Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191505

coob schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 19:21:
Ik heb het standaard riant pakket genomen, opnemen doe ik nooit dus..
Eind mei moet het beschikbaar zijn hier in Druten.

Als je zelf een receiver koopt, kun je dan een losse smartcard kopen voor op de slaapkamer zodat je van de extra huur van 4€ pm/ af bent? Zal wel niet.
Moet je voor de zelfde zenders weer extra huur betalen. :?
Dat je nooit opneemt komt denk ik ook omdat je niet de mogelijkheid hebt. Dit kun je veranderen door een pakket met dvr te nemen. Maar ja, je neemt nooit op geef je aan. Dit kan komen doordat je geen dvr hebt. Dit kun veranderen door een pakket te nemen met dvr............ cirkeltje :X :? 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:41
Misschien kan iemand mij al vertellen of dit echt gaat helpen wat upc van plan is.
Ik ben sindskort verhuist en heb het hele pakket meegenomen naar het nieuwe adres. Vandaag, 15 mei, doen ze de werkzaamheden om het signaal om te zetten.

Ik heb de boel, voor 15 mei, al aangesloten en het analoge signaal is echt om te huilen. Ik vond het al vreemd dat er nog signaal was, misschien van de vorige bewoner? Ned 1 2 3 vol met sneeuw, mtv helemaal sneeuw. Het gevolg is dan ook dat ik bij de digitale televisie alleen NED 1 2 3 heb, soms met blokken. De rest heeft geen signaal en kan zelfs geen testbeeld opstarten. Dan loopt de box vast.

Van het kastje uit de muur naar de tv gaat een hirschman kabel met hirschmann koppen er op. Analoge signaal van de mediabox met een monster coaxkabel naar de tv. De scartkabels zijn ook van monster. Het lijkt mij dat dit het probleem niet is.

UPC zegt dat ik eerst moet afwachten tot vandaag, 15 mei, 18.00 uur. Als ik dan nog geen beeld heb moet ik weer bellen. Maar aangezien er al signaal is zouden de werkzaamheden dan echt "zin" hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-07 16:37

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Neefdave schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:23:
Misschien kan iemand mij al vertellen of dit echt gaat helpen wat upc van plan is.
Ik ben sindskort verhuist en heb het hele pakket meegenomen naar het nieuwe adres. Vandaag, 15 mei, doen ze de werkzaamheden om het signaal om te zetten.

Ik heb de boel, voor 15 mei, al aangesloten en het analoge signaal is echt om te huilen. Ik vond het al vreemd dat er nog signaal was, misschien van de vorige bewoner? Ned 1 2 3 vol met sneeuw, mtv helemaal sneeuw. Het gevolg is dan ook dat ik bij de digitale televisie alleen NED 1 2 3 heb, soms met blokken. De rest heeft geen signaal en kan zelfs geen testbeeld opstarten. Dan loopt de box vast.

Van het kastje uit de muur naar de tv gaat een hirschman kabel met hirschmann koppen er op. Analoge signaal van de mediabox met een monster coaxkabel naar de tv. De scartkabels zijn ook van monster. Het lijkt mij dat dit het probleem niet is.

UPC zegt dat ik eerst moet afwachten tot vandaag, 15 mei, 18.00 uur. Als ik dan nog geen beeld heb moet ik weer bellen. Maar aangezien er al signaal is zouden de werkzaamheden dan echt "zin" hebben?
Ik had exact hetzelfde probleem en bij mij zat er uiteindelijk iets fout in de wijkkast. Zal wel een verbinding niet helemaal vast hebben gezeten. Nadat de monteur dit gefixed had werkte alles goed. (Lijkt me ook sterk dat het nu plotseling beter zou worden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-07 15:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Volgens UPC gaan ze op de aansluitdatum in de wijkkast controleren of je al aangesloten bent, en zo niet, dan sluiten ze je aan. Met een beetje geluk controleren ze ook even of alles goed is aangesloten, en heb je dus kans dat het per die datum inderdaad beter is.

Ik ben vandaag ook maar langs de UPC winkel hier in Eindhoven gegaan, ben goed geholpen, en met een totaal pakket weer thuis gekomen. Gezien het analoge signaal van de vorige bewoner hier ook nog actief was zou het binnen 24 uur allemaal moeten werken. Rond 3 uur was de bestelling afgerond, maar nu heb ik nog niets (behalve analoge TV), dus ik moet nog even geduld hebben.

Ik weet in ieder geval wel dat ik het knipperlicht internet/telefonie van Telfort erg beu ben, en dat de beeldkwaliteit van Digitenne nou ook niet geweldig is (dat wist ik al wel voor ik het afsluit, maar ik ben nu toch bezig). Dus tijd voor iets anders. Hopelijk is over een jaar Ons Net eindelijk hier beschikbaar, dan kan ik daar in ieder geval internet van afnemen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
StarWolf schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:36:
[...]

Ik verwacht eigenlijk binnen nu en een paar dagen de doos thuis te ontvangen. Ik heb Riant + DVR gekozen (niet HD, omdat ik de 6 zenders die in HD zijn niet zo interresant vindt, zeker niet voor 8 euro per maand meer)
Ik heb vanmiddag het pakket in huis gekregen, en was best wel verbaasd over de snelheid: van het moment van bestellen, tot ontvangst pakket heeft het maar 4 dagen geduurd.

Mijn voorlopige bevindingen (na een tweetal uurtjes kijken/mogelijkheden proberen)..

Pluspunten
- Eenvoudigheid installatie.
- Kwaliteit van beeld
- DVR recorder heeft eigenlijk alle mogelijkheden die ik zoek, en is makkelijk te bedienen: de gewenningsperiode / overgang is minimaal (ik had een GuideTV+ HD recorder) .

Negatieve punten
- Signaalsterke is nog niet al te best, en schommelt nog al. 60% / 70% max, waardoor ik onderwijl het zappen soms meldingen krijg "te zwak signaal". Ik hoop/verwacht dat dit nog beter wordt, anders ga ik over een tijdje maar 1 van de tips proberen zoals beschreven in de bijgeleverde bijlagen omtrent dit onderwerp. Wel heb ik zelf het gevoel dat ik al redelijke Hirschmann Coax kabels had dus had dit eigenlijk niet verwacht... Off had ik beter toch te bijgeleverde kabel kunnen gebruiken???)

- DVR recorder maakt behoorlijk wat geluid, waarvan het meeste veroorzaakt lijkt te worden door resornantie. Ik denk dat ik morgen even ga kijken bij een doe-het-zelver of ik er iets (Tempex matje?) onder kan leggen.

- Mogelijkheden in mijn regio: Interactieve TV, TV on Demand lijken niet te worden ondersteund.

[ Voor 5% gewijzigd door StarWolfer op 15-05-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 16:29
De interactieve functies zijn inderdaad niet beschikbaar in de nieuwe gebieden.
Erg jammer want in de bestaande gemeenten zitten die functies er al bij het standaard digitale pakket van 4€ p/m bij.
Ik verwacht mijn riant pakket volgende week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Om even terug te komen op mijn verhaal, heeft weinig uitgemaakt. Standaard script doorlopen met upc (30min dankjewel upc :/) uiteindelijk wel beetje beeld maar was na nogmaals strippen van hirschmann kabels. On demand werkt niet goed, blokkerig beeld, geen testbeeld. Analoog rechtstreeks nogsteeds om te huilen. Woensdag komt een monteur, als het aan je kabels ligt kost het je nog 45 euro voorrijkosten ook!
Als ze het niet kunnen verhelpen op dit adres gooi ik digitale televisie er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Weet er iemand de code voor een samsung AB om de thomson set-top box te bedienen?

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:46
Laat maar, vraag verkeerd gelezen..

[ Voor 103% gewijzigd door Poltergeist op 17-05-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:10
Neefdave schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:23:
Woensdag komt een monteur, als het aan je kabels ligt kost het je nog 45 euro voorrijkosten ook!
Niet meer dan normaal toch dat je moet opdraaien voor de voorrijkosten als het aan jouw bekabeling/apparatuur blijkt te liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 15:04

Greetzel

yes you can

Greetzel schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:15:
[...]

