Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik zat net vol bewondering te kijken naar jullie topic betreft de PS3 actie.
een hoop gediscuseer dus betreft het pakket T.W.V 599,00.
Als jullie (de gene die beweren dat het pakket van de 60 GB playstation) eens een betere research doen betreft de waarde van het pakket komen er echter alle achter dat het dus wel om een 40 GB playstation zou gaan...!!

40 GB = winkelwaarde 399,-
2 spellen HD kwaliteit/bluray disc = winkelwaarde ongeveer 120,-
1 bluray disc twv ongeveer 50,-
En nog een extra draadloze controller twv ongv 100 euro

Kom ik toch zelfs al op meer als 599,- uit toch?

En trouwens laten we met z'n alle een gegeven/deels betaald paard niet in de bek kijken toch?????

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

SkyStreaker

Move on up!

Laat me jou als eerste welkom heten. :)

Je hebt gelijk natuurlijk, maar dit lijkt me een puur onschuldige fout. Leuk had het geweest als je trouwens ff een linkje naar die actie had geplaatst. Ik weet namelijk nergens van :/

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 01-02-2008 11:32 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
SkyStreaker schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:31:
Laat me jou als eerste welkom heten. :)

Je hebt gelijk natuurlijk, maar dit lijkt me een puur onschuldige fout. Leuk had het geweest als je trouwens ff een linkje naar die actie had geplaatst. Ik weet namelijk nergens van :/
Heb gezocht op diverse pagina's naar winkelprijs vandaar ook ongv overal 8ter heb gewoon gemiddeld bedrag genomen ;) de een vraagt er namelijk meer voor als de ander.
Heb zelf mee mogen doen aan deze actie en idd vanuit de winkel ook mij verteld 60 GB maar nergens op actie folder of sony site werd mij dit echter duidelijk en werd er idd gekeken naar het pakket ter waarde van.... vandaar dat ik als nieweling dit ff kwijt wilde dus wil hier ook echter niemand mee kwaad maken ( voor mensen die mbey boze reacties neer gaan posten.)

Verwijderd

Topicstarter
jups :) om die ben alleen nieuw hier en weet nog nie helemaal hoe of wat vandaar een nieuwe topic

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Die mag wel weer open. Heb net te horen gekregen dat alle D3500 series niet meer geaccepeerd worden!

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Verwijderd

Topicstarter
wanneer heb je het toestel gekocht?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Het gaat over een samengesteld pakket wat sony 600 euro waard vind? Wat is precies het probleem?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het probleem is dat Sony tijdens de aktie de prijs van de PS3 verlaagd heeft met 100 euro, en dat op het einde van de aktie de 60GB's op waren. Dus kregen mensen een 40GB. Nu voelen mensen zich afgezet omdat er voorgesteld wordt ze iets ter waarde van 600 euro kregen. Uiteindelijk hebben mensen hetzelfde gekregen als voorgesteld werd, dus daarvan snap ik het probleem niet. Met de 40gb misschien iets anders. Maar dan nog heb je een goede deal. Altijd beter dan 200 euro denk ik dan.

PSN: Shiver23

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt een probleem vroeg me alleen af omdat er in dat andere topic zo een ophef was over 40gb/60 gb dat het zou gaan om het pakket van de 60gb aan de prijs te zien of die gene ook wel gekeken hebben neer de waarde van het pakket....
en idd er zijn mensen die zich belazerd voelen begrijp ik ook....!!!

Verwijderd

Ok people aangezien dit onderwerp weer is geopend.
Hier een reactie waar het over hoort te gaan.

8 dec gekocht en bon opgestuurt.
Veel gebeld en gemaild.
Vandaag 01-02-2008 de 20 euro afgeschreven, dus verwacht
eerdaags eindelijk de PS3 binnen :-)

Verwijderd

Topicstarter
tsjah kan 6 tot 8 weken duren he ik heb dr vrij lang op moeten w88 maar heb m en speel dr nie eens veel op hahaha en films kijken al helemaal niet

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Het probleem ligt ook niet bij sony, maar bij de winkels. De winkels zijn 60gigs gaan beloven terwijl sony nergens deze belofte heeft gemaakt (ook al leverde ze eerder wel 60gigs)

Winkels hebben dus verkeerde informatie verleend.

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 09:09
El_Taco schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:52:
[...]
Die mag wel weer open. Heb net te horen gekregen dat alle D3500 series niet meer geaccepeerd worden!
Mijn 46D3500 werd wel geaccepteerd voor deze actie! De 40GB PS staat hier al...!

