Voeding: Corsair PX650, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• m0j0NL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Sorry, edit het moet zijn de TX650

Hallo,

M`n enermax voeding zei laatst *boom* en nu draait m`n pc op een oudere voeding die m`n sys eigenlijk niet aan kan (veel vast lopers enz..)

Voor vervanging ben ik op zoek gegaan en ik ben met m`n zoek tocht geeindigt op de Corsair TX650, alleen kan ik daar bar weinig ervaring info over vinden, de reviews zijn positief maar toch wil ok ook de ervaring horen van gebruikers.

Heeft iemand deze voeding?, en hoe is ie?...

M`n sys is.

Amd 4600 dualcore
Asus mobo (versie vergeten.. in elk geval een gamer bord)
4gb (4x 1gb) Geil ram, pc 3200
4x 250mb HD
Onboard sound
ATI X1900XTX

Al vast bedankt voor enige info _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door m0j0NL op 11-02-2008 15:32 . Reden: TX.. 650 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 18:25
Een specifieke reden dat je voor deze wilt gaan en niet bijvoorbeeld een Seasonic (geprezen om de stilte), Thermaltake, Tagan, Antec enzovoorts?

Niet dat het een slecht merk is ofzo, maar erg veel bekend is er niet over deze voeding.

Wellicht dat je aan dit topic iets hebt.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Uhm, ik heb zelf een HX520 ... dat ding bevalt uitstekend. Fluisterstil en modulair met zeer stabiele lijnen onder load ... kan me herinneren dat de VX400 en VX450 paar tests hadden gewonnen als beste voedingen voor hun prijs. Denk dat het een prima ding is, merk beoordelend, maar reviews kan ik niet veel vinden om dat gevoel te ondersteunen.

De meeste mensen deugen!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 16:04
Op sites als Tomshardware en Hardware.Info staan vaak reviews. En zoals je zelf zegt, reviews zijn positief, en dat is toch echt wel goed. Gebruikers is belangrijk, maar dat wordt in reviews ook getest. Ik zou het gewoon doen, corsair-voedingen zijn sowieso goed, dus een miskoop is het nooit.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De Corsair voedingen zijn erg goed. Erg stabiel en ook zeker lekker stil. 650W is trouwens wel overkill voor je PC. De 520W Corsair is ook meer dan voldoende.