Update: k Ben aan 't stoeien geweest met de box: reset (stekker eruit/ erin) en software update proberen te forceren, kwam Mediabox weer niet online. Enige manier om m weer aan de praat te krijgen is weer stekker eruit/ erin. Erg naar allemaal, dus helpdesk gebeld. Nog n keer t traject van reset + software update doorlopen, weer 't zelfde resultaat. Volgens helpdeskmedewerker is de software niet in orde, mediabox zou na update moeten weten dat ie op standby moet gaan. De mijne is dat nooit verteld blijkbaar :P
Enfin, vrijdag komt de monteur van UPC met n nieuwe box, en hij gaat eerst nog n keer de software-update doen. Tot die tijd laat ik de box maar aanstaan, ik vind dit toch wel weer netjes van UPC.
To be continued... :)
Ennnnnnnn... hij doet t weer :) Monteur is geweest, heeft nogmaals geconstateerd dat de box niet uit standby komt, en heeft n nieuwe box neergezet. Die doet gewoon wat die moet doen, als je m uitzet gaat ie op standby en daarna kan je m gewoon weer aanzetten. Heerlijk, ik heb geen klachten meer.
(behalve dan dat de nieuwste 'on demand' films duurder zijn dan in de videotheek... :P)

Nou m'n router nog even fatsoenlijk aan de praat krijgen, maar daar is een ander topic voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
sylvesterrr schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:32:
[...]

Niet meer dan normaal toch dat je moet opdraaien voor de voorrijkosten als het aan jouw bekabeling/apparatuur blijkt te liggen? :?
Lijkt me sterk aangezien signaal ontvangst rond de 50% ligt en de kwaliteit rond 70%. Niet optimaal maar signaal is er wel, alleen laat het niet zien. Maar ben benieuwd naar woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb044
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 00:36
vraagje: UPC heeft het over (als ik het goed heb) Dolby Digital, weet iemand of er ook kanalen zijn die hier gebruik van maken met het Royal HD DVR pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen in de regio rotterdam ( of om precies te zijn regio brielle 3232 ) met haperende tv, zeer onregelmatig, het beeld wordt veranderd in heleboel grove pixels, staat ff seconde stil, audio loopt wel gewoon door, en gaat daarna weer normaal verder tot de volgende hickup.

Zoals je kan begrijpen, zeer irriterend.
Heb gisteren het tv kijken op pauze gezet, en toen na 15 minuten gaan kijken, toen had ik geen haperingen meer maar alleen dat er veel grote pixel blokken op me tv verschenen. Dit doet mij denken dat het aan upc ligt ?

Dat het aan upc ligt is wat dat aangaat zowiezo redelijk logisch aangezien het probleem zich op 2 media boxen voordoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 22:16
Het kan nog steeds aan je bekabeling in huis liggen. Heb je die ook al verwisseld?

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Jij werkt zeker bij UPC die verkondigen dat soort onzin ( tbh ) ook altijd. werkt al vele maanden prima ( zo niet een jaar ) en opeens ligt het aan de bekabeling.... suurrreee...

Bedrading vervangen is geen optie, tis niet dat ik bij het binnenkomst punt zit, 'k zal ze nog wel een keer handmatig proberen te updaten ( forcen ) maar ervaring leert dat dit ook weinig nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Nee, maar je conclusie is niet sluitend. Jij sluit bij voorbaat de bekabeling uit. Dat is verkeerd. Check het voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
't enige wat ik dan kan verzinnen is dat het bij m'n splitter / versterker ergens zit, kan daar eens wat stekkers gaan trekken, maar meer dan dat kan ik ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-07 05:38

Bergen

Spellingscontroleur

Fatal Mind schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 19:08:
't enige wat ik dan kan verzinnen is dat het bij m'n splitter / versterker ergens zit, kan daar eens wat stekkers gaan trekken, maar meer dan dat kan ik ook niet doen.
Alles gaat ooit een keer stuk. Zomaar iets klakkeloos uitsluiten is daarom ook een beetje raar. Anders kunnen we ook wel klakkeloos gaan uitsluiten dat het aan UPC ligt en dat doe je ook niet.

Mocht je de mogelijkheid hebben om het eens rechtstreeks op het hoofdaansluitpunt aan te sluiten (dus nog vóór een versterker/splitter), dan is dat het beste om dit uit te sluiten. Als je het rechtstreeks hebt aangesloten (bij voorkeur met verschillende kabels omdat het natuurlijk ook aan de kabel kan liggen) en het stoort nog steeds, dan kun je gerust UPC bellen.

Mocht je toevallig van je buren weten of die ook digitale televisie hebben, dan kun je die ook eens vragen of die hetzelfde ervaren. Misschien is er iets met een groepversterker of eindversterker en heeft de hele wijk er last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:02

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb sinds 1,5 week UPC Digitaal HD met HD Recorder. Dit is in de regio Lochem (een van de nieuwe gebieden) Ons netwerk alhier is niet geschikt voor on demand en zo en dus is het een Riant pakket.
Eerst kon ik niet alle zenders ontvangen, dat is nu opgelost. De regiocode moet 4x 0 zijn aangezien het netwerk nog niet was ingeregeld. HAHA.

Maar nu mijn probleem. Ik heb zo''n Philips ding en ben niet erg onder de indruk.

1) Soms zijn reguliere uitzendingen NIET lipsynchroon (Ik ben dan wel een ander programma aan het opnemen)
2) Opgenomen programma''s zijn SOMS NIET lipsynchroon.

Ik heb de beste kabel (HDMI & COAX) die je kan krijgen en het sugnaal is ruim toereikend. Volgens mij ligt het aan de box. Iemand suggesties, ideeen, tips, vergelijkbare problemen en/of oplossingen?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:27
JoepW schreef op maandag 25 mei 2009 @ 07:11:
Ik heb sinds 1,5 week UPC Digitaal HD met HD Recorder. Dit is in de regio Lochem (een van de nieuwe gebieden) Ons netwerk alhier is niet geschikt voor on demand en zo en dus is het een Riant pakket.
Eerst kon ik niet alle zenders ontvangen, dat is nu opgelost. De regiocode moet 4x 0 zijn aangezien het netwerk nog niet was ingeregeld. HAHA.

Maar nu mijn probleem. Ik heb zo''n Philips ding en ben niet erg onder de indruk.

1) Soms zijn reguliere uitzendingen NIET lipsynchroon (Ik ben dan wel een ander programma aan het opnemen)
2) Opgenomen programma''s zijn SOMS NIET lipsynchroon.

Ik heb de beste kabel (HDMI & COAX) die je kan krijgen en het sugnaal is ruim toereikend. Volgens mij ligt het aan de box. Iemand suggesties, ideeen, tips, vergelijkbare problemen en/of oplossingen?
Volgens mij heeft de HD-DVR van philips wel lipsynchroon problemen als je het chelloo forum bekijkt. Mij overkomt het niet vaak maar zo af en toe. Even pauzeren of even verwisselen van kanaal bied dan hulp.

