Met het lagere standpunt van Dido komt hij er inderdaad veel beter uit.Aristos schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:29:
@Dido; maar kwam niet door mijn selectie
[afbeelding]
Ik zieAristos schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:29:
@Dido; maar kwam niet door mijn selectie
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook. Is er geen groepsfoto waar we pijltjes kunnen op tekenen?Soul__assasin schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:33:
Het was iemand uit onze groep die de beer zijn troon gegeven heeft. Aleen kan ik op veel nicks nog steeds geen gezicht kleven. Behalve de wagen van Aristos en Qless zijn jullie nog allemaal onbekend voor mij
Ik had het bier bij dus mij zal iedereen nu wel herkennen zeker?
www.weefab.com
Verwijderd
Ik ben de poserende cameraman op uw foto van de Camer(a)manstraat
. Ik ben op het einde ook nog wat blijven plekken tot de laatsten. Rings a bel?
Euhm jup jup
want op Qless en Fire69 (de man met de stoere wagen) kon ik wal een gezicht plakken
want op Qless en Fire69 (de man met de stoere wagen) kon ik wal een gezicht plakken
www.weefab.com
Lang haar, ik? Hoe kom je erbij? 
Nou zijn er van mij wel foto's te vinden her en der op GoT, hoor
Nou zijn er van mij wel foto's te vinden her en der op GoT, hoor
Jup met de pinhole, Qadn was de fish van de groep
Aristos had het meisje mee dus dat was duildelijk. Chrizzybizzy was het meisje dus dat gaat ook al Guzfuz was de man met niet veel haar op de knikker. Fire 69 had de grootste wagen van de Groep, Met Qless en Viper52b hadden we da lange leuke babbel....
Op 11 van de 16 aanwezigen kan ik dus een gezicht plakken
@dido kan je eens iets laten zien wat met je pinhole gemaakt is?
Op 11 van de 16 aanwezigen kan ik dus een gezicht plakken
@dido kan je eens iets laten zien wat met je pinhole gemaakt is?
[ Voor 8% gewijzigd door Soul__assasin op 11-02-2008 23:08 ]
www.weefab.com
En dan was er nog de nickloze diaporama(?)maker die een praatje kwam maken 
Ik zal morgen wat proberen te redden van de pinholes. Mijn sensor is schoner dan ie was, maar er zit een lijntje vlekken op (van het plakband
) en dat valt op.
Verder moet ik echt gaan experimenteren om een scherpere pinhole te maken - het effect is heel leuk, maar eigenlijk gewoon te onscherp met dit ding.
Ik zal morgen wat proberen te redden van de pinholes. Mijn sensor is schoner dan ie was, maar er zit een lijntje vlekken op (van het plakband

Verder moet ik echt gaan experimenteren om een scherpere pinhole te maken - het effect is heel leuk, maar eigenlijk gewoon te onscherp met dit ding.
[ Voor 67% gewijzigd door Dido op 11-02-2008 23:10 ]
Bekend verhaal.Soul__assasin schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:33:
Het was iemand uit onze groep die de beer zijn troon gegeven heeft. Aleen kan ik op veel nicks nog steeds geen gezicht kleven.
Laat ik het van mij even oplossen dan.

Hier trouwens nog 2 plaatjes van mij eerdere bezoek aan doel vorig jaar.

[ Voor 24% gewijzigd door M a r c o op 11-02-2008 23:15 ]
Verwijderd
Achteraf toch spijtig dat er geen "school-uitstap-style" groepsfoto is gemaakt...
Achjah, volgende keer beter
!!
Achjah, volgende keer beter
Ben benieuwd of hij zich hier gaat reggen.Dido schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:09:
En dan was er nog de nickloze diaporama(?)maker die een praatje kwam maken
[...]
Wie had hem een visite-kaartje gegeven? De bergbeklimmer met de roze sjaal toch?
[ Voor 43% gewijzigd door Fire69 op 11-02-2008 23:12 ]
Was een grappig persoontje die man keek raar toen Aristos vertelde dat we een fotoclub waren uit Belgie EN Nederland. Juist ja Aristos had een roze sjaal pff die Nederlanders toch het blijft een speciaal volkje
[ Voor 28% gewijzigd door Soul__assasin op 11-02-2008 23:13 ]
www.weefab.com
Soul__assasin schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:12:
pff die Nederlanders toch het blijft een speciaal volkje

