WaterKoeling Voor mijn Uitrusting?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

• Jurian501
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02 12:50
Hey mensen weten jullie een goede niet al te duren waterkoeling voor mijn uitrusting?
Ik gebruik dit systeem voor Grafisch Werk zoals Photoshop En Video Bewerking...
prijs rond de €150,-

Uitrusting :

- MS-TECH LC-402 (Retail, Zwart, ATX)
- MSI PM8M3-V (mobo)
- MSI NX6200 AX (AGP)
- Voeding 350 watt ATX standaard
- Western Digital 80 GB 7200 rpm
- Western Digital 160 GB 7200 rpm
- DDR 1024MB 400Mhz
- DDR 256MB 333Mhz
- Samsung S203 dvd writer zwart SATA
- Samsung 16x DVD Zwart
- NEC Floppydrive
- 2x External Hard Disk 200gig Greenleaf

Verwijderd

Dit hoort meer thuis in Tweaking Cooling en Overclocking algemeen daar is trouwens ook een topic over waterkoeling. Lees je duur maar eens in. :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:27

Thandor

SilverStreak

Doeleinden zoals 'grafisch werk' of 'photoshop' zitten niet bepaald op één lijn met waterkoeling ;). Met de huidige hardware kun je met luchtkoeling een systeem makkelijk stil en efficiënt koelen. Wil je meer (en overclocken) dan zou je kunnen uitwijken naar waterkoeling.

Welke set het beste is? Dat is iets wat je prima zelf uit kunt zoeken (GoT is geen helpdesk waar je snel even een vraag kunt neerplempen; eerst zelf onderzoek doen, dan pas vragen stellen (indien nodig uiteraard)).

Kijk eens in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen. Daar staat [Ervaringen] Deel 2 - Waterkoeling en onderdelen/setjes en dat is een interessant topic voor jou. Als je die topicstart goed doorleest weet je vrijwel alles over waterkoeling en wordt het zoeken naar een geschikte set erg makkelijk. Mocht je op GoT (of Tweakers.net Productreviews) niet specifiek ervaringen vinden over een set die je zoekt dan kun je altijd nog met Google zoeken naar reviews, round-up's en dergelijke :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.