Ps.
Je kunt de beste kabel hebben maar als je deze niet goed stript en verkeerd voorziet van een koppeling ben je als nog de sjaak. Er komt helaas bij coax kabels net iets meer kijken dan een adsl-kabeltje maken van een telefoondraad. Dit vergeten heel veel mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik heb soms ook lipsync problemen met m'n HD DVR. Het komt gelukkig niet vaak voor, maar blijkbaar zijn er nogal wat (softwarematige) problemen die ze moeten oplossen met de box. (Naast onder andere de problemen met on demand wat spontaan stopt met werken.)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:30:
(Naast onder andere de problemen met on demand wat spontaan stopt met werken.)
Dat is niet specifiek voor de HD DVR box hoor, dat gebeurd hier met een normale dvr en een normale box ook dagelijks... werkt het een dag niet, dan weer een dag matig, en dan weer eventjes zo als het hoort, redelijk normaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
En vaak na uit- en aanzetten doet On Demand het ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-07 19:21

KoffieNT

banaan

KoffieNT schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:15:
Nu heb ik alweer een probleem met uitzending gemist. Ik wil gewoon simpelweg DWDD even terug kijken en als ik dan het programma wil starten geeft hij een foutmelding 'tijdelijke storing blabla'. (deze foutmelding geeft hij bij alle programmas, niet alleen bij DWDD)
Nu is dit de zoveelste keer in een paar weken. Elke keer denk ik dan, ik bel vanmiddag wel ofzo, maar dat komt er dan uiteraard weer niet van.
Wel heb ik hierover 1 keer contact met ze opgenomen, en ik moest toen de mediabox resetten. Daarna werkte het wel, maar dat is natuurlijk geen oplossing en ik ben niet van plan dit elke keer te gaan doen.

Heeft iemand een goeie tip hiervoor? Want ik word er zo langzamerhand erg moe van.
Vorige week heb ik nog maar eens gebeld hierover :| . Weer konden ze me alleen vertellen dat ik de box moest resetten door de stroom eraf te halen, en na 30 seconden er weer op te zetten. On demand/uitzending gemist deed het daarna weer, maar dit is toch geen oplossing?.

Ik heb ongeveer 3 a 4 keer gezegd dat ik dit een achterlijke oplossing vind, en het zelfs GEEN oplossing vind. Zorg maar dat er een softwareupdate komt of een andere mediabox, maar nee, dat gaat dan weer niet.
De meneer zei zelfs, en dat vond ik nog een mooie; "Is het geen goed plan voor u als u van de HD DVR afstapt en een lager abonnement kiest? Aangezien het probleem zich vooral voordoet de HD DVR's." (dus dat ik een andere mediabox krijg bij een 'lager' abonnement) Grappig of wat? :P _/-\o_

Ben wel blij dat hij het nu al ( 8)7) een week 'zonder' problemen doet, maar ik kan niet begrijpen dat UPC maar 1 oplossing voor dit chronische probleem heeft... (of ja, 2, een lager abonnement kiezen)

[ Voor 10% gewijzigd door KoffieNT op 25-05-2009 18:49 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Geloof me, het ondemand / uitzending gemist heb je net zo hard bij de rest van de mediaboxen, ook het vervangen voor een zeg nieuwer model heeft weinig nut, hier in de huiskamer zitten we ondertussen aan de 4e ( kapot schermpje gehad etc etc dan gaat het hard ) en ook op deze box is het constant gezeik met terugkijken van dingen...

Ik heb nooit problemen met UPC, internet en telefonie is allemaal prima, afgelopen jaar heeft het er 5 minuten uitgelegen, kan ik dus ook niet over klagen... maar over de tv is het soms te hard zeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Fatal Mind schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:36:
Geloof me, het ondemand / uitzending gemist heb je net zo hard bij de rest van de mediaboxen, ook het vervangen voor een zeg nieuwer model heeft weinig nut, hier in de huiskamer zitten we ondertussen aan de 4e ( kapot schermpje gehad etc etc dan gaat het hard ) en ook op deze box is het constant gezeik met terugkijken van dingen...

Ik heb nooit problemen met UPC, internet en telefonie is allemaal prima, afgelopen jaar heeft het er 5 minuten uitgelegen, kan ik dus ook niet over klagen... maar over de tv is het soms te hard zeuren...
Als ze nou gewoon 's zouden toestaan dat je de smartcard in een decoder/tv/recorder/mediacenter van eigen keus kon steken dan zouden we al van 99% van de problemen verlost zijn! De meeste problemen zitten in die el-cheapo boxen die ze leveren. Het netwerk en de dvb streams zijn volgens mij wel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Helaas, zag een mooie aanbieding op upc.nl van de HD DVR. Zes maanden voor de helft van het geld plus 3 maanden eredivisie live en sport 1. Aanbieding geldt niet als je van een totaalpakket internet + bellen + digitale tv naar digitale tv HD DVR wilt. Het kon wel als ik mijn telefonie abonnement liet vervallen en dan kon ik wel overstappen naar HD DVR en kwam ik in aanmerking voor de actie. Stel voor een win win situatie, behoud de telefonie abonnement plus neem het HD DVR abonnement. Brengt hun meer geld in het laatje maar trapte ze niet in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303442

Even een vraagje naar hier wat verhalen over gelezen te hebben op internet.
Kun je de UPC DVR nou wissen en opnieuw opnemen of niet? Anders is ie toch zo vol?
De site zegt dit: De DVR heeft een opslagcapaciteit van 160 Gb. Dit betekent dat u maar liefst 65 uur kunt opnemen voordat u iets moet wissen.

Ik kan er dus vanuit gaan dat je het kan wissen en iets anders kan opnemen?

En nog een vraagje, kun je sport1/film 1 ook opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:36

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 303442 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:59:
Even een vraagje naar hier wat verhalen over gelezen te hebben op internet.
Kun je de UPC DVR nou wissen en opnieuw opnemen of niet? Anders is ie toch zo vol?
De site zegt dit: De DVR heeft een opslagcapaciteit van 160 Gb. Dit betekent dat u maar liefst 65 uur kunt opnemen voordat u iets moet wissen.

Ik kan er dus vanuit gaan dat je het kan wissen en iets anders kan opnemen?

En nog een vraagje, kun je sport1/film 1 ook opnemen?
Natuurlijk kan je programma's wissen. 8)7
Je kan alles opnemen, ik heb in ieder geval nog niet meegemaakt dat ik een programma niet kon opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Je kunt inderdaad alles opnemen, met uitzondering van alle on demand content. Als je dus een film bestelt, of iets van uitzending gemist bekijkt, kun je dat niet opnemen.

Die 65 uur is overigens een richtlijn, het is afhankelijk van de bitrate van de opgenomen content. Als je veel content opneemt van kanalen die uitzenden in hoge bitrates, haal je die 65 uur niet. Als je veel opneemt van kanalen met lagere bitrates kun je meer dan 65 uur opnemen.

[ Voor 45% gewijzigd door Bergen op 01-06-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303442

Oke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 09:58
Hoe is de ervaring van mensen die het nieuwe Riant pakket hebben? Heb enkele ervaringen gelezen maar ben benieuwd of de kwaliteit duidelijk beter is dan analoge ontvangst.

Ik woon in Zaltbommel en kan sinds kort ook Riant aanvragen. Omdat hier onvoldoende bandbreedte op de kabel is krijgen wij digitaal met iets minder mogelijkheden. Ik maak graag gebruik van de vele extra zenders die je kan krijgen, maar dan is het wel prettig als de kwaliteit daarvan beter is dan analoge ontvangst.

Als dat zo is ga ik binnenkort UPC Riant en een grotere tv bestellen :) .

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 09:33
joep meloen schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:35:
Hoe is de ervaring van mensen die het nieuwe Riant pakket hebben? Heb enkele ervaringen gelezen maar ben benieuwd of de kwaliteit duidelijk beter is dan analoge ontvangst.

Ik woon in Zaltbommel en kan sinds kort ook Riant aanvragen. Omdat hier onvoldoende bandbreedte op de kabel is krijgen wij digitaal met iets minder mogelijkheden. Ik maak graag gebruik van de vele extra zenders die je kan krijgen, maar dan is het wel prettig als de kwaliteit daarvan beter is dan analoge ontvangst.