Nou ja, ik ben beetje belg en beetje nederlander. Een belg ziet ons aan voor nederlanders, en nederlanders denken dat zeeuws vlaanderen bij belgie hoort.
Haha, dat was ik inderdaad. Nog geen reactie van hem gehad....Fire69 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:12:
[...]
Ben benieuwd of hij zich hier gaat reggen.
Wie had hem een visite-kaartje gegeven? De bergbeklimmer met de roze sjaal toch?
En wat betreft die roze sjaal, daar zijn de meeste mensen inderdaad nog niet aan toe
[ Voor 31% gewijzigd door Aristos op 11-02-2008 23:24 ]
Verwijderd
Ach... Belgen - Nederlanders...
Ik heb er op de meet althans weinig van gemerkt, dus tijd voor een groepsknuffel?
Laat de roze sjaal wel uit men buurt blijven
(grapje, nofi, kon het niet laten)
Ik heb er op de meet althans weinig van gemerkt, dus tijd voor een groepsknuffel?
Laat de roze sjaal wel uit men buurt blijven
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:27:
Ach... Belgen - Nederlanders...
Ik heb er op de meet althans weinig van gemerkt, dus tijd voor een groepsknuffel?![]()
Laat de roze sjaal wel uit men buurt blijven(grapje, nofi, kon het niet laten)
Trouwens Aristos, het klinkt misschien raar, maar deze hond moet dus in de auto passen

Snap je het nu?
Verwijderd
Ofwel is dat een kleine dame, ofwel heb je een koe en geen hondFire69 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:38:
Trouwens Aristos, het klinkt misschien raar, maar deze hond moet dus in de auto passen
[afbeelding]
Snap je het nu?
Trouwens vreselijk offtopic allemaal
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 23:40 ]
ik was de jongste Minolta persoon, met ze'n 2 Dynax toestellen
Hoewel het wel makkelijk was niet hoeven wisselen van lenzen
En ben ook tot opt einde zowat blijven lullen over Top Gear en ander off topic spul

Hoewel het wel makkelijk was niet hoeven wisselen van lenzen
En ben ook tot opt einde zowat blijven lullen over Top Gear en ander off topic spul
-| Hit it i would ! |-
Minder geleuter en meer Pics...
www.weefab.com

Was dus * qless (foto is trouwens ook op urbex lokatie genomen - hassard cheratte)
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Verwijderd
Nou, dat wordt moeilijk haha. Ik heb gister pas de trial gedownload, en ben gewoon lekker met de knopjes aan het spelen geweest. Beetje met de witbalans, blacks, clarity etc. Maar wat ik nou precies gedaan heb. pffff :-)qless schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:23:
[...]
Oef mooie bewerking! Kun je een tipje oplichten van hoe je dat gedaan hebt?
Voor de duidelijkheid, ik was diegene met de Nikon D80 + gorillapod
Zal eens kijken of ik er ergens mooi opsta.
Beetje later dan de rest, maar hier zijn mijn favoriete 12 van Doel
#1 "Den boven"

#2 Gaat die trap nou naar beneden of naar boven?

#3 Kruiken, eens wat anders

#4 Weet niet goed waarom, maar ik vond hem iets hebben

#5 Poort in de dijk

#6 Koeltoren

#7 Keukentje

#8 Tankstation

#9 Rood autootje

#10 Raampje, met remote flash binnen

#11 Eenzame stoel op zolder

#12 Behang uit de jaren 70

Grotere versies op http://doel.waines.be
Alle commentaar welkom
Beetje later dan de rest, maar hier zijn mijn favoriete 12 van Doel
#1 "Den boven"

#2 Gaat die trap nou naar beneden of naar boven?

