Toon posts:

Welke laptop kopen ...

Pagina: 1
Acties:
  • 753 views

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is al vele malen gesteld ... .
Ik ben zelf al te weten gekomen dat ik best voor Toshiba of Sony ga. Acer zou ook goed zijn maar ik kan me écht wel vinden in de reeks van Sony Vaio.

Wat ik nu zou willen weten ... welke neem ik best.
Mijn eisen:
zo groot mogelijk scherm: 17"
zo snel mogelijk, om ook zware games te spelen
perfect draadloze connectie met mijn Belgacom ADSL router
een héél goede grafische kaart voor Photoshop te kunnen draaien
tv op pc opnemen
(bue ray writer)

Door dat scherm is de batterijduur beperkt, daar ben ik me van bewust maar hoofdzakelijk zal ik de laptop toch gebruiken thuis. Mijn huidige pc is gedateerd, voor basis internet nog ideaal voor mijn vriendin maar ik wil net dat ietsje meer kunnen doen.

Waar ik mijn oog op heb laten vallen is de Sony Vaio VGN-AR51SU
Enige nadeel vindt ik de 'pianozwarte glans'-buitenkant. Liever heb ik gewoon mat zwart of grijs.
Nu, ik wil hem nog niet persé nu kopen, ik kan nog wachten tot april ... staan er nog nieuwe zaken op til bij Sony? Of zal tegen dan de laptops die nu in de VS beschikbaar zijn hier te vinden zijn.

Verwijderd

Euh, al gezocht op laptops in pricewatch?

welke research heb je zelf al gedaan, en wat is je max budget?

*edit*

Hier op GoT, gaan we er wel van uit dat je zelf onderzoek doet, voordat je hier komt. om vervuiling van het forum tegen te gaan, als de oplossing makkelijk zelf te zoeken is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 09:11 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-01 12:18

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Zoals kwakdoos aangeeft: enige research is verplicht en een 'wat moet ik kopen''-topic zijn niet meer toegestaan. Zie hiervoor ook het CSL Beleid

En een kleine stap om je verder op weg te helpen: Notebook FAQ

Verwijderd

Om je even wat tips te geven,

Als ik kijk naar wat jij wil, moet je eens in deze search filter kijken

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht en gevonden: Sony Vaio
Type waarschijnlijk: VGN-AR51SU

Of is er volgens jullie iets beter voor mij?
Op de site van Sony USA heb ik natuurlijk de VGN-AR790U/B gezien maja hoelang duurt het eerdat zo één in Europa beschikbaar is? De VGN-AR660U is deze evenwaardig, gewoon zonder Blue ray writer? ... beide staan in deze link:
http://www.sonystyle.com/...servlet/SYCompareProducts

Budget maakt niet uit, ik wil een stevig beestje hebben waar ik geen problemen mee heb qua snelheid op geen enkel vlak.

Verwijderd

offtopic:
Kwakdoos zit te kwijlen op het enorm fijn gevonden laptopje van racerke, ongelooflijk wat een spekkies, en zo'n kneiterhoge resolutie op een 17" Scherm, je mag er wel een vergrootglas bij gebruiken.
Budget maakt niet uit, ik wil een stevig beestje hebben waar ik geen problemen mee heb qua snelheid op geen enkel vlak.
Jij praat er makkelijk over, pfff:)

=====

Die laptop die je hebt uitgezocht, is inderdaad een waar monster, een 8600M is erg fijn,

al, als ik jou was, en niet echt haast heb nog, zou ik even wachten tot de 8800M series uitkomen. Deze zijn nog even wat bruter dan de 8600.
Verder ziet de laptop er fijn uit, met genoeg ruimte voor je psd's.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-01 12:18

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica