival liefhebbers,
Op de vooravond van de opening van het festival seizoen, wil ik graag wat voorbereidingen treffen om dit jaar nog gezelliger te maken dan het jaar ervoor.
Daarom, iedereen kent het wel... wil ik graag een bolderkar met muziek gaan bouwen.
Ingredienten Bolderkar:

Dit komt een beetje neer op het bierkrat topic, zie ik nu. Dus kwa stroomwijze heb ik mijn vragen denk ik dan beantwoord. Mits iemand nog toevoegingen heeft lees ik dit graag.
Op de vooravond van de opening van het festival seizoen, wil ik graag wat voorbereidingen treffen om dit jaar nog gezelliger te maken dan het jaar ervoor.
Daarom, iedereen kent het wel... wil ik graag een bolderkar met muziek gaan bouwen.
Ingredienten Bolderkar:
- Bolderkar wordt van multiplex hout dat afgelakt is zodat het enigzins bestand is tegen de slecht weer. Reden voor multiplex is dat het stevig hout is, heb nagedacht over mdf, maar dat is dan weer zo kapot gemaakt voor kwaadwillenden die uitzijn op de apparatuur.
- Wielen en frame moet ik nog bedenken
- input - ipod op zonnelader of portable cd-speler op batterijen
- verwerking - alpine car amplifier 24 Volt
- output - mono 250 watt monitor luidspreker
- Hoe krijgt de auto versterker gedurende drie dolle dagen stroom om de monitor aan te sturen?
Heb nagedacht over het aaneenschakelen van auto accu's maar dat wordt denk ik te prijzig daar een accu al gauw zo'n ~60 euro kost..? - Zijn er zaken waar ik nog aan moet denken; isolatie; bekabeling of tips van mensen die mij al voorgegaan zijn
Dit komt een beetje neer op het bierkrat topic, zie ik nu. Dus kwa stroomwijze heb ik mijn vragen denk ik dan beantwoord. Mits iemand nog toevoegingen heeft lees ik dit graag.
[ Voor 5% gewijzigd door loewie1984 op 12-02-2008 10:04 ]