Als dat zo is ga ik binnenkort UPC Riant en een grotere tv bestellen :) .
Ik heb het Riant pakket besteld, brief ontvangen maar volgens UPC sta ik toch niet in hun systeem. Alles nog maar eens doorlopen en inmiddels weer een brief gekregen met de bestelling. Ga ze vandaag maar eens bellen of het nu wel allemaal goed gaat. Ik heb het bij een kennis op een CRT-TV kunnen bekijken en het zag er erg goed uit. Duidelijk beter dan het analoge signaal, veel scherper en minder ruis. Het verschil zou op een goede LCD of plasma groter moeten zijn dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Inderdaad, de ruis in het analoge signaal is op een lcd veel duidelijker te zien dan op een beeldbuis. Daardoor is het verschil vooral bij lcds erg groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik heb inmiddels de UPC-doos binnen icm een riant pakket.
Beeld is toch wel een stukje beter dan analoog maar het scheelt wel per zender.
Ook de signaalsterkte varieert van bijna niks tot bijna heemaal vol bij verschillende zenders.

Echter krijg ik bij sommige zenders de melding "geen of zwak signaal".
Ik weet niet of dat zenders zijn die op dat moment niet uitzenden of dat er wat mis is.
Bij de installatie gaf de balk 3/4 ontvangststerkte aan.
De media box is ook al 2 maal vastgelopen op een kinder zender, alleen stekker eruit en weer erin hielp.
De bekabeling is volgens mij in orde maar ik zal alles eens een keer nalopen.

-edit-
Bij deze zenders bv krijg ik de melding "er lijkt geen signaal te zijn. check of de kabels ....."

Discovery world
Holland doc
Geschiedenis 24 National geograpic wild
Discovery science

[ Voor 13% gewijzigd door coob op 06-06-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

coob schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:05:
Ook de signaalsterkte varieert van bijna niks tot bijna heemaal vol bij verschillende zenders.
Ik gok zo dat je dat balkje rechtsonder in beeld bedoelt? :) Dat is niet de signaalsterkte, dat geeft aan hoe ver het programma is. Als het net begonnen is, is het balkje klein. Als het balkje bijna vol is, is het programma bijna afgelopen. Maw het balkje is gelinked aan de tv guide.
Echter krijg ik bij sommige zenders de melding "geen of zwak signaal". Ik weet niet of dat zenders zijn die op dat moment niet uitzenden of dat er wat mis is.
Dan is er wat mis, er is "geen of zwak signaal" op de frequentie van de transportstream waar dat kanaal in zit.
Bij de installatie gaf de balk 3/4 ontvangststerkte aan.
Normaalgesproken is de bovenste 100% of iets daaronder. Het onderste balkje is bijna altijd ongeveer 2/3 tot 3/4.
De media box is ook al 2 maal vastgelopen op een kinder zender, alleen stekker eruit en weer erin hielp. De bekabeling is volgens mij in orde maar ik zal alles eens een keer nalopen.
Ja, zo mogelijk eens aansluiten bij het hoofdaansluitpunt, geen splitters of een versterker ertussen, originele kabel gebruiken. Forceer ook eens een softwareupdate. (Zie hier voor instructies, even naar beneden scrollen.)
-edit- Bij deze zenders bv krijg ik de melding "er lijkt geen signaal te zijn. check of de kabels ....." [...]
Dan is het signaal echt te zwak. Zie boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:32

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik heb sinds vandaag ook digitaal tv (rooyal pakket)

Alles aangesloten en het werkt perfect :)

Alleen kom er helaas vandaag achter dat je ook met HDMI aansluiting kan bestellen( wel 2x zo duur) Is er wel verschil tussen scart aansluiting en HDMI? Ik weet dat HDMI beter is maar merk je dat ook met de normale kanalen? Of is dit alleen bedoelt voor als je ook de HD zenders erbij neemt?

Dus als ik mijn box nu omruil naar eentje met een HDMI aansluiting is er dan verbetering van kwaliteit? bv. Ned 1,2 enzo?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Bergen schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:22:
[...]
Ik gok zo dat je dat balkje rechtsonder in beeld bedoelt? :) Dat is niet de signaalsterkte, dat geeft aan hoe ver het programma is. Als het net begonnen is, is het balkje klein. Als het balkje bijna vol is, is het programma bijna afgelopen. Maw het balkje is gelinked aan de tv guide.

[...]
Dan is er wat mis, er is "geen of zwak signaal" op de frequentie van de transportstream waar dat kanaal in zit.

[...]
Normaalgesproken is de bovenste 100% of iets daaronder. Het onderste balkje is bijna altijd ongeveer 2/3 tot 3/4.

[...]
Ja, zo mogelijk eens aansluiten bij het hoofdaansluitpunt, geen splitters of een versterker ertussen, originele kabel gebruiken. Forceer ook eens een softwareupdate. (Zie hier voor instructies, even naar beneden scrollen.)

[...]
Dan is het signaal echt te zwak. Zie boven.
toon volledige bericht
Dacht echt dat dat balkje de signaalsterkte was 8)7
Ik heb gisteren de helpesk gebeld en ze gaan me binnen 24 uur de zenders opnieuw toezenden?
Vanmorgen deden ze het iig nog niet.
Ik ga een met de update aan de slag.

Hier komt de kabel trouwens in de meterkast binnen waar dan een splitter op zit die naar boven en naar de woonkamer gaat. Maar ook zonder splitter mis ik een aantal zenders.
Anders zou ik met een kabel naar de woonkamer moeten en weer terug naar de meterkast om weer naar de slaapkamer te kunnen gaan.

-edit-
Net de softwareupdate gedaan maar er stond al de laatste versie in.
Vanmiddag maar weer eens naar de helpdesk bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door coob op 07-06-2009 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
coob schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:05:
..........
-edit-
Bij deze zenders bv krijg ik de melding "er lijkt geen signaal te zijn. check of de kabels ....."

Discovery world
Holland doc
Geschiedenis 24 National geograpic wild
Discovery science
Hier precies hetzelfde. Vanaf vrijdag UPC digital Riant. Eeerst helemaal niks dus bellen maar. Er was "iets" nog niet doorgezet en dan kon per direct gedaan worden. Binnen 5 min. werkte het. Ik heb het probleem op de volgende kanalen:
27, 308, 310, 312, 316, 319 en 508. Daarnaast op enkele van kanalen (bv BBC3 en 4) erg blokkerig beeld. De box geeft een signaal sterkte aan van circa 50-60% en een signaal kwaliteit van 100%.
Volgens de helpdesk zitten deze kanalen allemaal in een zelfde frequentiegebied. Ze gaan andere afgeschermde kabels toesturen. Ben alleen bang dat dit niet gaat helpen omdat wanneer ik de box rechtreeks op het aansluitpunt zet de problemen niet verdwijnen. Moet het toch eerst gaan uitproberen voordat ze iets anders gaan proberen. Is er niet iets anders aan de hand? In welk postcodegebied zit jij coob?

edit: De overige zenders geven een erg goed beeld en het verschil met analoog is echt duidelijk te zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Switek op 07-06-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

coob schreef op zondag 07 juni 2009 @ 07:23:
[...]

Ik heb gisteren de helpesk gebeld en ze gaan me binnen 24 uur de zenders opnieuw toezenden?
Grmbl. Dat gaat natuurlijk niet helpen. Dan wordt je box opnieuw verteld tot welke kanalen je allemaal toegang moet hebben met je huidige pakket. Dat heeft alleen zin als je mediabox aangeeft geen toegang te hebben tot een zender die je wel zou moeten kunnen ontvangen. Maar dat is niet jouw probleem; jouw probleem is de signaalsterkte en/of kwaliteit. Dat ga je met zoiets natuurlijk niet oplossen. Zou handig zijn als ze de signaalsterkte/kwaliteit op afstand kunnen verbeteren. 8)7
Anders zou ik met een kabel naar de woonkamer moeten en weer terug naar de meterkast om weer naar de slaapkamer te kunnen gaan.
Hoeveel meter kabel zit er tussen de splitter in de meterkast en de mediabox? Hebben we het dan over like 4 meter ofzo? Of eerder 15 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
@ Switek
Ik woon in Druten (6651)
De box geeft een signaalsterkte aan van circa 75% en een signaal kwaliteit van 100%.
Ook wil kidszone af en toe niet 'starten'.

