Toon posts:

Welke processor in laptop: amd tl60 of core 2 duo T5450

Pagina: 1
Acties:
  • 1.848 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een nieuwe laptop aan het kijken en heb de keuze tussen deze 2 processors

de AMD TL60 of de Core 2 duo T5450? Ik heb wat op internet gezocht maar ik gebruik blijkbaar de juiste trefwoorden niet.

btw: ik kan het ook simpeler doen.
Welke laptop is beter: http://www1.euro.dell.com...gc=BA&cid=6862&lid=178910 de laatste dan, de vostro vanaf 429 met TL60 processor

of deze:

http://samenkopen.net/action_product/373823/996836

Zou hier graag geholpen mee worden en als jullie alternatieven hebben voor dat geld (rond de 500 euro) is dat heel welkom, aub geen Acer want daar heb ik teveel negatieve ervaringen mee.

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

De laptops op de (business)site van Dell zijn ZONDER BTW en verzendingskosten. En zodra je op "Aanpassen" klikt, wordt het al € 525,00 excl...

Die van samenkopen.net heeft maar een 12" scherm (standaard is 15). Zo zijn er maar weinig mensen die ik ken die daar graag mee werken. Maar daar ben ik niet één van, dus ik zou de 12" kiezen. Heeft ook iets meer opslag en betere grafische kaart. De CPU van de Dell zal dan weer beter presteren.

Tis maar wat je zelf nodig hebt...

[ Voor 4% gewijzigd door mieJas op 09-02-2008 07:17 ]

Yes, but no.

Verwijderd

Topicstarter
dat van die dell is idd exclusief btw, maar incl. verzendkosten ( tot de dinsdag of woensdag ) . Die 12 inch is ook wel leuk vond ik ja, maar ik denk toch dat ik voor de dell ga. En ik hoorde juist dat de grafische kaart van de dell beter is dan die van de x3100, ze kunnen allebei aero etc. aan toch?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:54
Ze zijn eigenlijk gelijk. Beide kunnen ze aero aan en beide kunnen ze HD-Beeld hardwarematig versnellen.

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Belangrijk voordeel van de Intel processors vind ik dat ze later nog te upgraden zijn. AMD verkoopt voor zover ik weet geen losse processors op socket S1 :)

[ Voor 0% gewijzigd door PiweD op 09-02-2008 14:36 . Reden: spelfout ]

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Verwijderd

Topicstarter
PiweD schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:36:
Belangrijk voordeel van de Intel processors vind ik dat ze later nog te upgraden zijn. AMD verkoopt voor zover ik weet geen losse processors op socket S1 :)
nja updaten doe ik eigenlijk toch niet qua hardware bij een laptop, misschien ooit wat geheugen bijplaatsen maar dat is eigenlijk ook niet nodig.

Verwijderd

De C2D heeft een lager stroomverbruik. Zou voor de T5450 gaan

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 10:35 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Een Tweaker kan zelf kiezen. Bovendien moet je bij een laptop nooit alleen naar CPU, maar ook naar combo met chipset, evt VGA en gebruikte scherm en accu kijken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.