En voel ik mij belazerd? Een beetje.Dit weet je echter vooraf ook wel.

Het 60/40 GB verhaal is natuurlijk gewoon veroorzaakt door het end-of-life zijn van de 60 GB versie, jammer maar helaas. Ik berust erin dat de 40 GB een nieuwer ontwerp is dat mogelijk stabieler/beter/energiezuiniger/stiller is. Voor mij wel zo belangrijk: ik heb inmiddels al de 7e xbox 360 - alle reparaties en ook het lawaai dat dit ding maakt doen voor mij echte afbreuk aan het spelplezier.

Dan is er nog de prijs. Ik heb het geluk dat ik mijn 46D3500 voor 2200 bij IT's heb kunnen kopen door flink te onderhandelen (standaardprijs 2500 destijds). In januari volgde echter weer direct een flinke prijsdaling - iedereen heeft dus zelf zijn gratis PS3 voor een deel, zo niet geheel, betaald. De sony's waren in december ook gewoon nog duur tov de concurrentie.

[ Voor 61% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 03-02-2008 08:31 ]

Verwijderd

El_Taco schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:52:
[...]

Wel raar, heb zelf op 31 Dec een 40D3550 gekocht en heb net zaterdag mijn actie PS3 opgepikt bij postkantoor (2x niet thuis tijdens aflevering :( )

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:02
40 GB = winkelwaarde 399,-
2 spellen HD kwaliteit/bluray disc = winkelwaarde ongeveer 120,-
1 bluray disc twv ongeveer 50,-
En nog een extra draadloze controller twv ongv 100 euro

Kom ik toch zelfs al op meer als 599,- uit toch?
40GB = € 400,-
2 spellen = € 130,- (2x€ 65,-)
spiderman 3 = € 30,-
xtra controller = € 50,-
totaal = € 610,-

Is toch wel minder als je dit allemaal in de prijs betaald. Ik had bv. die F1 racing zelf niet gekocht.
Maargoed, neemt niet weg dat ik toch blij ben met mijn PS3 pakket.

let the past be the past.

Verwijderd

Niet helemaal waar dat de prijs van 599€ all-in is met film e.d. want de coupon vermeld de PS3 met hierop t.w.v. 599€ en dan + film + 2 twee games + axiscontroller. Er staat dus niet dat het complete pakket een waarde heeft van 599€ maar slechts de PS3. Vergelijk het maar met een aanbieding in de etalage waar een foutief bedrag bij staat. De winkelier dient dan het artikel voor de vermelde prijs te leveren. Sony blijft hier met het leveren van een 40Gb voor de prijs van een 60Gb ietsjes in gebreken.

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor op de voucher staat een pakket twv van 599,- nergens dat het om een losse playstation zou gaan twv 599,-???

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:19:
Niet helemaal waar dat de prijs van 599€ all-in is met film e.d. want de coupon vermeld de PS3 met hierop t.w.v. 599€ en dan + film + 2 twee games + axiscontroller. Er staat dus niet dat het complete pakket een waarde heeft van 599€ maar slechts de PS3. Vergelijk het maar met een aanbieding in de etalage waar een foutief bedrag bij staat. De winkelier dient dan het artikel voor de vermelde prijs te leveren. Sony blijft hier met het leveren van een 40Gb voor de prijs van een 60Gb ietsjes in gebreken.
Eerst kreeg je de 60GB met al die zut met een winkelwaarde van 599. Daarna ging de prijs omlaag en kreeg je dus precies hetzelfde maar dan met een winkelwaarde van 499. Wat is het verschil?

PSN: Shiver23

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 07:38
Doet me denken aan die 99 euro van de lcd tv. Je KRIJGT een playstation gratis. Wat is het probleem? Er zijn mensen die niet eens te eten hebben. Relativeer een beetje zou ik zeggen :/

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
lowfi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:20:
Doet me denken aan die 99 euro van de lcd tv. Je KRIJGT een playstation gratis. Wat is het probleem? Er zijn mensen die niet eens te eten hebben. Relativeer een beetje zou ik zeggen :/
Je krijg hem inderdaad ja, maar het leuke is dat 1jan de prijs van bijvoorbeeld de KDL40W3000 600euro in prijs daalde! (ofwel een precies 1ps3 pakket)
Pagina: 1