• Jut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Ik wil een AM2+ mobo kopen gebaseerd op amd's 790 chipset. Nu valt mijn oog op de DFI LANPARTY UT 790FX-M2R. Dit bordje is aardig prijzig vergeleken bij MSI K9A2 Platinum.

Nu zoek ik de reden waarom het DFI bordje zoveel duurder is. Kan namelijk weinig reviews vinden en zeker niet waar beide borden in getest worden.

Dus mss heeft iemand hier ervaring met het DFI bordje?

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:29
Als je goed zoekt kun je zo het andwoord vinden, dfi staan bekend om de goede overclock capiciteiten. Veel verschillende voltages, veel overclock functies.

• Jut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Als een fabrikant om zoiets bekend staat hoeft het nog niet te zeggen dat je zomaar rakelings elk mobo van hen kan kopen omdat ze ooit een zeer goed clockende reeks s.939 borden hadden. Ik heb verschillende topics gelezen over andere dfi bordjes waar ze toch niet zo heel erg goed waren als ze hadden moeten zijn. (X38-T2R die vaak niet hoger gaat dan 500mhz fsb) terwijl de meeste andere borden dat wel doen.

Verwijderd

Merknaam :z

Nog los daarvan kun je toch de specs van beide borden naast elkaar leggen en kijken wat de verschillen zijn? Op basis daarvan kun je dan zelf beslissen wat jij het meest jouw geld waard vindt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic, 'ervaringen' topics zijn bedoeld voor mensen die juist zelf ervaringen hebben en willen delen...

Dat wil niet zeggen dat topics over iets wat je zelf niet in huis hebt verboden zijn, maar dan verwachten we een stuk meer eigen inzet in de topicstart. Kijk bijvoorbeeld naar dit topic:
Nieuwe processor, dualcore of toch quad? - strict genome ook een "wat moet ik kopen?"-topic en daarom niet echt de bedoeling, maar met zoveel zorg en inzet in de topicstart heeft iedereen er wat aan. En dus heeft het wel bestaansrecht :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.