Ik heb mijn mediacenter met CLUB3D HD 2600PRO Passive 512 MB videokaart dmv VGA kabel op mijn Panasonic 37PV70 aangesloten. Het beeld is echter niet haarscherp. Zo zie ik bijvoorbeeld reflecties van de muis en randen van tabellen. Ook zijn letters op sommige plaatsen dikker dan op andere plaatsen. Gisteren heb ik echter een stuk Planet Earth bekeken op 720p formaat en hierbij kon ik niets storends/onscherps ontdekken.
Ik heb de resolutie ingesteld op 1024x768. Dit is dus niet de native resolutie want die is 1024x720. Ik heb geprobeerd om met powerstrip de native resolutie in te stellen maar dat heb ik niet voor elkaar gekregen omdat ik zwarte randen kreeg en het beeld niet scherper werd.
Wat zou ik nog kunnen proberen om het beeld scherper te krijgen? Bij voorbaat dank.
Ik heb de resolutie ingesteld op 1024x768. Dit is dus niet de native resolutie want die is 1024x720. Ik heb geprobeerd om met powerstrip de native resolutie in te stellen maar dat heb ik niet voor elkaar gekregen omdat ik zwarte randen kreeg en het beeld niet scherper werd.
Wat zou ik nog kunnen proberen om het beeld scherper te krijgen? Bij voorbaat dank.