#3 Kruiken, eens wat anders

#4 Weet niet goed waarom, maar ik vond hem iets hebben

#5 Poort in de dijk

#6 Koeltoren

#7 Keukentje

#8 Tankstation

#9 Rood autootje

#10 Raampje, met remote flash binnen

#11 Eenzame stoel op zolder

#12 Behang uit de jaren 70

Grotere versies op http://doel.waines.be
Alle commentaar welkom
De laatste drie zijn errug gaaf! Zeker met die flash binnen, daar kun je in Doel leuke dingen mee doen. Helaas heb ik niet zo een flitser, maar lijkt me leuk om daar creatief mee bezig te zijn...
Verwijderd
11 !!!
De rest is ook simpelweg zeer goed. Stevig met contrast en saturatie zitten spelen maar dat kan ik wel smaken.
Als ik een minpuntje zou moeten zeggen, vind ik de kruiken nogal aan de donkere kant.
PS: moest je 11 in groter formaat kunnen/willen doorspelen zou die zeer mooi staan als nieuwe wallpaper
.
De rest is ook simpelweg zeer goed. Stevig met contrast en saturatie zitten spelen maar dat kan ik wel smaken.
Als ik een minpuntje zou moeten zeggen, vind ik de kruiken nogal aan de donkere kant.
PS: moest je 11 in groter formaat kunnen/willen doorspelen zou die zeer mooi staan als nieuwe wallpaper
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 00:35 ]
Den150
1. Ik heb de neiging om de trapleuning te volgene maar dan kom ik nergens terecht.
2. beetje zelfde verhaal, recht van de trap zit er wel iets maar dat komt meer storend over. Btw de trap gaat naar boven.
3. de zwarte achtergrond loopt nu volledig dicht, kan je er echt niets uithalen?
4. Hij heeft inderdaad iets... Maar wat ik weet het ook niet.
5. kijkt lekker weg
6.
7.
8.
9. Ik vind het rode wagentje storend zonder was hij voor mij leuker geweest.
10. heel kort, heel krachtig, leuk beeld.
11. Schitterend kan ik hem ook eesn zien in ZW?
12. WHAAAAAAAA dat gestoorde behang ik was nu net blij dat ik het nooit meer hoefde te zien.
@chris je mag hier ook echt je mening zeggen, met alleen prachtig leren we weinig eh.
@ Aristos ik ben nieuwsgierig naar jouw mening over de foto's...
1. Ik heb de neiging om de trapleuning te volgene maar dan kom ik nergens terecht.
2. beetje zelfde verhaal, recht van de trap zit er wel iets maar dat komt meer storend over. Btw de trap gaat naar boven.
3. de zwarte achtergrond loopt nu volledig dicht, kan je er echt niets uithalen?
4. Hij heeft inderdaad iets... Maar wat ik weet het ook niet.
5. kijkt lekker weg
6.
7.
8.
9. Ik vind het rode wagentje storend zonder was hij voor mij leuker geweest.
10. heel kort, heel krachtig, leuk beeld.
11. Schitterend kan ik hem ook eesn zien in ZW?
12. WHAAAAAAAA dat gestoorde behang ik was nu net blij dat ik het nooit meer hoefde te zien.
@chris je mag hier ook echt je mening zeggen, met alleen prachtig leren we weinig eh.
@ Aristos ik ben nieuwsgierig naar jouw mening over de foto's...
www.weefab.com
Verwijderd
@Soul_assasin: je hebt helemaal gelijk! Ik zal me voortaan niet beperken tot 'prachtig' :-)
Als volgt mijn lofuitingen:
Foto 10 vind ik schitterend vanwege de kleuren (geel, blauw, bruintinten matchen mooi) en vanwege het verval. Daar staat de hele foto op.
Foto 11 vind ik mooi vanwege de schitterende lichtval, goed standpunt ook. Foto is vooral ook mooi door de eenvoud ervan. Less is soms zeker more!
Als volgt mijn lofuitingen:
Foto 10 vind ik schitterend vanwege de kleuren (geel, blauw, bruintinten matchen mooi) en vanwege het verval. Daar staat de hele foto op.
Foto 11 vind ik mooi vanwege de schitterende lichtval, goed standpunt ook. Foto is vooral ook mooi door de eenvoud ervan. Less is soms zeker more!
11 is inderdaad een mooie plaat. Het lage standpunt is hier mooi uitgekozen.
Is de belichting hier ook met een remote flits achter de deur gedaan? of is dit licht van buiten?
<oftopic>
Chris, hoe is het nog afgelopen met je flitser?? (met die lekkende batterijen)
Heb je hem nog wat schoongekregen en doet hij het nog?
</oftopic>
Is de belichting hier ook met een remote flits achter de deur gedaan? of is dit licht van buiten?
<oftopic>
Chris, hoe is het nog afgelopen met je flitser?? (met die lekkende batterijen)
Heb je hem nog wat schoongekregen en doet hij het nog?
</oftopic>
Verwijderd
@Marco: Gelukkig leeft mijn flitser weer. Was er echt heeeel erg van geschrokken, want hij is harstikke nieuw. Maarre, met wattenstaafjes, water en wat sterilon heb ik de bruine batterijenprut er voor een groot deel uit weten te krijgen. Enne, daarna deed ie het gelukkig weer!
ahaaa, dus het uitgelopen batterijprut is er terug mooi uit.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:58:
@Marco: Gelukkig leeft mijn flitser weer. Was er echt heeeel erg van geschrokken, want hij is harstikke nieuw. Maarre, met wattenstaafjes, water en wat sterilon heb ik de bruine batterijenprut er voor een groot deel uit weten te krijgen. Enne, daarna deed ie het gelukkig weer!
das fijn te horen, altijd bummer om zoiets te ontdekken, en dan zeker op iets dat je net had aangeschaft.
-| Hit it i would ! |-
Verwijderd
En hier mijn laatste foto's uit doel. Bijna bij alle foto's pola-filter gebruikt, ook bijna alle foto's bewerkt.
#1 Landschapje in Doel