@ Bergen
Ik vond het ook al een vreemd verhaal dat ze dat op afstand kunnen regelen.
Het vreemde is ook dat bij de zenders die het niet doen, wel de info onder in beeld komt te staan.
En hoe lang is de kabel, hmm hij gaat vanuit de meterkast naar het plafond en dan naar de doos in de woonkamer.
Wat zal het zijn, een meter of 7-8 schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Sjezus, wat ik dus absoluut niet voor mogelijk hield is toch waar.
De bekabeling is niet in orde in mijn huis. Dit terwijl alles maar 3 jaar oud is.
Zal ik toen wel geen C12 kabel gebruikt hebben.
Met de mediabox rechtstreeks op de aansluiting in de meterkast werken alle zenders.
Had ik zelf ook wel achter kunnen komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

coob schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:23:
Het vreemde is ook dat bij de zenders die het niet doen, wel de info onder in beeld komt te staan.
Die info wordt niet per zender meegestuurd maar voor alle zenders gebundeld op één frequentie.

Anyway, ja dit geeft weer aan hoe belangrijk het is om bij de bouw van een woning meteen goede bekabeling aan te leggen. C12 is op zich goed voor losse kabel, maar voor permanente bekabeling zou ik zelfs voor C6 kiezen, dat is wat dikker/stugger met een stevigere kern. Die paar euro extra maken toch geen verschil als je een huis laat zetten.

Mooi dat je de oorzaak hebt gevonden in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Bergen op 07-06-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ok, dus C6 is weer beter afgeschermd?
Alleen weet ik niet of ik die nog door de loze buis getrokken krijg als ie nog stugger is?
Heb net even gezocht en Hirschmann coax gevonden voor 0,69€ p/m. Dat is dus C12 neem ik aan?
Ik kan ook nog onder de vloer door eventueel, is wat korter misschien maar dan moet ik weer met de boor in mijn tegelvloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Het zou wel eens lastig kunnen zijn om C6 door een buisje te trekken idd. Als je C12 van Hirschmann koopt moet het ook goed zijn, lijkt mij. Aan de prijs kan ik niet beoordelen of het C6 of C12 is; de ene toko hanteert hele andere prijzen dan de andere. Zolang je maar niet meer dan een euro per meter betaalt, want dan word je getild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 13:38

Japser

Jeej!

Klein snel vraagje he: ik heb 2 mediaboxen, 1 in slaapkamer en 1 in de woonkamer. Nu werkt UPC On Demand wel in de woonkamer, maar niet in de slaapkamer. Kan dit komen omdat er een splitter bij de tv aansluitwandcontactdoosje aangesloten zit om beide mediaboxen aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Japser schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:42:
Klein snel vraagje he: [...]
Klein snel antwoordje: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Koel thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
Ook hier dus de bekabeling de oorzaak. Nieuwe kabel en ja hoor alle kanalen zijn te onvangen nu. Wel een heel gedoe hoor, gelukig had ik nog ergens een trekveer liggen. De kanalen welke eerst storingen gaven (blokjes) waren al beter toen ik de plastic connector had vervangen door een afgeschermde. Weer wat geleerd in ieder geval vandaag, ik dacht dat wanneer je het digitale signaal maar goed binnen krijgt (stond echt op 100%) en de meeste zenders loepzuiver doorkomen er met de bekabeling niets aan de hand kan zijn. Eindelijk, hier hebben we in de Achterhoek jaren op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 25-07 23:47

Stoney3K

Flatsehats!

Goed, ik was dus vandaag mijn AV-setup aan het verbouwen, en ik had het idee om gelijk mijn Mediabox even 'netjes' aan te sluiten. Dit is er aan de hand:

Mijn beamer (Viewsonic PJ513D) staat aan de overkant van mijn kamer, en in de eerste poging heb ik de boel proberen aan te sluiten met een SCART->S-Video verloopje. Beeld, maar alleen zwart-wit omdat de Mediabox HD-DVR blijkbaar alleen composiet uitstuurt.

Nu heb ik geen zin om lange composiet-video lijnen (~10m) te gaan leggen naar mijn beamer toe omwille van de beeldkwaliteit, dus mijn tweede ingeving was om via RGB-SCART te gaan. Verloopje naar VGA gekocht, naar de VGA/Component ingang van de beamer en aanschakelen die hap. Dus niet :(... De beamer schakelt netjes over naar 'Analog RGB/YPbPr', maar geeft aan dat daar geen signaal op zou staan. Moet ik de RGB-output nog ergens inschakelen, en kan ik die ergens op progressive scan zetten? Met mijn DVD-speler gaat RGB over SCART met dezelfde kabel namelijk prima.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik heb de nieuwe Hirschmann coax koka 799 binnen en door de buis in de muur en plafond naar de woonkamer getrokken, 7 meter om precies te zijn.
Maar helaas, de zenders die het niet deden doen het nu nog niet. :(
Dan maar van het weekend een gat in de tegelvloer boren en de kabel onder de vloer door leggen.
Er zal wel "iets" in de muur of het plafond zitten wat magnetische storing of zo veroorzaakt.
Rechtstreeks van de upc box naar de meterkast doen wel alle zenders het dus..
Of het moet de wandcontaktdoos zijn? Een andere oorzaak kan ik niet verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Laatst online: 22-07 13:49

Mark_640

In my memory

Als je die Hirschmann koka 799 hebt gebruikt, dan zal het heus niet op de kabel instralen. Ik gok erop dat het probleem inderdaad in je wandcontactdoos zit.

Ga een Astro GUT 15D halen en zet er die eens in... Is dezelfde wcd die UPC tegenwoordig plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

@ Mark :

Is dat een signaalversterker? Of moet ik dan nog iets op dat ding prikken. Heb zelf namelijk nu veel last van dat veel kanalen gewoon vastlopen na een tijd en veel digiruis en artifacts. dus ik wil morgen de hele handel gaan vervangen en wat hierboven staat klinkt wel nuttig.

Of moet ik gewoon naar de UPC winkel gaan en zo'n ding bij hun kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Mark_640 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:51:
Als je die Hirschmann koka 799 hebt gebruikt, dan zal het heus niet op de kabel instralen. Ik gok erop dat het probleem inderdaad in je wandcontactdoos zit.

Ga een Astro GUT 15D halen en zet er die eens in... Is dezelfde wcd die UPC tegenwoordig plaatst.
Net eens de nieuwe kabel in de muur geprobeerd zonder de wandcontactdoos en alle zenders doen het.
En ik kijk naar de doos die jij linkt en ik die heb ik nota bene hier in de muur zitten!
Wist ik niet hoor maar ik vond hem er nogal bekend uitzien en het is precies dezelfde die ik hier heb.
Maar met hem ertussen doen dus niet alle zenders het.
Aansluiting op de kern van de coax van die doos is ook erg iel, je schroeft de kern niet direkt vast aan de doos maar met een plastic lipje dat naast het hart van de schroef zit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Laatst online: 22-07 13:49

Mark_640

In my memory

@Japser,

Nee, dat is gewoon een einddoos, die versterkt het signaal niet.

@coob,

dat is vreemd. Het is wel een kwalitatief goede WCD, misschien dat ie niet helemaal lekker aangesloten was? Sluit hem eens aan volgens de instructie's die ook op de WCD staan? Kabel aansnijden volgens tekeningetje op de WCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik heb hem al twee keer opnieuw aangesloten maar ik ga zo op zoek naar een andere doos.
Ik laat wel weten of het geholpen heeft.
Misschien dat er binnen in de doos iets niet lekker zit.

-edit-
Net een nieuwe (precies dezelfde) wcd gehaald en die werkt wel perfekt.
Er zit dus toch iets niet lekker in de oude.

