• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023
Je sloot net een topic van mij op een nogal lompe manier. Het gaat om het topic: Canon 50mm f/1.8 II vs. EF 50mm f/1.4 USM

quote:
sanderander schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:24:
Bedankt voor de snelkoppelingen, handig!

Waarop jij ijzersterk uit de hoek kwam met:

en die snelkoppelingen had je niet even zelf kunnen vinden?

Alles is te vinden. Elke vraag die gesteld wordt is ook op een andere manier te beantwoorden. Maar als ik lensnaam+review intik op google, krijg ik tientallen reviews en tweakers weten welke sites goed zijn, ik nog niet. Ik ben hier om met anderen te discussieren, niet om informatie van google te trekken. Ten tweede vroeg ik niet om reviewsites, maar om persoonlijke meningen van andere gebruikers. Ten derde stel je me een vraag en sluit je de topic. Hoe kan ik antwoorden. Als het als retorisch is bedoeld, komt het lomp over. Ik ben er eigenlijk niet van gediend om op deze manier nagetrapt te worden met: "Had je die snelkopplingen zelf niet kunnen vinden".

Ik ben net nieuw op dit forum, maar had toch wat professioneler gedrag verwacht van een moderator.

Jammer hoor.

Het gaat me trouwens niet om de reden, maar om de manier waarop. Ik probeer ook niet te flamen, maar probeer er achter te komen wat normaal is op dit platform.

Ik zal me in het vervolg conformeren aan uw regime. }:O

[ Voor 12% gewijzigd door sanderander op 09-02-2008 12:24 ]

Verwijderd

YC heeft vast wel een emailadres waar je je beklag kunt doen ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:08
sanderander schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:22:
Ik ben hier om met anderen te discussieren, niet om informatie van google te trekken.
Linkjes zoeken valt niet echt onder discussieren. Als informatie met google is te vinden die je dat eerst te doen alvorens er een topic over te openen en het te vragen.
Ten tweede vroeg ik niet om reviewsites, maar om persoonlijke meningen van andere gebruikers.
Reviews == ervaringen. Maar dan een stuk uitgebreider en beter onderbouwd met argumenten. Lees een paar reviews en die 'ervaringen' zijn ineens overbodig geworden.
Ten derde stel je me een vraag en sluit je de topic. Hoe kan ik antwoorden.
Het is, inderdaad, retorisch bedoeld.
Het gaat me trouwens niet om de reden, maar om de manier waarop. Ik probeer ook niet te flamen, maar probeer er achter te komen wat normaal is op dit platform.
Om daar achter te komen had je ook gewoon Het algemeen beleid en de FAQ kunnen lezen ;)

Overigens had je dit topic beter in LA kunnen zetten of een mailtje sturen naar YellowCube.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22
Er is toch een groot Canon Objectieven topic wat bijna altijd ergens tussen de eerste 15 topics staat :? Daar kan je prima je vraag stellen imho.

En idd, daar is de FAQ voor.

[ Voor 9% gewijzigd door De_Bastaard op 09-02-2008 12:33 ]

• sanderander
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:27:
YC heeft vast wel een emailadres waar je je beklag kunt doen ;)
En ik heb er ook 1 waarin hij mij op mijn vergissingen kan wijzen... ;)

Los daarvan lezen julie alledrie(!) mijn bericht niet goed. Het gaat mij om de nogal lompe manier waarop het gebeurt. Hij zal heus wel in zijn almachtige moderator-recht staan. Maar daar gaat het niet om...het gaat om de-manier-waarop...

[ Voor 32% gewijzigd door sanderander op 09-02-2008 12:46 ]

Verwijderd

sanderander schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:44:
Jij wilt weten hoe het er op dit forum aan toe gaat. Nou zo dus. Beschouw het als een les.
En lees de regels nog eens goed door. Het gaat niet zoals jij het wilt maar zoals wij het willen ;)
Los daarvan lezen julie alledrie(!) mijn bericht niet goed. Het gaat mij om de nogal lompe manier waarop het gebeurt. Hij zal heus wel in zijn almachtige moderator-recht staan. Maar daar gaat het niet om...het gaat om de-manier-waarop...
Ik lees het prima. Wat jij niet wilt snappen is dat dit soort topics niet gewenst zijn. Als je het niet eens bent met een actie van de mod dan neem je persoonlijk contact met hem op, en je start niet doodleuk nog een topic over de moderatie.

