Ik heb net een nieuw systeem in elkaar gezet:
voeding: Chieftec 650 W
mobo: Gigabyte ds3 rev 2.0
Graka: ATi hd3870x2
Cpu: E8400 c2d
mem: 4x 1024 crucial
Wanneer ik het systeem opstart, krijgt het toetsenbord en de muis geen stroom en ik krijg geen beeld op mijn monitor. Wel doen alle fans het en branden de lichtjes op mijn videokaart. Naar mijn weten zitten alle connectoren gewoon goed aangesloten.
- Ik heb geen oude pci-e graka om het met een andere kaart te testen.
- Het maakt niet uit of mijn muis en toetsenbord met ps2 of met usb zijn aangesloten.
Mijn problemen lijken verder erg op dit topic, maar daar heb ik geen goed antwoord uit kunnen krijgen:
8800GTS 640MB - no input signal
--edit---
Ik krijg wel piepjes. Het is alleen nauwelijks te onderscheiden of het kort of lang is. Misschien CMOS error?
voeding: Chieftec 650 W
mobo: Gigabyte ds3 rev 2.0
Graka: ATi hd3870x2
Cpu: E8400 c2d
mem: 4x 1024 crucial
Wanneer ik het systeem opstart, krijgt het toetsenbord en de muis geen stroom en ik krijg geen beeld op mijn monitor. Wel doen alle fans het en branden de lichtjes op mijn videokaart. Naar mijn weten zitten alle connectoren gewoon goed aangesloten.
- Ik heb geen oude pci-e graka om het met een andere kaart te testen.
- Het maakt niet uit of mijn muis en toetsenbord met ps2 of met usb zijn aangesloten.
Mijn problemen lijken verder erg op dit topic, maar daar heb ik geen goed antwoord uit kunnen krijgen:
8800GTS 640MB - no input signal
--edit---
Ik krijg wel piepjes. Het is alleen nauwelijks te onderscheiden of het kort of lang is. Misschien CMOS error?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 21:47 ]