Toon posts:

Subtitels in DVD Studio Pro 4

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik wil binnenkort graag FC kopen, maar ik vraag mij af of je met DVD Studio Pro 4 ondertitels van een .srt bestand kan openen en onder een film kan zetten.

Ik heb namelijk een AVI dvdrip en een .srt bestand met de subs, die wil ik dan met dat programma op DVD branden.

Wie ka mij antwoord hierop geven?

Bedankt.

PS: Kan DVD Studio Pro 4 ook AVI's openen, of moet ik dat eerst converteren?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Aha, je bent dus van plan om een pakket van 1200 euro te kopen om DVDtjes met ondertiteling te kunnen branden van een dvdrip met losse ondertitels. Als ik uit ga van 20 euro voor een originele DVD, dan kun je 60 DVD's kopen voor dat geld. Dat lijkt me dan ook een betere oplossing. Kost je ook geen enkele moeite en scheelt je veel tijd. Daarnaast zijn ze ook nog eens van een stuk betere kwaliteit dan je ooit van je DVD rip zal kunnen maken.

In je vorige topic wordt een kant-en-klaar oplossing gegeven: Dvd maken met iDVD. Ik zou je graag willen aanraden om Het algemeen beleid door te lezen, voordat je weer een topic opent :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.