ik wil mijn systeem weer upgraden. ik wil graag 8 gb geheugen gaan gebruiken omdat dit onwijs goedkoop is. ik zit te denken aan een quad core q6600 processor omdat je die perfect kan overklokken. verder wil ik graag 8 gb ram hebebn ivm vmware etc. ook het geheugen wil ik overklokken, ik zit te denken aan kingston geheugen 4 * 2 gb (dual band) 800 mhz, wat ik op 1333 mhz wil klokken. als het goed is kan dit.
verder dacht ik aan het volgende moederbord:
Asus P5K-E/WIFI-AP
of de Asus P5KR S775 P35 ATX
ik vind het wel een beperking dat beide moederbord maar 6 usb 2.0 aansluitingen hebben. zijn er misschein betere moederbord die meer aansluitingen hebben? budget voor moederbord mag best omhoog. en/of raden jullie toch een andere processor aan?
verder wil ik dual monitor setup gaan draaien, 2 x 24 inch. en dus ook 2 videokaarten in sli draaien zodat ik of 2 videokaarten kan gebruiken voor beide monitoren, of 1 videokaart als ik een gamepjte wil draaien...
graag wat commentaar op mijn setup
verder dacht ik aan het volgende moederbord:
Asus P5K-E/WIFI-AP
of de Asus P5KR S775 P35 ATX
ik vind het wel een beperking dat beide moederbord maar 6 usb 2.0 aansluitingen hebben. zijn er misschein betere moederbord die meer aansluitingen hebben? budget voor moederbord mag best omhoog. en/of raden jullie toch een andere processor aan?
verder wil ik dual monitor setup gaan draaien, 2 x 24 inch. en dus ook 2 videokaarten in sli draaien zodat ik of 2 videokaarten kan gebruiken voor beide monitoren, of 1 videokaart als ik een gamepjte wil draaien...
graag wat commentaar op mijn setup