[mATX] Gigabyte GA-G33-DS2R ?

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

• QoelQast
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-02 22:13
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen en wil hem "klein" houden.

Omdat ik altijd een overschot heb aan PCI-sloten, zou ik voor een mATX mobo kiezen. Ik vraag me af of de Gigabyte GA-G33-DS2R een goede keuze is. Ik zal de pc voornamelijk gebruiken om te gamen (HL2,CS,.. , geen crysis). Ik had gedacht aan de volgende "configuratie" :
  • Gigabyte GA-G33-DS2R
  • Intel E8400
  • 2 x Corsair 2GB (4x1GB) PC6400, CL4 [of 2x2GB; iemand beter idee ?]
  • Nvidia 8800GT [of 9600GT; mogelijk ?]
De rest is "minder belangrijk" (X-Fi'tje,..)
Alleen ben ik er nog niet aan uit welke case ik zal nemen.. 'k denk aan de "Antec mini-P180". Nu heb ik de P180, maar ik vind hem nogal groot.. en deze is eigenlijk niet zóó veel kleiner. 'k Vind hem mooi, maar als er iemand een andere ideetje heeft ? :P

Enneuh.. DX10.. :/ 'k Hou van XP weetjuhh ! Iemand die me van gedacht kan doen veranderen? :P

Mss wat veel voor een eerste post, maarja :)

Verwijderd

Hier is een review van een mede tweaker. Het moederbord is ook prima over te klokken.
Maar kijk hier ook even Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
Welkom op GoT trouwens. :w

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 17:09 ]

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Ik zal de pc voornamelijk gebruiken om te gamen (HL2,CS,.. , geen crysis). Ik had gedacht aan de volgende "configuratie" :
Crysis kun je prima spelen met deze config, zou me niet te veel inhouden ;)
Alleen ben ik er nog niet aan uit welke case ik zal nemen.. 'k denk aan de "Antec mini-P180"
Koop wat je kan betalen en wat je mooi vind. Er zwerft hier nog ergens een topic over kasten rond, die zou je eens kunnen bekijken :)
Enneuh.. DX10.. :/ 'k Hou van XP weetjuhh ! Iemand die me van gedacht kan doen veranderen? :P
Och, je gaat echt geen problemen met Vista krijgen hoor. Bovendien draait je config Vista met een vuist of twee in den aars, dus ook geen punt om je druk om te maken. Bovendien kun je Aero uitgooien, mocht je dat willen, zo ook de sidebar en alle andere eye-candy. Ik zou eigenlijk, behalve het wat zwaarder zijn van het OS, geen minpunten kunnen geven aan Vista. Draai het nu al een hele poos en nog amper spijt van. Het is natuurlijk wel even wennen, maar om nou voor eeuwig op XP te blijven hangen :/ Bovendien zul toch een keer over moeten, dus beter nu met een nieuw systeem dan later al je bestandjes over te moeten zetten, c.q. gezanik. En SP1 schijnt morgen uit te komen, en daar was men zeer positief over.

Voor de rest mogen 'Wat moet ik kopen'-topics _eigenlijk_ niet :o

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:44:
Hier is een review van een mede tweaker. Het moederbord is ook prima over te klokken.
Maar kijk hier ook even Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
Welkom op GoT trouwens. :w
Weinig aan toe te voegen behalve het betere hang- en sluitwerk :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.