Kan niet meer reageren op Adds

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik zal het vast verkeerd posten, en ik zal het vast niet mogen posten, maar ik kan gewoon NIET meer reageren op advertentie's, ergens anders overal wel, maar alle reacties en het reactie boxje bij advertenties zijn verdwenen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zie \[V&A] Reacties uit? en plan: Reacties uitgeschakeld in Vraag & Aanbod voor de reden waarom je niet meer kan reageren. :)

[ Voor 7% gewijzigd door AtleX op 30-01-2008 09:56 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Dankje! Apparte boel zeg, en een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een DM (of mail) naar de adverteerder? Ofwel ben je geïnteresseerd, ofwel niet. Ik zie verder geen enkele reden om 'in publiek' op advertenties te reageren. Als je iets wil weten kan je vast wel die info verkrijgen via een DM (de andere partij probeert natuurlijk ook zo vlot mogelijk iets te verkopen)

Als dan zou blijken dat de adverteerder 20x dezelfde messages mag beantwoorden (als excuus op reacties mogelijk te maken) dan is er gewoon iets mis met de info die hij in z'n ad zette. Moet hij maar volledig leren adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Latne we de discussie hierover maar houden op de plekken waar Atlex naar wijst, anders wordt het wat onoverzichtelijk :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.