Toon posts:

Gelijkwaardig alternatief voor Asus VGA GeForce EN7600GS TOP

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Verwijderd

Topicstarter
Het verhaal:

Augustus '07 heb ik een compleet systeem aan onderdelen bij Salland Automatisering gekocht, waaronder de videokaart Asus VGA GeForce EN7600GS TOP/2DHT 256 MB (DDR3) voor € 99,95.
Begin december begon deze te haperen en enkele dagen later functioneerde het helemaal niet meer.
RMA nummer aangevraagd, opgestuurd en pas op 23 januari heb ik de videokaart 'gerepareerd door de importeur' door Salland teruggestuurd gekregen (op mijn kosten).
Aangezien de videokaart dezelfde haperingen als voorheen vertoonde, heb ik deze binnen een week geretourneerd i.v.m. D.O.A. Nu komen ze wederom met hetzelfde voorstel als bij de eerste RMA:

Om het product te repareren zal deze opgestuurd moeten worden naar onze importeur.
Deze zal het product repareren, vervangen of crediteren. Dit traject zal echter
circa 4 tot 6 weken in beslag gaan nemen. Om deze termijn te verkorten kunnen wij u
als alternatief een creditwaarde aanbieden, in plaats van een gerepareerd product.
Met de creditwaarde kunt u een ander product uitzoeken. De creditwaarde bedraagt:
€85,35.

Gesteld dat het natuurlijk schandalig is dat ik weer 4 tot 6 weken op reparatie/vervanging zou moeten wachten, wil ik toch weten of het mogelijk is voor het bedrag van € 85,35 een volwaardig alternatief voor mijn oude videokaart uit te zoeken. Zelf ben ik een gematigde gamer (C.O.D.4, B.I A.) die regelmatig films via de TV-out bekijkt.

Mijn vraag:
Welke van de onderstaande videokaarten, vormt het best mogelijk alternatief voor mijn oude Asus VGA GeForce EN7600GS TOP/2DHT 256 MB gegeven de kwaliteit van de gebruikte onderdelen (processor, koeling), betrouwbaarheid en prestaties?

1) Asus ATi Radeon HD2600 XT, 256 MB, DDR3, GPU 800 MHz, Geheugen 1400 MHz
2) Club 3D nVidia GeForce 8600 GT 256 MB, DDR3, GPU 540 MHz, Geheugen 1400 MHz
3) Club 3D ATi Radeon HD3650 512 MB, DDR3, GPU 720 MHz, Geheugen 1600 MHz

Eigen suggesties te verkijgen bij Salland Automatisering voor +/- € 85 zijn natuurlijk welkom!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
http://www23.tomshardware...=716&model2=854&chart=318

kan je een mooi vergelijken, met diverse games en kaarten!

Jouw naam in onder mijn Post

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Zoek eens wat reviews en maak zelf een keuze. Een tweaker kan zelf kiezen. :>

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Daarnaast geef je onvolledige info over de kaarten. Als je het over koeling hebt is exact welke model kaart van de genoemde merken nogal relevant ...

Maar goed, prestaties kun je opzoeken, en wat "het best mogelijk" is qua koeling hangt totaal af van je eisen - overclocking? stilte? aantal gebruikte slots?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.