[UPC Extreme] Torrents, niet meer normaal internetten

Pagina: 1
Acties:

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-11 15:57
Hey,

wanneer ik iets download met een torrentclient valt mijn normale internet weg. Ik kan geen websites meer bezoeken, msn valt weg etc. Wel heb ik de mogelijkheid om normaal te pingen.
Het vreemde is dat dit dan alleen op mijn computer is. Mijn broertje kan, wanneer ik dit probleem heb, nog gewoon alles op een normale snelheid doen.

Ik heb het volgende reeds geprobeerd:
  • Verschillende bittorrent-clients
  • Andere poorten geforward
  • In uTorrent settings aangepast: lagere upload, minder toegestane connecties
Ideeën?

[ Voor 4% gewijzigd door blaCkduSt op 03-02-2008 12:18 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Kijk ff in Chello "knijpt" usenet providers/verkeer :X
Ok, ik was inderdaad te snel.

Welke router gebruik je precies?

[ Voor 34% gewijzigd door Murcielago op 04-02-2008 17:43 ]

PSN: djmurcielago

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uh, kijk eens ff naar z'n beschrijving ipv dom anderen na te praten :Z

Het gaat niet om de torrents zelf maar om overig internetgebruik en het gaat niet om de hele verbinding achter de modem, maar alleen om zijn PC. Als het aan UPC lag zou het alles achter de modem in gelijke mate treffen :o

IMHO klinkt het alsof de LAN kant van de router aan het bokken is omwille van iets, maar het kan ook op de PC misgaan. Dat is snel zat uit te sluiten: sluit deze PC even rechtstreeks aan op de modem, reset modem en PC, en kijk dan wat er gebeurt. Is het probleem weg, dan zit het in de router. Is het probleem nog steeds aanwezig, dan wijst het op de PC zelf.

Misschien ook nuttig om even aan te geven wat voor router je hebt en hoe je ermee verbindt, wat voor OS je draait, en of dit ook onder ander OS (LiveCD ;) ) ook gebeurt.

Oslik blyat! Oslik!