#2 Fietsend meisje in Doel

#3 Spelende kinderen in Doel

#4 Reflectie op raam

#5 Hartje op deurraam

#6 Met al dit protest en deze lofuitingen zou je haast gaan denken dat doel een Fantastisch Dorp is

#7 Triestige aanblik van spelende kinderen in Doel
#1 Landschapje in Doel

#2 Fietsend meisje in Doel

#3 Spelende kinderen in Doel

#4 Reflectie op raam

#5 Hartje op deurraam

#6 Met al dit protest en deze lofuitingen zou je haast gaan denken dat doel een Fantastisch Dorp is

#7 Triestige aanblik van spelende kinderen in Doel

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 22:18 ]
1. De erg zware nabewerking doet het zo niet voor mij, ik had het subtieler gehouden.
2. Het heeft weg van een filmshot, en die kan ik zeker smaken
3. combinatie van 1 en 2 ja op de stijl, nee over de rechter hoeken.
4. gooi deze maar weg
5. zelfde onderwerp als 4 maar deze is krachtiger.
6. zeer leuk als zesluik
7. Volgende keer iets dichter gaan en iets meer door de knieën en terwijl je dat doet had ik hem meer langs links genomen.
2. Het heeft weg van een filmshot, en die kan ik zeker smaken
3. combinatie van 1 en 2 ja op de stijl, nee over de rechter hoeken.
4. gooi deze maar weg
5. zelfde onderwerp als 4 maar deze is krachtiger.
6. zeer leuk als zesluik
7. Volgende keer iets dichter gaan en iets meer door de knieën en terwijl je dat doet had ik hem meer langs links genomen.
www.weefab.com
@Chris, weer een stel leuke foto's erbij
1 De linkerboven is is nogal donker, een beetje vignetering is mooi, dit is net wat te veel donker.
2 Ik heb bijna exact dezelfde, alleen net zonder dat meisje erin
3 wel aardig.
4 Ik heb hiervan ook dezelfde. Leuk om het effect van pola te bekijken. Als foto niet super. beetje rommelig
5 Deze vind ik wel erg mooi. Kun je niet een compilatie maken met al die harten? Ik zag dat je ze bijna allemaal geschoten hebt
6 leuk zo'n compilatie. zoals ik al zei, misschien een met die harten.
7 Het kan aan mijn scherm liggen, maar ik zou hem niet ietsje lichter maken. verder ben ik het eens met soul. lager standpunt en iets naar links maakt hem nog mooier.
Vaak (geen vaste regel) is het mooi om een foto in de kijkrichting van het onderwerp mee te kaderen.
Edit:
Deze ben ik nog niet tegengekomen, terwijl volgens mij meerderen deze geschoten hebben.
De kat leek wel onderdeel van het interieur van de verlaten winkel.
1 De linkerboven is is nogal donker, een beetje vignetering is mooi, dit is net wat te veel donker.
2 Ik heb bijna exact dezelfde, alleen net zonder dat meisje erin
3 wel aardig.
4 Ik heb hiervan ook dezelfde. Leuk om het effect van pola te bekijken. Als foto niet super. beetje rommelig
5 Deze vind ik wel erg mooi. Kun je niet een compilatie maken met al die harten? Ik zag dat je ze bijna allemaal geschoten hebt
6 leuk zo'n compilatie. zoals ik al zei, misschien een met die harten.
7 Het kan aan mijn scherm liggen, maar ik zou hem niet ietsje lichter maken. verder ben ik het eens met soul. lager standpunt en iets naar links maakt hem nog mooier.
Vaak (geen vaste regel) is het mooi om een foto in de kijkrichting van het onderwerp mee te kaderen.
Edit:
Deze ben ik nog niet tegengekomen, terwijl volgens mij meerderen deze geschoten hebben.
De kat leek wel onderdeel van het interieur van de verlaten winkel.