[ Voor 25% gewijzigd door coob op 13-06-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Nu kom ik er achter dat Sport 1 af en toe blokt.
En dat de UPC-box regelmatig helemaal vast loopt.
Alle kabels zijn nu van Hirschmann, nieuwe wcd en de langste kabel is 7m. Moet goed zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Ik gebruik nu drie maanden UPC Digital Royaal met ingebouwde DVR. Hiervoor had ik de oude Thomson zonder HD recorder en een aparte harddisk recorder van Philips. Wat me nu mateloos irriteert aan de DVR is dat je alleen kunt verderspoelen en niet kunt in één keer 1 of 5 minuten "jumpen". Het lijkt wel of ik ben teruggegaan naar het gebruik van een videoband :'(

Iemand enig idee of deze simpele en voor de hand liggende functionaliteit nog komt?

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
coob schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:51:
Nu kom ik er achter dat Sport 1 af en toe blokt.
En dat de UPC-box regelmatig helemaal vast loopt.
Alle kabels zijn nu van Hirschmann, nieuwe wcd en de langste kabel is 7m. Moet goed zijn toch?
Wat je kunt proberen is of het wel zonder blokjes werkt wanneer je de box met een korte kabel direct op het punt van binnekomst aansluit. Als dat het geval is zit er toch ergens nog iets niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
In eerste instantie heb ik het niet gezien bij sport 1 met de kapotte wcd nog dus het zal wel aan Sportt 1 gelegen hebben.
Zal het morgen eens testen rechtstreeks naar de meterkast.
Kan het beeld nog verbeterd worden trouwens door een andere scart-kabel te gebruiken dan die UPC met de mediabox meelevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Sport1 blokt hier ook, maar ik dacht dat dat kwam doordat we geen officieel abonnement hebben er op en nu in de zomerperiode "gratis" mogen kijken (maar dan wel geblokt) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
koen schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:35:
Sport1 blokt hier ook, maar ik dacht dat dat kwam doordat we geen officieel abonnement hebben er op en nu in de zomerperiode "gratis" mogen kijken (maar dan wel geblokt) :P
Ik heb hier bij Ziggo vandaag Sport1 ook diverse keren zien "blokken".
Hoogstwaarschijnlijk toch een Sport1 probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Heb sinds jaar en dag voor zover ik weet spanning op mijn connectoren staan, dit begint al bij het UPC binnenkomst punt. Nu heb / had ( heb net ff wat gespeeld met m'n systeem ) ik sinds lange tijd dat m'n beeld hapert, dit is op meerdere upc mediaboxen ( een dvr en een normale ). Zou dit gerelateerd kunnen zijn ?

Heb ondertussen m'n mediaboxen wel uitgesloten van de hapering, heb elke box al meerdere keren vervangen gehad ( gammele dingen... ) bedrading is ook uitgesloten,( Bijna onmogelijk dat alle kabels hier niet goed zijn... ) allemaal kwaliteitskabel die direct bij hoogenboom vandaan komt ( dikke kabel ) Enige wat dus nog zou kunnen is dat het ergens bij m'n versterker in de buurt zit, of dat het signaal van upc uit niet 100% is.

[ Voor 4% gewijzigd door Fatal Mind op 15-06-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zie, nadat ik dit topic kortgeleden eens goed heb doorgelezen, dat ik bij het bestellen van m'n UPC pakket niet zo slim ben geweest.
Ik heb nameljik 2 TV's thuis, en heb een HD abo genomen. Als ik het goed begrijp had ik dat beter niet kunnen doen, en los een HD DVR kunnen bestellen, dan had ik nu 2 TV's digitaal gehad, in plaats van 1.

Nu ga ik ze vandaag sowieso bellen ivm de wijzigingen op het gebied van internet. Zou ik dan ook een downgrade kunnen aanvragen naar niet-HD? Waarbij ze dus m'n HD DVR omruilen voor een normale DVR, en zou ik dan weer een losse HD DVR kunnen bestellen?

Iemand een idee of dit nog steeds mogelijk is?

Beetje een cheapo actie natuurlijk, maar elke 9 euro per maand is me weer mooi meegenomen. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305634

Ik heb Donderdag 25 Mbit + onbeperkt bellen in Nederland aangevraagd, echter zijn de prijzen nu zo drastisch gedaald dat ik naar 60 Mbit + onbeperkt bellen in EU + digitale TV Royaal (met DVR) zit te kijken.

Ik wil al mijn apparaten graag direct op mijn Logitech Z-5500 setje aansluiten, mijn PC eist de jack's op en de Xbox 360 eist de Optische ingang (kan ik bij beiden niet omheen). De enige aansluiting die nog over is is de Coaxial.

De (overhalende :P) vraag: heeft de Mediabox een digitale Coax uitgang voor geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291445

Wat vaak voorkomt zijn de volgende zaken:
1) On demand: Een film stopt zomaar opeens ergens tijdens het afspelen. Een melding verschijnt ‘abbonements tijd verstreken’. Of een andere melding terwijl er in principe 24 uur staat voor het kijken van een film.
Wanneer er vervolgens weer terug gegaan wordt naar het menu kun je alleen maar kiezen voor ‘bestellen’ terwijl er een rondje met 2 streepjes (pauze) voor de desbetreffende film staat. Hoe zit dit precies? Dit is al ongeveer 6 keer voorgekomen.

Wat ook voorkomt is dat de film in zijn geheel niet begint, na het bestellen ervan zie je geen beeld en je kunt ook niet meer de film opnieuw aanzetten.

Een ander verschijnsel is dat ik soms een geblokt beeld krijg met allemaal halve plaatjes en zwart-wit vierkantjes met andere beelden, maar de film opzich wordt niet vertoont.

2) In de tweede plaats. Het komt vaak voor dat de menu settingen niet worden bewaard. Ik moet dan opnieuw kiezen voor een land, de breedte van de t.v. (16:9 of 4:3) en alle andere zaken. Dit is erg lastig, het zou fijn zijn als dit gewoon bewaard wordt en niet telkens opnieuw ingesteld moet worden.

3) We hebben sinds kort een 2e digitale kastje voor boven, maar zender 950 werkt daar niet boven terwijl ik al op mijn abonnement heb aangegeven dat ik deze vrij wil geven / getoond wil hebben. Wanneer deze wordt aangevraagd verschijnt er een melding dat dit niet kan, een foutmelding. (als ik eenmaal heb aangegeven dat ik op dit abonnement deze zender wil tonen zou ik dit graag voor alle digitale kastjes willen laten gelden en niet telkens opnieuw moeten instellen).

Verder: misschien is het een idee om een 2e kastje op een abonnement een versterker ingebouwd te laten meegeven omdat deze vaak op een plek verder weg staat in het huis waar het signaal minder sterk wordt.

4) Wat ik als erg vervelend ervaar is dat alle zenders die geen beeld hebben door de volgorde zitten van zenders die wel beeld hebben. Maar in principe zou het heel fijn zijn als zenders waar geen abonnement voor afgesloten is ook niet in deze lijst getoond worden (maar bijvoorbeeld daarna). (ik weet dat het kan met favorieten, maar het is niet bepaald gebruiksvriendelijk op deze manier, het is zelfs heel erg irritant).
5) Het scherm blijft soms op zwart. Dan zie je wel de letters van de zender, maar je ziet niet wat er op de zender getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 305634 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:47:
[...]

