Engels op frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 23:14
Hallo,

hoe zit het nu eigenlijk met dit soort reacties:

Mickelukas in 'nieuws: Experimenteel spel verstopt slechteriken'

Als ik het vertaal vind ik het geen -1 en ik heb hem daarom ook een 0 gegeven. Er zijn wat mensen uit nederland in het buitenland die het nederlands verleerd zijn en toch willen reageren.

Wat is het beleid hierbij?

edit: ik zie dat de betreffende user gewoon uit het buitenland komt, maar toch stel ik deze vraag voor de zekerheid.

[ Voor 12% gewijzigd door Synch op 01-02-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Volgens mij is hij hoe dan ook op een of andere manier gerelateerd met de nederlandse taal, anders zou hij niet op de frontpage surfen waar enkel nederlands te lezen valt, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 23:14
Ik vind dat zon engels bericht wel mag, zolang het binnen de perken blijft.

En ik had deze: Engels op de FP?, over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
ik heb de user er al eens op geattendeerd, maar het schijnt niet echt te helpen (zie mijn commentaar onder zijn profiel).

Kan een mod dit nog eens doen, want hij post meer dan de helft in het Engels en de rest is gewoon Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Vijf van de dertien berichten die deze gebruiker heeft geplaatst zijn geheel of grotendeels in het Engels. Luiheid is naar eigen zeggen de oorzaak, hetgeen betekent dat hij zich iets meer zal moeten inspannen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
ben het met r00n eens.

Als je te lui bent om je bericht goed te onderbouwen, fatsoenlijk nederlands te gebruiken en/of links te geven krijg je ook een lagere score. Naar mijn inziens geen reden om deze posts anders te beoordelen, aangezien het meer luiheid dan iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-1.

Hij te lui om in het Nederlands te posten, ik te lui om er een beloning voor te geven. En als er dan ook nog elke vorm van onderbouwing ontbreekt helpt dat ook niet echt mee natuurlijk.

Het zou iets anders zijn als hij het Nederlands niet beheerste, maar als je zijn post-historie bekijkt zie je dat hij dat wel degelijk kan. Gewoon een kwestie van luiheid dus.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1