[ Voor 12% gewijzigd door M a r c o op 13-02-2008 22:51 ]
ja, heb em niet gepost die kat, foto was bij niet goed gelukt, te hard scherp gesteld op het glas
-| Hit it i would ! |-
@Chris: #2 vind ik prettig.
Marco: mij een iets te drukke foto, wel leuk die kat. (kitty!)
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
De foto is ook meer genomen voor mijn fotoclub opdracht. Het thema was "Dieren"qadn schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:48:
Daarom heb ik hem ook niet bij mijn serie geplaatst, maar wilde hem toch even laten zien.
Verwijderd
@Marco: die kat had ik inderdaad ook. Maar de foto was niet mooi genoeg geworden naar mijn mening.
Overigens vind ik het echt leuk dat jullie op dit forum nuttig en eerlijk commentaar leveren. Aan alleen maar oh's en ah's heb je naar mijn mening niet zoveel. Aan (positieve en negatieve) kritiek die ook nog eens beargumenteerd is wel :-)
Overigens vind ik het echt leuk dat jullie op dit forum nuttig en eerlijk commentaar leveren. Aan alleen maar oh's en ah's heb je naar mijn mening niet zoveel. Aan (positieve en negatieve) kritiek die ook nog eens beargumenteerd is wel :-)
Zo kun je ook jezelf blijven verbeteren. Als ik mijn foto's aan de personen in mijn omgeving laat zien dan krijg je inderdaad die bekende oh's en ah's. Op mijn fotoclub wordt er dan wel wat meer over de foto's gepraat, maar ook daar zijn ze nog lang niet zo kritisch als hier op got (niet negatief bedoeld).Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:18:
Op het begin had ik soms wat moeite met de harde kritiek die je soms krijgt. Maar ik kan wel zeggen dat de commentaren die ik gekregen heb me wel vooruit geholpen hebben. (naar mijn eigen mening dan toch, daar kunnen anderen anders over denken
Maar ik heb nog veel te leren, daarom blijf ik hier voorlopig nog wel even hangen.
De cross processed foto's beginnen door de workflow te komen. Het is mijn eerste cross processing en dus een verrassing. Sensia 100 als negatief laten ontwikkelen, als negatief scannen en wat aan de levels getrokken om het zwart zwarter te maken.
1. Veel licht, planten beginnen het huis binnen te dringen.

2. Licht aan de einde van de "tunnel". Een trap gaat naar boven (of nergens) en er is een verlicht pad op het achtergrond. Verwrongen perspectief?

3. Hier stond een huis, de schaduwen rukken op en dreigen nog meer huizen te pakken.

Oorspronkelijke post met testplaatjes.
rapture in "[Verzamel] Doel: Fotomeet"
De rest ga ik volgend weekend inscannen.

2. Licht aan de einde van de "tunnel". Een trap gaat naar boven (of nergens) en er is een verlicht pad op het achtergrond. Verwrongen perspectief?

