Goede externe NAS voor OneCare backup

Pagina: 1
Acties:

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 12:49
Ik ben van plan thuis een Live OneCare-netwerk op te gaan zetten en van iedere computer dagelijks automatisch een backup te laten maken. Liefst wil ik dat dit naar een externe netwerkschijf over wordt gezet, maar het is me nog niet helemaal duidelijk welke ik het beste kan nemen.

Ik hoef niet iets heel professioneels, dus NAS systemen van 600 euro zijn uitgesloten, ik denk meer aan een prijs van max. 200 euro met minimaal 320GB erin.
Daarnaast wil ik liefst geen software hoeven te installeren voordat ik de schijf kan benaderen, ik weet dat een groot aantal NAS schijven software nodig heeft, bijvoorbeeld de WD MyBook World.

Wat adviseren jullie mij wat dit betreft?
Alvast bedankt!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:32

Wimo.

Shake and Bake!

Je kunt hier beginnen :

[NAS] Het grote NAS Overzicht Topic

Genoeg info en prijzen in jouw budget.

[ Voor 6% gewijzigd door Wimo. op 05-02-2008 11:09 ]

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 12:49
Ik zoek niet alleen naar prijzen, maar ook naar ervaringen, en dan is het vrij veel verspilde tijd om het hele ervaringentopic door te gaan nemen... Daarnaast staat er niet bij of er extra software vereist is, zoals bij de WD MyBook World (zoals ik eerder zei).
Vandaar vraag ik jullie om meer info en de beste keuze voor mij.

Criteria: simpel, niet al te duur, goedkoop, liefst geen software nodig

Zouden jullie me zowieso kunnen vertellen welde simpele single disk NAS harddisk geen extra software nodig heeft om te kunnen functioneren?