De (overhalende :P) vraag: heeft de Mediabox een digitale Coax uitgang voor geluid?
De HD DVR in ieder geval wel. Voor de andere moet je gewoon even de handleidingen erbij zoeken. Stonden die niet in de TS? ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Anoniem: 291445 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:48:2) In de tweede plaats. Het komt vaak voor dat de menu settingen niet worden bewaard. Ik moet dan opnieuw kiezen voor een land, de breedte van de t.v. (16:9 of 4:3) en alle andere zaken. Dit is erg lastig, het zou fijn zijn als dit gewoon bewaard wordt en niet telkens opnieuw ingesteld moet worden.
Lijkt me dat dit gewoon probleem is met de mediabox, dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken, even email sturen of bellen naar helpdesk en het probleem uitleggen,
3) We hebben sinds kort een 2e digitale kastje voor boven, maar zender 950 werkt daar niet boven terwijl ik al op mijn abonnement heb aangegeven dat ik deze vrij wil geven / getoond wil hebben. Wanneer deze wordt aangevraagd verschijnt er een melding dat dit niet kan, een foutmelding. (als ik eenmaal heb aangegeven dat ik op dit abonnement deze zender wil tonen zou ik dit graag voor alle digitale kastjes willen laten gelden en niet telkens opnieuw moeten instellen).
Is het niet zo dat je ook dan 2x moet betalen voor zender 950 etc ? ik weet niet, maar tis een invalshoek ?
4) Wat ik als erg vervelend ervaar is dat alle zenders die geen beeld hebben door de volgorde zitten van zenders die wel beeld hebben. Maar in principe zou het heel fijn zijn als zenders waar geen abonnement voor afgesloten is ook niet in deze lijst getoond worden (maar bijvoorbeeld daarna). (ik weet dat het kan met favorieten, maar het is niet bepaald gebruiksvriendelijk op deze manier, het is zelfs heel erg irritant).
Klopt, dit is een fuctie die veel mensen willen, weet niet of er aan gewerkt wordt, lijkt me niet erg moeilijk te implementeren tbh.
5) Het scherm blijft soms op zwart. Dan zie je wel de letters van de zender, maar je ziet niet wat er op de zender getoond wordt.
Ook dat heb ik hier wel eens, als je ff een kanaal verder gaat en terug is het vaak weg ( hier tenminste )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

950 is een gratis zender, echter mocht je de dvr als 2e hebben dan moet je even bellen naar de helpdesk zodat zij hiervoor een gratis abonnement voor je kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Maar nogmaals, is er nog winst in beeldkwaliteit te behalen door een andere scart kabel te gebruiken dan die je van UPC krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
D'r zijn natuurlijk altijd betere kabels, vergulde stekkers, dikke afscherming enzo, en dan zou je eventueel iets betere kwaliteit kunnen krijgen, maar ik zou er geen wonderen van vervangen.

Zoek anders ook even naar het '' kabels gesmeed door elven bij maanlicht '' topic, daar kunnen ze denk ik beter antwoord op je vraag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
--MeAngry-- schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:46:
[...]

De HD DVR in ieder geval wel. Voor de andere moet je gewoon even de handleidingen erbij zoeken. Stonden die niet in de TS? ;)
Alle mediaboxen zijn voorzien van een coaxiale digital output. De HD-mediaboxen zijn daarnaast óók voorzien van een optische digital output. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07 13:30

Flotter

Pelipper!

Anoniem: 291445 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:48:
[...]
[...]
Dat is al een tijdje opgelost. Tenminste, als je langs de zenders zapt worden die netjes overgeslagen tegenwoordig. Het kan zijn dat ze nog wel in de guide staan, maar die gebruik ik niet zo vaak :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 16:02
Goed, UPC besluit ESPN uit het royaalpakket te halen. Als honkbalfan en speler vind ik dit uiteraard zwaar klote maargoed we kunnen er als consument weinig aan doen. Voor mij geen reden meer om het royaal abonnement te behouden dus ik bel de UPC klantenservice. Switchen naar Starter+Sport1 was gelukkig geen probleem (waarschijnlijk omdat ze dan weer €4 extra per maand op mijn factuur kunnen bijschrijven).

Wat blijkt nu een week later? Dat de telefonist(e) ook mijn abonnement heeft aangepast naar een niet-HDR variant. Dus die krijg ik teruggestuurd. Tweede bellertje dan maar weer naar UPC. Administratiefoutje….gewoon de mediabox retour zenden en dan zou het verder in orde komen….niet dus.

Twee dagen later…pats...geen beeld meer. Het bekende ‘installatie uitgevoerd-wacht 15min’ scherm. Maar weer bellen met de klantenservice. Om een lang verhaal in te korten. In totaal zijn we nu 14 dagen en 4 telefoontjes verder. Ik heb 4x hetzelfde verhaal aan moeten horen….excuus voor het ongemak, we zijn hier om u te helpen. Vervolgens mijn mediaboxcodes doorgeven en aanhoren dat ik even moet wachten. 12u/24u/3dagen ik heb het allemaal aangehoord en niets is veranderd.

Bij het laatste telefoongesprek heb ik duidelijk gemaakt dat mijn vertrouwen in de service van UPC uiteraard totaal verdwenen is. De telefonist vertelde me weer dat het een administratieve fout is geweest en dat het nu echt opgelost zou worden, echter kon hij met niet zeggen wanneer… :|. Aangezien mijn telefoonkosten inmiddels de pan uit rijzen (> €30) heb ik gevraagd of het niet mogelijk is dat ze mij bellen. Dat werd toegezegd met een belofte me dinsdag terug te bellen om na te gaan of het probleem is verholpen…dat was gister….geen telefoontje gehad?

Wat moet ik nu? Maar weer bellen? Mezelf maar weer in de kosten jagen terwijl ik toch weet dat het niet verholpen wordt? Als consument zit ik hier nu in de shit doordat UPC een zender uit het pakket haalt en vervolgens haar eigen rommel niet opruimt. Ik vind het schandalig.

Mogelijk heeft iemand een tip voor me hoe ik van dit probleem af kom?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaTiezl schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:14:
Goed, UPC besluit ESPN uit het royaalpakket te halen. Als honkbalfan en speler vind ik dit uiteraard zwaar klote maargoed we kunnen er als consument weinig aan doen. Voor mij geen reden meer om het royaal abonnement te behouden dus ik bel de UPC klantenservice. Switchen naar Starter+Sport1 was gelukkig geen probleem (waarschijnlijk omdat ze dan weer €4 extra per maand op mijn factuur kunnen bijschrijven).

Wat blijkt nu een week later? Dat de telefonist(e) ook mijn abonnement heeft aangepast naar een niet-HDR variant. Dus die krijg ik teruggestuurd. Tweede bellertje dan maar weer naar UPC. Administratiefoutje….gewoon de mediabox retour zenden en dan zou het verder in orde komen….niet dus.

Twee dagen later…pats...geen beeld meer. Het bekende ‘installatie uitgevoerd-wacht 15min’ scherm. Maar weer bellen met de klantenservice. Om een lang verhaal in te korten. In totaal zijn we nu 14 dagen en 4 telefoontjes verder. Ik heb 4x hetzelfde verhaal aan moeten horen….excuus voor het ongemak, we zijn hier om u te helpen. Vervolgens mijn mediaboxcodes doorgeven en aanhoren dat ik even moet wachten. 12u/24u/3dagen ik heb het allemaal aangehoord en niets is veranderd.

Bij het laatste telefoongesprek heb ik duidelijk gemaakt dat mijn vertrouwen in de service van UPC uiteraard totaal verdwenen is. De telefonist vertelde me weer dat het een administratieve fout is geweest en dat het nu echt opgelost zou worden, echter kon hij met niet zeggen wanneer… :|. Aangezien mijn telefoonkosten inmiddels de pan uit rijzen (> €30) heb ik gevraagd of het niet mogelijk is dat ze mij bellen. Dat werd toegezegd met een belofte me dinsdag terug te bellen om na te gaan of het probleem is verholpen…dat was gister….geen telefoontje gehad?

Wat moet ik nu? Maar weer bellen? Mezelf maar weer in de kosten jagen terwijl ik toch weet dat het niet verholpen wordt? Als consument zit ik hier nu in de shit doordat UPC een zender uit het pakket haalt en vervolgens haar eigen rommel niet opruimt. Ik vind het schandalig.

Mogelijk heeft iemand een tip voor me hoe ik van dit probleem af kom?
toon volledige bericht
Al een brief/klachtenformulier gestuurd waarin je alles chronologisch en helder verwoord, waarbij je vraagt om vergoeding van jouw belkosten, uiteraard inzichtelijk gemaakt door een specificatie, wegens een tekortkoming aan de kant van UPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 16:02
Anoniem: 191505 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:06:
[...]