Persoonlijk vind ik jouw woordkeuze al boekdelen spreken. Die toon.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 12:51 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

"Foute" topics gaan op slot, dat is vrij gebruikelijk op GoT :)
Los daarvan lezen julie alledrie(!) mijn bericht niet goed. Het gaat mij om de nogal lompe manier waarop het gebeurt. Hij zal heus wel in zijn almachtige moderator-recht staan. Maar daar gaat het niet om...
Als je dat vindt, lijkt het me het beste dat je hem dit zelf even verteld, en om uitleg vraagt. Andere mensen (zoals ik) hebben hier weinig mee te maken, dus kun je het beste even met hem zelf bespreken :)

• sanderander
Prima, ik accepteer al julie redenen om mij op fouten te wijzen. Geen probleem mee (Dit is het "waarom") O-)

Ik heb moeite met de lompe manier waarop (Dit is het "hoe") :(

Ik zal er verder wel een PM aan wijden richting Yellowcube zelf. :)

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Enige waar ik de lui hier in FG soms niet zo kan waarderen is dat zodra het over consumenten recht achtige zaken (met fotowinkels) gaat de discussie op slot of uit dit forum gaat. Verder vind ik dat de boel hier goed in de hand wordt gehouden, anders wordt het al snel zo'n startpagina achtig niveau

Uiteindelijk, het beleid is duidelijk, de moderators zo objectief als je kan verwachten van wat vrijwilligers en als dat je niet bevalt dan kun je ervoor kiezen om elders te gaan lezen en posten.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Ja .. als een Moderator Fotografie al niet objectief zou zijn dan wordt het een wazige boel :P

• sanderander
Wijnands schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:54:
Enige waar ik de lui hier in FG soms niet zo kan waarderen is dat zodra het over consumenten recht achtige zaken (met fotowinkels) gaat de discussie op slot of uit dit forum gaat. Verder vind ik dat de boel hier goed in de hand wordt gehouden, anders wordt het al snel zo'n startpagina achtig niveau

Uiteindelijk, het beleid is duidelijk, de moderators zo objectief als je kan verwachten van wat vrijwilligers en als dat je niet bevalt dan kun je ervoor kiezen om elders te gaan lezen en posten.
Ik wil nogmaals duidelijk maken, dat het niet om de regels of het beleid gaat. Het ging me even om de manier waarop.

Verwijderd

Dat is duidelijk ;) Maar het forum is daar niet de plek voor. Neem contact op met YC direct.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 12:57 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wijnands schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:54:
Enige waar ik de lui hier in FG soms niet zo kan waarderen is dat zodra het over consumenten recht achtige zaken (met fotowinkels) gaat de discussie op slot of uit dit forum gaat.
Maar daar is SG toch voor, dus als ze het daar naar verplaatsen dan is dat alleen maar om de topics op de juiste plek te houden, dat wordt namelijk ook in andere fora gedaan. Dat lijkt me juist alleen meer prettig dat dat gebeurd.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:55:
Ja .. als een Moderator Fotografie al niet objectief zou zijn dan wordt het een wazige boel :P
_o- _o_
hoe dubbelzinnig kun je je opmerkingen maken :P

[ Voor 20% gewijzigd door TERW_DAN op 09-02-2008 12:57 ]

• sanderander
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:55:
Ja, die is scherp! ;)

Verwijderd

1e "Vragen over moderaties graag via de mail naar de betreffende moderator."

Anders:

2e Dat wat TS bedoelt behoort dan in Lieve Adjes. Aangezien het op 'natrapen bij slotjes' in bredere context besproken dient te worden, aangezien het overal weleens gebeurd. Dus als het belangrijk is te bespreken dan moet het wel in het algemeen onder de aandacht gebracht worden en dan is LA een betere categorie dan in FA.

Dus ik snap niet waarom dit topic door notabene 2 modjes nog steeds niet op slot is gezet :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 13:07 ]

Verwijderd

Ik laat dat liever aan een lokale mod over. YC bijvoorbeeld ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 13:08 ]

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 17:59

YellowCube

Wait...what?

Beste sandersander.

ik vond de manier waarop alles behalve lomp en het was allerminst bedoeld als natrappen.
Als je wilt weten wat normaal is op dit forum had je slechts even de moeite kunnen nemen om bijv FG Algemene policy door te lezen.
Daar staat dan in dat er wat eigen inzet van je verwacht wordt en met een beetje eigen inzet had je met je vraag makkelijk de weg naar bijv. Het grote Canonmount-objectieven-topic v9.0 kunnen vinden en daar je vraag kunnen stellen.

Wat verder normaal is op dit platform: Het algemeen beleid #topicgesloten

verder ben ik blij dat je van plan bent je aan "mijn" regime te conformeren. Dat scheelt in de toekomst een hoop ellende.

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag via DM of e-mail tegemoet.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.