Dit wordt leuk modden :-(

Pagina: 1
Acties:

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:54
hier staan weer een hoop dingen mijn inziens te hoog, of op verkeerde mod.
wa's jullie mening?

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
In dit soort topics wordt vrijwel alles hoog gemod waar het woord linux of M$ in staat, sorry maar dat is debet als je allemaal van die blinde linux idioten hebt

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vandaar deze suggestie. Zal ik 'm anders maar crossposten op LA. Daar is het een stuk drukker lijkt mij.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Het lijkt wel of er elke keer weer mensen zijn die menen dat ze "Linux" moeten roepen als er een newspost over Microsoft is. Waarschijnlijk hebben deze beste knaapjes het nog nooit gebruikt, maar goed... ach wat lul ik ook, modden maar :7

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik heb er een smak punten tegenaan gegooid. Het is een rotklus, maar moet gedaan worden. Kom op moddereter helden! Volhouden!

Dit is nou een echte goede troll. Mijn complimenten, arjenk heeft respect voor het typ- en denkwerk, maar niet nader te benoemen sektes (krijg ik anders weer moeilijkheden mee) kunnen er nog een puntje aan zuigen. -1 troll

Dit is gewoon een vervelende -1 flamebait.

Flauwekul die niet op 2 (Inzichtvol) hoort. 0 overbodig

Hier maak ik verder geen woorden aan vuil |:(

Er mag ook nog wel wat omhoog :) DSL_Tijger is een van de weinigen die de strategie van MS doorziet. Puntjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Vanaf vandaag post ik iedereen op -1 troll die het woord m$ gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jezus wat een enorme aars:
athena.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=267895 Een grappig ? Nou ik lig hier in tranen hoor :?
Pagina: 1