Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Axapta 3.0 Probs Password / Batchjobs

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

• raymondkrah
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
We zijn hier bezig met opzetten van een export naar een PHP webshop van alle producten en klanten uit de axapta database.

Ook de webusers hebben inmiddels via feeds kunnen exporteren maar nu wil de klant ook met de wachtwoorden uit axapta kunnen inloggen op deze webshop.
Dit zal geen probleem voorstellen omdat wij deze gegevens ook overzetten maar nu weten wij niet welke wachtwoord encryptie axapta 3.0 gebruikt hiervoor.

Hierover hebben wij al contact gezocht met de Microsoft helpdesk maar deze konden ons niet verder helpen en sturen ons door naar de Product Managers van axapta en deze laten op zich wachten. |:(

Nu is mijn vraag weet misschien iemand hier welke wachtwoord encryptie axapta gebruikt voor zijn webusers ?

En weet misschien ook iemand waarom axapta zijn schedule batchjobs niet uitvoert ? :?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
1 topic is genoeg ;)
Axapta 3.0 Probs

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.