Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[JAVA ME] simpele applicatie voor een gsm

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hier zo rond kijk, vliegen de onbekende termen me om de oren. Ik zal maar meteen eerlijk zijn, ik heb geen idee waar ik moet beginnen voor het programmeren van een simpele java application voor mijn Sony Ericsson K800i. Ik heb de volgende software gedownload:

Sun Java(TM) Wireless Toolkit 2.5 for CLDC
Netbeans IDE 6.0.1 (all)

Het moet een heel simpel programmatje worden maar het valt vies tegen! Het enige wat het programmatje moet doen, is een lijst getallen opstellen die ik zelf per keer invoer. Uit een tabel de relaties haalt tussen de ingevoerde getallen. En als bepaalde relaties na bijv. 100 invoeren nog niet zijn voorgekomen, moet ie een signaal geven. En andere soorten relaties na bijv 30 invoeren. Thats it eigelijk... Wat voor boekje/site/toturial kan iemand me aanraden? sorry als ik te onduidelijk ben.. i have no idea

daan

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mja, je vraag is nogal breed en vaag; ik zou dan ook eens beginnen met deze tutorial. Meer kan ik er niet van maken.

Het lijkt me het beste als je probeert de basics van programmeren onder de knie probeert te krijgen (we zijn allemaal eens begonnen met "Hello world") en van daaruit je kennis opbouwt totdat je je probleem kunt oplossen.

We kunnen je hier best helpen met concrete vragen, maar verder dan dat is hier weinig zinnigs op te zeggen. Neem even een kijkje in onze Programming Beleid Quickstart voor meer informatie over hoe we hier graag een topic zien. Tevens kan ik je ons [Alg] Centraal boekentopic - part II aanraden voor tips voor goede boeken.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.