Toon posts:

processor/moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn pc gaan upgraden met een nieuwe proc. en een moederbord.
Ik gebruik mijn pc voor te gamen en wil dus goed materiaal.ik dacht aan een Q6600 of is een dual core beter voor te gamen?
Wat is een heel goed moederbord en welke socket en chitset moet ik nemen zodat ik nog wel 2 jaartjes ermee vooruit kan.
Kan ik de Abit ing 32x-max nemen of zijn er beteren?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Zonder budget kom je nergens, maar je kunt jezelf oriënteren door de Best Buy Guides hier op GoT (in CSL) door te nemen, of gewoon benchmarks te lezen ;)

Verwijderd

Topicstarter
mijn budget voor deze 2 is 500 euro

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

Ik denk dat deze vragen al te veel gesteld zijn. Zoek eens wat op ;) GoT Search en Google noemen we dat :) Zoals ook in de FAQ en Policy staat: Een Tweaker wordt geacht zelf een keuze te kunnen maken op basis van reviews. Ik zie niet dat je ook maar enige moeite hebt gedaan.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel veel moeite gedaan en zie nu door de bomen het bos niet meer,daarom vraag ik nog een keer via daze weg zodat ik aan de hand daarvan een keuze kan maken!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:07
Misschien, heel misschien, is het ook makkelijk wat je nog meer in je systeem hebt. Het is leuk als je een nieuw mobo + CPU gaat kopen, maar als bepaalde componenten niet comaptible zijn is het leuk om dat voor de aankoop te weten dan achteraf...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

GoT is er niet om boodschappenlijstjes voor je uit te zoeken. Verdiep je in de materie. Zoek vergelijkende benchmarks op van CPUs in de apps (spellen) die je zelf daadwerkelijk speelt. Zoek vervolgens bij de CPU naar keuze een moederbordchipset op die voldoet aan je eisen qua performance en features. Zoek dan moederborden met dat chipset en overige features die je wilt bij elkaar. Ga op zoek naar reviews en ervaringen met die moederborden. En als je dan een shortlist hebt die als goed te boek staan, kies daar dan uit - waarbij je zelf kunt kiezen op prijs, formaat of voor mijn part kleur...

En ja, bovenstaande is een flinke kluif waarmee je een paar uur zoet kunt zijn - maar dan heb je ook wat. En je kunt niet verwachten van anderen om dat voor je te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.