Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Axapta 3.0 Probs Password / Batchjobs *

Pagina: 1
Acties:

• raymondkrah
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
We zijn hier bezig met opzetten van een export naar een PHP webshop van alle producten en klanten uit de axapta database.

Ook de webusers hebben inmiddels via feeds kunnen exporteren maar nu wil de klant ook met de wachtwoorden uit axapta kunnen inloggen op deze webshop.
Dit zal geen probleem voorstellen omdat wij deze gegevens ook overzetten maar nu weten wij niet welke wachtwoord encryptie axapta 3.0 gebruikt hiervoor.

Hierover hebben wij al contact gezocht met de Microsoft helpdesk maar deze konden ons niet verder helpen en sturen ons door naar de Product Managers van axapta en deze laten op zich wachten.

Nu is mijn vraag weet misschien iemand hier welke wachtwoord encryptie axapta gebruikt voor zijn webusers ?

En weet misschien ook iemand waarom axapta zijn schedule batchjobs niet uitvoert ? :?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
Geen SEA hoor.
-> DTE

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Ik denk niet dat je hier support voor gaat krijgen bij Microsoft, Product Managers of Partners. Axapta heeft zelf een webshop die al deze functionaliteit biedt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je de licentie aanschaft en met behulp van deze module je webshop inricht.

De enige optie is om het wachtwoord als Tekst opgeslagen te hebben en deze direct (over een beveiligde SSL verbinding) te selecteren uit de database.

Wat betreft batches in Axapta 3, ik ken hier geen problemen mee. Belangrijk is wel dat je het batchproces altijd draait op een actieve client. Het batchproces kan niet op de AOS of zonder clients draaien. (te vinden onder Basis->Periodiek->Batch->Verwerking)