3. Hier stond een huis, de schaduwen rukken op en dreigen nog meer huizen te pakken.

De rest ga ik volgend weekend inscannen.
Zijn jullie ook een oudere man met flinke beharing op zn gezicht en die enkele tanden nog maar in z'n mond had zitten tegen gekomen? Geweldige vent
. Heel gesprek mee gehad vanochtend om 7 uur 
Dr is wel veel veranderd sinds ik er 2/3 jaar geleden voor het laatst was
, veel vandalisme
Dr is wel veel veranderd sinds ik er 2/3 jaar geleden voor het laatst was
It wasn't us
Die vent waar je het over hebt heb ik volgens mij niet gezien, was het een local ofzo?
Heb je nog wat leuke plaatjes geschoten? Zo ja, delen die foto's
jup local, woonde als je met je neus voor de kerk stond aan de linkerkant in een van de laatste huisjes. Ben de foto's nu aan het bewerken, even kijken of ik ze vanavond nog online krijg.M a r c o schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:34:
[...]
It wasn't us![]()
Die vent waar je het over hebt heb ik volgens mij niet gezien, was het een local ofzo?
Heb je nog wat leuke plaatjes geschoten? Zo ja, delen die foto's
He Tom jij hier ook? Blijft een populaire plekTomR schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:49:
Kleine selectie, voor alles zie DecayedPlaces.nl.
..
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
somsqless schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:23:
[...]
He Tom jij hier ook? Blijft een populaire plek
De cross processed foto's zijn verwerkt.

4. Overzichtje, waar kranen en hoogspanningsmasten boven de huizen uittorenen. Teveel tegenlicht.

5. Vrolijke speeltuigen tov een huis en hoogspanningsmast. Tegenlicht, een remake maken?

6. Huizen worden blijkbaar "opgevreten", zelfs de schaduw moet eraan geloven.

7. Ik was ergens ingekropen om wat houtwerk als kader te gebruiken.

8. Het gevang tov de grote kranen en hoogspanningsmasten. Ik ga eens op de kranen moeten focussen.

Muurschilderij van kranen en kranen op de achtergrond.

Ik ga eens Sensia 400 uitproberen en vergelijken met Sensia 100. Dan kan ik ook een remake maken en Doel verder verkennen.

4. Overzichtje, waar kranen en hoogspanningsmasten boven de huizen uittorenen. Teveel tegenlicht.

5. Vrolijke speeltuigen tov een huis en hoogspanningsmast. Tegenlicht, een remake maken?

6. Huizen worden blijkbaar "opgevreten", zelfs de schaduw moet eraan geloven.

7. Ik was ergens ingekropen om wat houtwerk als kader te gebruiken.

8. Het gevang tov de grote kranen en hoogspanningsmasten. Ik ga eens op de kranen moeten focussen.

Muurschilderij van kranen en kranen op de achtergrond.

Ik ga eens Sensia 400 uitproberen en vergelijken met Sensia 100. Dan kan ik ook een remake maken en Doel verder verkennen.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een flickr-groep opgericht voor Doel:
http://www.flickr.com/groups/doel/
Voel je vrij om je foto's eraan toe te voegen.
Ik heb een flickr-groep opgericht voor Doel:
http://www.flickr.com/groups/doel/
Voel je vrij om je foto's eraan toe te voegen.
Hallo!
Even een algemene vraag, hoop dat het hier op de goede plek staat:
Als er nog eens zo'n fotomeet georganiseerd wordt, ben je dat als superbeginner met alleen een 350d+kitlens ook welkom? Lijkt mij namelijk extreem leerzaam. Maar kan me ook voorstellen dat je als ervaren got fotograaf geen zin hebt in mensen die de hele dag de oren van je kop vragen
Even een algemene vraag, hoop dat het hier op de goede plek staat:
Als er nog eens zo'n fotomeet georganiseerd wordt, ben je dat als superbeginner met alleen een 350d+kitlens ook welkom? Lijkt mij namelijk extreem leerzaam. Maar kan me ook voorstellen dat je als ervaren got fotograaf geen zin hebt in mensen die de hele dag de oren van je kop vragen
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Soms wel.. soms niet.. Sommige kleine meets zijn besloten, maar de meets die op 't forum besproken worden ben je welkom.
|>