Al een brief/klachtenformulier gestuurd waarin je alles chronologisch en helder verwoord, waarbij je vraagt om vergoeding van jouw belkosten, uiteraard inzichtelijk gemaakt door een specificatie, wegens een tekortkoming aan de kant van UPC?
Jazeker, zowel per mail als per telefoon. Als ik een brief moet sturen zou het aangetekend moeten...kost weer geld...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Anoniem: 291445 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:48:
Wat vaak voorkomt zijn de volgende zaken:
Het zappen langs de interactieve zenders gaat ook gruwelijk traag, jammer genoeg zitten die soms (zoals UPC Infokanaal en UPC On Demand/Trailers) tussen de twee groepen zenders die ik vaak kijk, nl. de standaard Nederlandse zenders en BBC/Discovery.

Zap je per ongeluk niet snel genoeg voorbij bv. kanaal 11, dan is dat ding eerst een uur aan het laden voor je een zooi 'reclame' te zien krijgt, en als je verder wil zappen krijg je een melding dat het een interactieve zender is. Jongens, dat kan toch makkelijker? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07 16:49

timvanloon

Intel or AMD?

Gewoon op de grote UPC knop drukken en meteen kanaal indrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

timvanloon schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:57:
Gewoon op de grote UPC knop drukken en meteen kanaal indrukken!
Dat werkt dus goed als je van te voren weet welk kanaal je wil hebben :)... als je wil 'kanaalzwemmen' (dus bij bv. NL1 beginnen en omhoog zappen tot je wat vindt), kom je op een gegeven moment die interactieve zenders tegen en die zijn gruwelijk traag. Als je op tijd wegzapt gaat het meestal nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

mjk303 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:54:
[...]

De upgrade voor mij was niet gratis. De abonnenmentskosten blijven wel gelijk maar ik moet wel 50 euro dokken voor een extra modem. En dus zit ik nog op 25 mbit
Ik heb ook een email gehad over die upgrade. Gratis van 10 naar 30 mbit. Ik lees niks over een ander modem in de aanbieding. Maar vraag me toch af hoe dit zit. Het abonnement heet fibre, maar het blijft over coax gaan?

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Webby_143 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:46:
[...]

Ik heb ook een email gehad over die upgrade. Gratis van 10 naar 30 mbit. Ik lees niks over een ander modem in de aanbieding. Maar vraag me toch af hoe dit zit. Het abonnement heet fibre, maar het blijft over coax gaan?
Ja het blijft over Coax gaan, alleen is er een speciaal docsis 3 modem voor nodig :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Voor 30mbit is geen nieuw modem nodig:
Voor verder UPC internet topic kijk hier: Tortelli in "UPC Internet vragen & problemen topic de..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaTiezl schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:49:
[...]

Jazeker, zowel per mail als per telefoon. Als ik een brief moet sturen zou het aangetekend moeten...kost weer geld...
Hmm, ik zou het toch proberen. Ik heb zelf ook al eens een mooie brief gestuurd wegens hoge kosten die ik kwijt was omdat UPC moeite had om een verhuizing en verandering van abo te regelen. Heb dat vergoed gekregen. Wel alles goed onderbouwen met feiten uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stoney3K schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:38:
[...]

Dat werkt dus goed als je van te voren weet welk kanaal je wil hebben :)... als je wil 'kanaalzwemmen' (dus bij bv. NL1 beginnen en omhoog zappen tot je wat vindt), kom je op een gegeven moment die interactieve zenders tegen en die zijn gruwelijk traag. Als je op tijd wegzapt gaat het meestal nog wel goed.
Gewoon de zenders die je sowieso niet nodig hebt ook niet als favoriet opnemen O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
[...]

Je kunt ook op de UPC-knop drukken en met rechts en links naar het kanaal 'fietsen' dat je wilt zien en dan pas op OK drukken.
Dan zap je nog niet echt maar je gaat wel snel door de kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:53
Begrijp ik het nou goed dat er nu nog maar 1 kabelabonnement is? Die 5mbit, daarna is het glasvezel vanaf 25mbit?

Ik heb nu nog een traditionele 10mbit verbinding via de kabel dus als ik wil upgraden wordt het meteen die 25mbit glasvezel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307108

--MeAngry-- schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:34:
Ik zie, nadat ik dit topic kortgeleden eens goed heb doorgelezen, dat ik bij het bestellen van m'n UPC pakket niet zo slim ben geweest.
Ik heb nameljik 2 TV's thuis, en heb een HD abo genomen. Als ik het goed begrijp had ik dat beter niet kunnen doen, en los een HD DVR kunnen bestellen, dan had ik nu 2 TV's digitaal gehad, in plaats van 1.
Bovenstaande snap ik niet helemaal, je moet toch HD abonemment nemen anders kan je toch geen HD ontvangen?

alvast bedankt voor een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
chimo schreef op zondag 21 juni 2009 @ 08:07:
Begrijp ik het nou goed dat er nu nog maar 1 kabelabonnement is? Die 5mbit, daarna is het glasvezel vanaf 25mbit?

Ik heb nu nog een traditionele 10mbit verbinding via de kabel dus als ik wil upgraden wordt het meteen die 25mbit glasvezel?
Alle abonnementen lopen via de coax kabel. Fiber Power is slechts een marketing term. Wel is het een feit dat 97% van het UPC-netwerk uit glasvezel bestaat (bron: meerdere berichtgevingen vanuit UPC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Het verschil zit hooguit in het docsis 3.0 modem dat je nodig hebt voor bijna alles nu denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07 13:30

Flotter

Pelipper!

[...]

Je hoeft eigenlijk maar twee zendernummers te onthouden :P
Bij rtl8 (kanaal 10) zap je door naar 16 (Discovery Channel)
Bij Fashion TV (kanaal 32) ga je meteen naar 107 (Hallmark)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Is het normaal dat de mediabox elke dag wel een keer opnieuw opstart tijdens televisie kijken?
Soms zelfs meerdere keren op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Nee, dat is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:53
sylvesterrr schreef op zondag 21 juni 2009 @ 09:57:
[...]

Alle abonnementen lopen via de coax kabel. Fiber Power is slechts een marketing term. Wel is het een feit dat 97% van het UPC-netwerk uit glasvezel bestaat (bron: meerdere berichtgevingen vanuit UPC).
Tijdje geleden UPC aan de lijn en die zei dat iedere klant standaard een snelheidsverhoging kreeg en ik heb m'n modem tot nu toe twee keer opnieuw opgestart maar nog steeds oude snelheid.

Nu zie ik wel een reset knop achterop het modem (ARRIS), zou ik hem echt moeten resetten anders? Ben bang dat ik dadelijk de instellingen kwijt ben en die verbinding is niet van mij, althans niet direct.

EDIT: Sorry, hoort hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

ik kreeg in reactie op m'n blog de tip om de interactieve zenders te blokkeren. Mocht je er dan toch naartoe zappen dan is het in ieder geval niet nodig te wachten op het "interactieve"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-07 10:59
Beste UPC'ers ;)
Ik ben ook een beetje aan het kijken voor UPC Fiberpower (30Mbit) echter wordt hier een "UPC Mediabox" meegeleverd maar ben vergeten te vragen wat voor (lelijk?) apparaat dit is ! Kan iemand deze vraag beantwoorden ? (er zijn namelijk verschillende modellen zo te zien op het internet)
Bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
De mediabox is voor TV. Voor fiberpower krijg je een apart modem.

De mediaboxen kan je hier zien een klein beetje: http://www.upc.nl/televisie/digitale_tv/digitale_ontvanger/

[ Voor 46% gewijzigd door paella op 25-06-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-07 10:41

michael21

Shrimp

Sinds een half uurtje is het signaal van UPC bij mij weggevallen (postcodegebied 7327), nog meer mensen die hier last van hebben?

Op de site van UPC is er niks over te vinden, dus misschien is het alleen bij mij thuis?

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:13
Hier ook (6645)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Actuele storingen
Storing in Gelderland en omgeving, postcode gebied 6500-7400.

Vanwege een storing is er een uitval op meerdere producten van UPC.

UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

UPC Nederland
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.